سرگرمی و تفریح و بازی و دانلود و آموزش

CHIP که مخفف عبارت «نمونه اولیه خانه فرا عایقی فشرده» است، با هدف ساخت خانه‌ای که به هیچ منبع انرژی خارجی نیاز ندارد، ساخته شده اما به نظر می‌رسد سازندگانش از این هدف فراتر رفته‌اند زیرا این خانه به کمک پنل‌های خورشیدی و مجموعه تدابیر صرفه‌جویی‌کننده در مصرف انرژی، در واقع سه برابر انرژی مورد استفاده‌اش، انرژی تولید می‌کند.\n

 

به گزارش  فارنت، گرمای حاصل از تهویه هوا برای داغ کردن آب استفاده می‌شود و از نور طبیعی در بیشتر ساعات روز بهره گرفته می‌شود و طراحی خانه و سیستم تهویه امکان آن را می‌دهد که دما به سرعت و با مصرف حداقل انرژی، تنظیم شود. اما برجسته‌ترین ویژگی این خانه تمام عایق بودن آن است که آن را شبیه یک تشک غول‌آسا می کند اما از سوی دیگر دمای داخلی آن را حفظ می‌کند.


 

این طراحی فوق‌العاده بهینه در مصرف انرژی موجب می‌شود که خانه کاملا به خود متکی باشد اما کنترلرهای حساس به حرکت و ویژگی‌های هوشمند، این خانه را فراتر از یک خانه سبزگرا ساخته و آن را به نوعی به «خانه آینده» تبدیل می‌کند.


 

هوشمندانه‌تر آنکه یک سیستم کینکت، ساکنان خانه را ردیابی می‌کند و به آنها امکان می‌دهد تنها با اشاره به سمت دستگاه‌ها و چراغ‌ها، آنها را خاموش یا روشن کنند. کینکت همچنین مکان ساکنین را کنترل می‌کند و به‌محض اینکه آنها از قسمتی خارج شده و به قسمت دیگر می‌روند، چراغها ر ا خاموش می‌کند.


 

این خانه همچنین ویژگی‌های اتوماتیک دیگری مانند تاریک کردن فضا به هنگام تماشای فیلم یا روشن کردن برخی از دستگاه‌ها هنگامی که شما بر روی صندلی‌های ویژه‌ای می نشینید و یا روشن کردن تدریجی چراغ‌ها در صبح برای شروع یک روز طبیعی‌تر دارد.


 

سازگاری با تلفن هوشمند را نیز به خصوصیات این خانه اضافه کنید که کمک می کند حتی زمانی که از خانه دور هستید، با حرکت دادن انگشت بر روی نقشه مجازی خانه، به کنترل چراغها و تهویه هوا بپردازید. کل این پروژه که حاصل بیش از دو سال کار و تلاش بیش از صد دانشجو و همکاری میان Caltech و SCI-Arc است، حدود یک میلیون دلار هزینه داشته و تولید خانه مشابه آن حدود ۳۰۰ هزار دلار هزینه خواهد داشت.




ارسال توسط اسماعیل عربی

سري جديد عكسهاي مه لقا جابري مانكن ايراني

به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 7 آبان 1390برچسب:سري جديد عكس هاي مه لقا جابري,
ارسال توسط اسماعیل عربی

تصاویر و اسامی بدترین مادرهای دنیا

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

پانداها، خرگوشها، همسترها و عقابها از دسته جانورانی هستند که نسبت به فرزندان کوچک خود بدرفتاری می کنند، آنها را در دوران نوزادی رها کرده و یا حتی آنها را می خورند. پیوند میان مادر و فرزند در سرتاسر جهان پیوندی مثال زدنی است اما در همین جهان مادرانی وجود دارند که هیچ شباهتی به مادران دل نازک و مهربان ندارند، البته در جهان حیوانات و حشرات.

---------------------------------

 

سوسک گورکن: این حشره یکی از بدترین مادرهای جهان است زیرا فرزندان خود را در بازی مرگباری می خورد لارو این سوسک درون جسد موش مرده ای قرار می گیرند که توسط مادر و پدر درون حفره ای دفن شده است، سوسک مادر غذای فرزندان خود را با خوردن لاشه موش تامین می کند و در نتیجه به صورت ناخودآگاه لاروهای خود را می خورد.

تعداد لارو این سوسکها معمولا بیشتر از اندازه ای است که تمامی آنها بتوانند درون بدن موش جا بگیرند از این رو شانس بقای برخی از این لاروها افزایش پیدا خواهد کرد.

 

پاندا: بر خلاف تصور همگان، پانداهای مهربان مادرهای بسیار بدی هستند زیرا در زمانهایی که دو فرزند به دنیا می آورند، یکی از آنها را به حال خود رها می کنند. این جاندار در میان انسانها وجهه ای زیبا و خوب دارد اما در اصل یکی از بد ترین مادرهای دنیا است زیرا دومین فرزند خود را که در زمان تولد بسیار کوچک است، به حال خود رها کرده و تنها می گذارد.

با این همه پانداها به فرزندی که وظیفه بزرگ کردن او را به عهده گرفته اند توجه بسیاری می کنند و از این رو محققان باور دارند پانداها واقعا توانایی رسیدگی به دو فرزند را نداشته و باور دارند یک توله پاندای سر حال و قوی بهتر از دو توله پاندای ضعیف و بیمار است از این رو از همان ابتدا یکی از فرزندان خود را نادیده می گیرند.

 

همسترها: یکی دیگر از مادرهای هم نوع خوار یا فرزند خوار جهان همسترها هستند. این جاندار برخلاف ظاهر لطیف و دوست داشتنی که دارد، قاتلی سنگدل است که معمولا فرزندان خود را می خورند. همسترها نیز برای اطمینان از اینکه چند عدد از فرزندانشان زنده و سالم باقی می مانند، چند نوزاد اضافی به دنیا می آورند تا حتی در صورت کم بودن غذا نیز بتوانند از رشد و نمو چند فرزند خود اطمینان حاصل کنند.

 

عقاب سیاه: این پرنده مادر بسیار بدی است زیرا دست از نزاع و جنگ با هم نژادان خود بر نمی دارد و برای جدا کردن فرزندان خود در نزاعی مرگبار هیچ اقدامی نمی کند. به گفته محققان این پرنده ها معمولا درگیر نزاعهایی خشن می شوند و عقابهای پدر و مادر در زمان درگیری جوجه های بزرگتر و کوچکتر، زمانی که جوجه های بزرگتر کوچکترها را می کشند، تنها در گوشه ای نشسته و نگاه می کنند.

 

در واقع این پدیده یک قرارداد همکاری بی رحمانه میان جوجه های مسن تر و مادر بوده و می توان آن را فرزند کشی نیز نامید عقابهای مادر از این رو تا این حد خونسرد به کشته شدن جوجه های کوچکتر خود چشم می دوزند تا بتوانند از بقای جوجه های بزرگتر و تامین بودن منابع غذایی آنها اطمینان حاصل کنند.

 

مرغابی شانه به سر: این پرنده ها هم در دسته مادرهای بد قرار دارند زیرا جوجه هایی که دیرتر سر از تخم در می آورند را به حال خود رها می کنند. این مرغابی ها لانه های شناوری می سازند و درون این لانه از دو تخم مراقبت می کنند تا زمانی که یکی از جوجه ها سر از تخم در بیاورند.

اما درست زمانی که اولین جوجه سر از تخم در می آورد، مرغابی مادر به همراه جوجه اول لانه را ترک کرده و پرواز می کنند، در حالی که جوجه دوم در میان طبیعت وحشی به حال خود رها می شود. زیرا این پرنده ها هم ترجیح می دهند یک جوجه سالم و قوی را پرورش دهند.

 

سوسمار دم بلند: به طور کلی یافتن مادر نمونه در میان خزنده ها کار بسیار دشواری است، اما این سوسمار یکی از برترین مادرهای بد در جهان خزنده ها است. اگر این سوسمار در منطقه ای تخم گذاری کند که اطراف آن توسط شکارچیان مختلف احاطه شده باشد، پیش از اینکه فرزندانش سر از تخم دربیاورند همه آنها را می خورند. بهانه این خزنده برای خوردن فرزندانش نجات آنها از شکار شدن است تا از سویی دیگر بتواند برای تخم گذاری بعدی خود را قوی تر کند.

 

خرگوش: خرگوشهای مادر از این نظر مادران بدی هستند که بلافاصله پس از تولد فرزندانشان آنها را رها کرده و پس از آن برای 25 روز اول روزانه دو دقیقه برای غذا دادن به فرزندانشان به لانه بازمی گردند. پس از این مدت خرگوشهای کوچک باید بتوانند غذای خود را تامین کنند.

با این همه توجیه پذیرترین بهانه مادرانه برای بد رفتاری با فرزندان به خرگوشها اختصاص دارد، زیرا گوشت این جانداران بسیار خوش طعم است و خرگوشهای مادر برای دور نگه داشتن شکارچیان از لانه، آنجا را ترک می کنند تا راز مخفیگاه فرزندانشان حفظ شود.




تاریخ: سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:تصاوير بدترين مادران دنيا,
ارسال توسط اسماعیل عربی

چهار راه جالب برای زیبایی چشم ها

         

خانه حجاب در استرالیا / عکس

 

عکس های دیدنی از زنان پلیس افغان

 

 

عکس های سیاه وسفید هنری و زیبا

عکس های سیروان خسروی

         

عکس های مه لقا جابری 

عکس های سمیرا مخلباف

 

عکس هایی از بلندقدترین دختر نوجوان جهان

 عکس های غم انگیز

         

.عکس عروس و دامادهای دوقلو

عکس کودکان ناز

  مدل لباس عروس ایرانی
.

مدل لباس دخترانه

         

عکس های طنز ودیدنی و خنده دار

 دکوراسیون منزل - کابینت آشپزخانه    حضور خواننده جنجالی ترکیه ابرو گندوش در کرج
.

عکس های Hyundai Accent 2012

         

 عکس های پوری بنایی در کنار هدیه تهرانی

 عکس جالب از دعوای گنجشک ها  + حتما ببینید    گالری عکس محمدجواد عربی نوده (2)
.
تصاویری از شب عروسی          

 خودرو فوتبالیست های معروف + عکس

 تمرکز فوق العاده یک مرد چینی + عکس    عکس های مزارع خشخاش در افغانستان
.
بغل و بوسه عروس و داماد          

 آرایش های زیبای خلیجی و عربی

 نمایشگاه مد و آرایش در خیابان ها و اماکن عمومی    عکس های ورزشی دختران و زنان
.

عکس های ژیمناستیک بانوان

         

عوارض خطرناک چشمی تلویزیون های سه بعدی

     
.




تاریخ: دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:عوارض خطرناک چشمی تلویزیون های سه بعدی , عکس های ژیمناستیک بانوان ,نمایشگاه مد و آرایش در خیابان ها و اماکن عمومی,عکس های ورزشی دختران و زنان , آرایش های زیبای خلیجی و عربی , عکس های دیدنی از زنان پلیس افغان , عکس های مزارع خشخاش در افغانستان , عکس / خانه حجاب در استرالیا ,راه جالب برای زیبایی چشم ها , بغل و بوسه عروس و داماد , عکس عروس و داماد , تصاویری از شب عروسی , فوتبالیست های معروف , خودرو فوتبالیست های معروف + عکس , پشت صحنه فیلم عروسی , عکس جالب از دعوای گنجشک ها , دعوای گنجشک ها , عکس دعوای گنجشک ها , حضور خواننده جنجالی ترکیه ابرو گندوش در کرج , ابرو گندوش ,مدل لباس عروس , مدل لباس عروس ایرانی , مدل لباس دخترانه , عکس های طنز و دیدنی و خنده دار , عکس عروس و دامادهای دوقلو , دوقلوها , عکس کودکان ناز , عکس نوزاد , گالی عکس کودک , عکس های غم انگیز , عکس هایی برای گریه کردن , عکس های سیروان خسروی هنرمند با استعداد کشورمان , سیروان خسروی , عکس سیروان خسروی , عکس های مدل لباس جدید , عکس های مه لقا جابری , مدروز , مدل لباس , عکس های سیاه و سفید هنری و زیبا , بلندترین دختر نوجوان , قدبلندترین دختر نوجوان جهان , قدبلندترین دختر دنیا , Hyundai Accent 2012, عکس Hyundai, عکس Hyundai Accent 2012, عکس های Hyundai, عکس های Hyundai 2012, عکس های Hyundai Accent , عکس پوری بنایی در کنار هدیه تهرانی , مراسم ناصر حجازی , عکس پوری بنایی هنرمند محبوب کشورمان , تمرکز فوق العاده یک مرد چینی + عکس , تمرکز فوق العاده یک مرد چینی , تمرکز فوق العاده , ثبت رکورد در کتاب گینس , ,
ارسال توسط اسماعیل عربی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
بهداشت و سلامت
امکانات جانبی

پیج رنک