سرگرمی و تفریح و بازی و دانلود و آموزش
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش درگذشت.
 
آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی در سوم شهریور ماه سال 1313 در روستای بهرمان شهرستان رفسنجان و در خانواده‌ای نسبتاً ثروتمند به دنیا آمد. او یکی از 9 فرزند میرزاعلی هاشمی بهرمانی و ماه‌ بی‌بی صفریان است.
 
آیت الله هاشمی رفسنجانی تحصیل را، از سن 5 سالگی در مکتب خانه ای در نوق آغاز نمود. در سن 14 سالگی به قم رفت و به تحصیل علوم دینی پرداخت و به درجه اجتهاد نائل شد. اساتید وی در حوزه علمیه قم آیات عظام سید حسین طباطبایی بروجردی، امام خمینی (ره)، سید محمد محقق داماد، محمدرضا گلپایگانی، سید محمد کاظم شریعتمداری، عبدالکریم حائری یزدی، شهاب ‌الدین نجفی مرعشی، محمد حسین طباطبائی و حسینعلی منتظری بوده‌ اند.
 
بیوگرافی آیت الله هاشمی رفسنجانی
 
وی در آنجا تحت تاثیر تعلیمات امام خمینی (ره) به سیاست روی آورد و به مخالفت با حکومت محمد رضا شاه پهلوی و انقلاب سفید او پرداخت. با تبعید امام، نقش هاشمی در مبارزه با شاه و نمایندگی امام در داخل کشور پررنگ ‌تر شد. با وجود نگرش ضد غربی انقلابیون، او سفرهای زیادی از ژاپن در شرق تا 20 ایالت از ایالات متحده در غرب کرد.
 
بیوگرافی آیت الله هاشمی رفسنجانی+ تصاویر
 
آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از انقالب اسلامی عناوین افتخاری متعددی را از مجامع علمی دنیا کسب کرده و دانشگاه تهران نیز عنوان دکترای افتخاری علوم سیاسی را به وی اهدا کرده است.
 
بیوگرافی آیت الله هاشمی رفسنجانی+ تصاویر
 
آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی همچنین در شهریورماه 1386 به دنبال رحلت آیت‌ الله مشکینی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری در دومین اجلاس سالانه دوره چهارم مجلس خبرگان، به ریاست این مجلس مهم و تأثیرگذار برگزیده شد. وی اسفند سال 1389 ریاست مجلس خبرگان رهبری را به آیت‌ الله مهدوی کنی سپرد.
 
آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال 1337 با عفت مرعشی که دختری از خانواده روحانی و از نوادگان سید محمد کاظم طباطبایی یزدی است، ازدواج کرد. او خواهر حسین مرعشی، معاون سید محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری و از مدیران اصلی دولت سازندگی است. ثمره این ازدواج 5 فرزند به ترتیب و به نامهای فاطمه، محسن، فائزه، مهدی و یاسر است.
 
وی تعدادی کتاب با عنوان مجموعه خاطرات روزانه دارد. او انگیزه‌اش را از نوشتن خاطرات روزانه علاقه به نویسندگی عنوان کرده‌ است.بر اساس خاطرات و دیدگاه‌ها، سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های او چندین کتاب مستقل نوشته شده‌ است. علاوه بر‏‏این، متن کامل خطبه‌های نماز جمعه، مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها و نطق‌های پیش از دستورش در مجلس، به صورت کتاب‌های جداگانه منتشر شده‌ است. از جمله تألیفات وی میتوان به این موارد ارزشها و مکتب ها، اسرائیل و فلسطین، امیر کبیر یا قهرمان مبارزه با استعمارانقلاب یا بعثت جدیدآشنایی با تمدن و فرهنگ اسلامی اشاره کرد.
 
آیت الله هاشمی رفسنجانی بیش از آنکه به عنوان یک شخصیت علمی شناخته شده باشد، به عنوان یک چهره سیاسی مطرح است و این هم به خاطر فعالیت های فراوان سیاسی وی در دوران قبل و بعد از انقلاب است. وی فعالیت سیاسی خود را از سال 1340 آغاز کرد. او در دوران قبل از انقلاب، بسیار به امام نزدیک بود. 
 
بیوگرافی آیت الله هاشمی رفسنجانی+ تصاویر
 
هاشمی در دوران پیش از انقلاب و در طول نهضت امام خمینی (ره) به صورت یک عضو فعال و همیشه در صحنه حضور داشته است. نمونه بارز حمایت ایشان از امام خمینی (ره)، حرکتی بود که وی به همراه دیگر علما در اعتراض به زندانی شدن امام انجام دادند. اینان که بعداً در ادبیات سیاسی به عنوان «مهاجرین» شناخته شدند، به سمت تهران حرکت کردند و با اجتماع در جلوی شهربانی اعلام داشتند یا امام را بدون قید و شرط آزاد کنند و یا اینکه ما را همانند ایشان به زندان بفرستند.
 
حضور فعال وی در تمامی صحنه ها مایه قوت قلب مردم خصوصا در شهر قم شده بود. به همین سبب شاه و ماموران ساواک به منظور فروکش کردن آتش انقلاب در قم، چاره را در آن دانستند که افراد موثر را دستگیر و روانه زندان کند. از این‌روی وی را به همراه آقای ربانی شیرازی، بدون در دست داشتن هیچ‏گونه سند و مدرکی، دستگیر کرده و به زندان بردند.
 
وی با گروه هایی که وجهه اسلامی داشته و مخالف رژیم بودند نیز همکاری های زیادی داشت که نمونه بارز آن همکاری با گروه محمد بخارایی بود. رژیم که به این همکاری پی برده بود، کوشش کرد تا مدرک و سندی در این زمینه بدست بیاورد و حتی با شکنجه دادن آقای هاشمی تا سرحد مرگ خواست از وی اعترافی بگیرد، ولی موفق نشد.
 
از جمله فعالیت های سیاسی وی در دوران پهلوی، حرکت هدفمند در راه نهضت بود. یکی از این حرکت ها که دارای آثار بسیار مثبت بود، تشکیل شبکه ای از روحانیون وفادار به اندیشه های امام بود به نام «روحانیت مبارز». این تشکل که در اواسط سال 1356 تشکیل شد از اعضایی همچون شهید بهشتی، استادمطهری، شهید مفتح، شهید باهنر، آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت الله مهدوی کنی، آیت الله خسروشاهی، عبدالمجید ایروانی، حجت الاسلام ناطق نوری، معادی خواه، شجونی، مهدی کروبی، هادی غفاری و... در آن حضور داشتند. 
 
فعالیت های سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران نهضت باعث شده بود تا امام خمینی (ره) وی را به عنوان یکی از افراد مورد اعتماد خود قرار دهد و از وی به عنوان یکی از اعضای شورای انقلاب در کنار بزرگان دیگری همچون شهیدبهشتی، شهیدمطهری، شهید باهنر و رهبر معظم انقلاب استفاده کند. اگرچه در بعد فردی عمده فعالیت مبارزاتی وی پیش از انقلاب را سخنرانی‌های مختلف و کارهای انتشاراتی تشکیل می‌دادند ولی امام در دوران تبعید، نقش مدیر مالی مبارزات انقلاب و نیز ارتباط با سایر گروه‌های انقلابی را نیز بر عهده وی گذاشته بود. 
 
بیوگرافی آیت الله هاشمی رفسنجانی+ تصاویر
 
آیت الله هاشمی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های خود را در عرصه‌ های گوناگون پی‌ گیری کرده‌اند، می توان به عضویت در حزب جمهوری اسلامی، سرپرستی وزارت کشور، ریاست مجلس شورای اسلامی،امام جمعه موقت تهران، جانشین فرماندهی کل قوا،نیابت ریاست مجلس خبرگان،ریاست جمهوری، ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی، ریاست مجلس خبرگان، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد.



ارسال توسط اسماعیل عربی
کامپیوتر F-BOMB، عصای دست محققان و جاسوسان آینده
عباس واحدی
- 2012-01-28 13:00

اگر به خاطر داشته باشید چندی قبل یک کامپیوتر ۲۵ دلاری جمع و جور را در نارنجی معرفی و درمورد استفاده های احتمالی آن سوال کردیم. خب، حالا خانم او-کانر محقق امنیتی ۲۶ ساله فارغ التحصیل از آزمایشگاه سنسور جان هاپکینز پاسخ جذابی برای این سوال یافته است. کامپیوتر های F-BOMB می توانند بی سرو صدا و در خفای کامل به جمع آوری اطلاعات مهم از مکان های مختلف بپردازند. خب اگر هم زمانی یک F-BOMB کشف شده یا از بین برود، مهم نیست! زیرا تنها ۵۰ دلار برای ساخت آن هزینه شده است.

اندازه این فرزند کوچک خانم O'Connor تنها ۹ در ۱۰.۲ در ۲.۵ سانتی متر است و متشکل از یک مینی کامپیوتر ۲۵ دلاری، یک فلش ۸ گیگابایتی و آنتن است که درون یک کیس پلاستیکی تولید شده با چاپ سه بعدی قرار می گیرند. همه این تجهیزات با هم برای خانم او-کانر تنها ۴۶ دلار هزینه در بر داشته اند. همین سادگی تولید و قیمت پایین باعث شده است که این کامپیوتر به راحتی قابل تکثیر بوده و همچنین از دست دادن آن زیان چندانی در بر نداشته باشد.

این کامپیوتر کوچک را به اشکال مختلفی می توان مورد استفاده قرار داد، از جمله نصب آن بر روی دیوار یا چسباندن آن زیر یا درون دیگر وسایل و حتی جذاب تر از همه، بستن آن به یک هلیکوپتر پرنده و رها کردنش در منطقه مورد نظر. البته فعلا تنها ایراد این کامپیوتر لینوکسی مجهز به وای فای، تامین برق مورد نیاز از باتری های قلمی است که پس از چند ساعت تمام شده و باعث خاموشی دستگاه ویژه ما می شوند.

او-کانر می گوید: «اگر محیط هدف شما توسط آدم بدهای مسلح اشغال شده باشد، مطمئنا نمی خواهید که برای بازیابی و نجات این گجت کوچک اقدامی انجام دهید. اما از طرفی هم پرداخت ۴۰ یا ۵۰ دلار هزینه تنها برای یک استفاده چند ساعته اغلب اوقات عقلانی به نظر نمی رسد. ایده من این است که تا حد ممکن این ابزار را ارزان تر تولید کنم تا حتی از دست دادن آن برای همیشه، ارزش چند ساعت استفاده را داشته باشد.»

این کامپیوتر کوچک برای ارسال اطلاعات جمع آوری شده به شما، می تواند شبکه های وای فای نزدیک به خود را یافته و از آنها جهت انتقال دیتا استفاده کند. یکی از قابلیت های جذاب F-BOMB این است که می توانید سنسورهای مختلف و متعددی را به آن وصل کرده و کاربردهای متفاوتی برای دستگاه تعریف کنید. مثلا با نصب سنسورهای سنجش رطوبت، دما و ... آن را تبدیل به یک ایستگاه کوچک هواشناسی می کنید. یا اینکه با نصب سنسور CO2 بمب کوچک شما تبدیل به یک دستگاه سنجش و اخطار میزان دی اکسید کربن می شود. البته نصب یک جی پی اس ۱۵ دلاری هم بر روی این دستگاه، آن را تبدیل به ابزار ردیابی مناسبی برای کارهای تحقیقاتی (به خصوص حیات وحش) و حتی شوخی های دوستانه می کند.

شاید هم بخواهید با نصب تعدادی برنامه و دستگاه، آن را تبدیل به یک ابزار ردیابی و نفوذ به شبکه های بیسیم کرده و حسابی سر به سر همسایگان تان بگذارید. به نظر شما این ابزار جالب چه استفاده هایی دیگری می تواند داشته باشد؟


یک F-BOMB مخفی شده درون جعبه دستگاه تشخیص منو اکسید کربن.

COmonitorspy.jpg

با این وضعیت باید حسابی مراقب امنیت خودتان باشید چرا که دیگر ساخت ابزارهای این چنینی از عهده هر کسی بر می آید.




ارسال توسط اسماعیل عربی

دلقك پركولا اوسلاریس

دلقک ماهی وشقایق دریایی

 

می دانیم که دلقک ماهی با ایجاد یک نوع رابطه هم سفرگی با شقایق دریایی خود را در میان بازو های شقایق دریایی مخفی میکند. این کار را فقط دلقک ماهی و damselfish ها قادرند انجام دهند .

 

در رابطه با اینکه چگونه دلقک ماهی از نیش خار های شقایق دریایی در امان می ماند چندین تئوری وجود دارد که جزئیات انها هنوز روشن نیست ولی بطور کلی می توان انها را در دو گروه قرار داد.

 

_ فرضیه اول بر این پایه است که احتمالا یک پوشش مخاطی ( slime ) که جنس ان بیشتر از قند است نه پروتئین باعث می شود که شقایق دریایی این نوع ماهی را طعمه یا غذا حساب نکند و در نتیجه با نماتوسیست های – خارهای گزنده –خود به دلقک ماهی حمله نکند .عدهای بر این نظرند که پوشش موکوزی دلقک ماهی تقلیدی از پوشش موکوزی شقایق دریایی است _ این فر ضیه زمانی بیشتر تقویت می شود که می بینیم برای اینکه یک دلقک ماهی با گونه جدیدی از شقایق سازگاری پیدا کند چندی ن روز وقت لازم است در حالیکه برای سازش با شقایق دیگری از همان گونه قبلی هیچ نوع زمانی لازم نیست و سازش به سرعت انجام میشود .جالب است بدانید که همه گونه های شقایق های درزیایی میز بانهای مناسبی برای دلقک ماهی نیستند و این شقایق ها در برخورد با دلقک ماهی ها به انها نیش زده و انها را می خورند .

 

- فرضیه دوم بیان می دارد که حر کات منحصر به فرددلقک ماهی که هیچ ماهی دیگری قادر به انجام ان نیست باعث می شود که شقایق در طعمه بودن انها شک کند و به انها حمله نکند . دلیل صحت این فرضیه اینستکه نوزاد دلقک ماهی هاکه فاقد پوشش موکوزی است – هنوز پوشش خود را نساخته است  هم قادر است که خود را در میان بازوان شقایق دریایی حفظ کند ( هر چند نه به مدت طولانی ) – تا موقعی که بتواند پوشش موکوزی بسازد .

 

پس به نظر می رسد که دو عامل پوشش موکوزی و توانایی انجام حرکات منتحصر به فرد باعث می شود که دلقک ماهی از نیش تانتاکول های شقایق دریایی در امان بماند .



 



ارسال توسط اسماعیل عربی

--------------------------------

چگونه عمر خود را 10% افزایش دهیم؟

 

این یک راز نیست، فقط کافی است به آخرین دستاوردهای متخصصین مرکز ملی هدایت (ارتقاء) سلامت و رفتار شناسی توکیو توجه کنیم! آنها میگویند:
 

به ادامه مطلب برويد ....



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:ميخواهيد 10 درصد بيشتر زنده بمانيد,
ارسال توسط اسماعیل عربی
با سه هزار میلیارد تومان چه کارهایی می توان کرد؟
 
خبر کوتاه بود: «اختلاس سه‌هزار میلیارد تومان توسط یک نفر از بانک‌های ایران»!

به گزارش قشم دیلی اگرچه این خبر در ابتدا آنقدر عجیب و غیرقابل باور بود اما با تأیید مسئولان بانکی کشور همگان را در شوک فرو برد که چگونه یک نفر توانسته است در چنین حجم گسترده از منابع کشور اختلاس کند! با نگاهی مقایسه‌ای و برای درک عمق فاجعه می‌توان چرتکه انداخت و فهمید که با ۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان چه‌ها که نمی‌شود کرد.
alt
 

- می‌توان ۳۰ هزار واحد آپارتمان ۵۰ متری خریداری کرد.
میانگین قیمت هر متر در تهران دو میلیون تومان است.

- می‌توان در یک دوره به ۶۷ میلیون نفر از شهروندان ایران یارانه داد.

- می‌توان ۶۷ میلیون فقره به افراد تحت پوشش کمیته امداد پرداخت کرد.
حقوق ماهانه‌ی هر نحت پوشش ۴۵ هزار تومان است.

- می‌توان ۳۵۳ هزار پراید خریداری کرد.
قیمت هر پراید حدود هشت ‌میلیون و ۵۰۰هزار تومان است.

- می‌توان ۴۲۸ هزار و ۵۷۱ وام خودرو پرداخت کرد.
بانک‌ها اغلب وام هفت‌میلیون تومانی برای خرید خودرو می‌دهند.

- می‌توان ۶۰۰ هزار شغل خانگی ایجاد کرد.
برای اشتغال خانگی پنج‌میلیون تومان وام داده شود

- می‌‌توان ۱۰۰ هزار شغل پایدار ایجاد کرد.
برای ایجاد هر شغل پایدار ۳۰‌میلیون تومان باید هزینه کرد.

- می‌توان به ۹ میلیون و ۸۲ هزار و ۶۵۲ کارگر حقوق پرداخت کرد.
حداقل حقوق کارگران برای سال ۹۰ چیزی نزدیک ۳۳۰هزار و ۴۰۰تومان است

- می‌توان شش‌بار صنعت نساجی را نوسازی کرد.
برای نوسازی صنعت نساجی به ۵۰۰‌میلیون دلار نیاز است.

- می‌توان ۱۲میلیون دانش‌آموز را تحت پوشش قرار داد
سرانه هر دانش‌آموز با محاسبه انرژی ۲۵۰هزار تومان محاسبه شده است

- می‌توان دو سال، شهروندان ایرانی را درمان رایگان کرد.
سرانه درمان برای ایران پنج‌درصد حداقل حقوق کارگران است.

- می‌توان ۲۷میلیون و پانصد هزار بشکه نفت خریداری کرد.(درآمد ۱۴روز فروش نفت ایران)
قیمت هر بشکه نفت صادراتی ایران ۱۰۹ دلار است.

- می‌توان برای ۲۴سال به صادر‌کنندگان جایزه پرداخت کرد.
بدهی دولت برای جوایز صادراتیاز سال ۸۶ تا اکنون به رقم ۴۵۰میلیارد تومان شده است.

- می‌توان ۶۰۰هزار زندانی آزاد کرد.
آن دسته از زندانی‎هایی که تعهدی کمتر از پنج‌میلیون تومان دارند.

- می‌توان ۷۵هزار کلاس درس تحویل آموزش و پرورش داد.
با ۴۰میلیون تومان می‌توان بین ۲۰ تا ۳۰ کلاس درس برای دانش‌آموزان ساخت.

- می‌توان پنج‌میلیون و ۲۰۰هزار سکه خریداری کرد.
در حال حاضر هر سکه حدود ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.

- می‌توان ۶۰۰ میلیون پرس غذا خریداری کرد.
قیمت میانگین هر پرس غذا پنج‌هزار تومان است

 




ارسال توسط اسماعیل عربی
جغدی روی كنگره‌های قدیمی دنیا نشسته بود. زندگی را تماشا می‌كرد. رفتن و رد پای آن را. و آدم‌هایی را می‌دید كه به سنگ و ستون، به در و دیوار دل می‌بندند. جغد اما می‌دانست كه سنگ‌ها ترك می‌خورند، ستون‌ها فرو می‌ریزند، درهامی‌شكنند و دیوارها خراب می‌شوند. او بارها و بارها تاج‌های شكسته، غرورهای تكه پاره شده را لابه‌لای خاكروبه‌های قصر دنیا دیده بود. او همیشه آوازهایی درباره دنیا وناپایداری‌اش می‌خواند؛ و فكر می‌كرد شاید پرده‌های ضخیم دل آدم‌ها، با ا ین آواز كمی بلرزد. روزی كبوتری از آن حوالی رد می‌شد، آواز جغد را كه شنید، گفت:« بهتر است سكوت كنی و آواز نخوانی. آدم‌ها آوازت را دوست ندارند.غمگینشان می‌كنی. دوستت ندارند. می‌گویند بدبینی و بدشگون و جز خبر بد، چیزی نداری.»
قلب جغد پیرشكست و دیگر آواز نخواند.
سكوت او آسمان را افسرده كرد. آن وقت خدا به جغد گفت: آواز‌‌خوان كنگره‌های خاكی من!
پس چرا دیگر آواز نمی‌خوانی؟ دل آسمانم گرفته است.
جغد گفت: خدایا! آدم‌هایت مرا و آوازهایم را دوست ندارند.
خدا گفت: آوازهای تو بوی دل كندن می‌دهد و آدم‌ها عاشق دل بستن‌اند. دل بستن به هر چیز كوچك و هر چیز بزرگ. تو مرغ تماشاو اندیشه‌ای! و آن كه می‌بیند و می‌اندیشد، به هیچ چیز دل نمی‌بندد؛
دل نبستن سخت‌ترین و قشنگ‌ترین كار دنیاست. اما تو بخوان و همیشه بخوان كه آواز تو حقیقت است و طعم حقیقت، تلخ.
جغد به خاطر خدا باز هم بر كنگره‌های دنیا می‌خواند.
و آن كس كه می‌فهمد، می‌داند
آواز او پیغام خداست كه می‌گوید:
آن چه نپاید، دلبستگی را نشاید



 




تاریخ: سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:آواز جغد,
ارسال توسط اسماعیل عربی

خیانت
 

شاید فقط آنانی كه خیانت همسر را لمس كرده‌اند بدانند كه آمدن یك رقیب به زندگی زناشویی چه طعمی دارد.

یك قلب برای چند نفر

به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:پدیده خیانت در زندگی زناشویی , روابط عاطفي,
ارسال توسط اسماعیل عربی

تجاوز به 15زن و دختر به بهانه بخت‌گشایی و مداوای نازایی
 

روزنامه جام‌جم نوشت: با شکایت دختر جوانی که از سوی یک رمال شیطان صفت مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، ماموران پلیس آگاهی این متهم را دستگیر کردند. در تحقیقات مشخص شد، مرد رمال به بهانه بخت‌گشایی و مداوای نازایی، 15 زن و دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده است.
چندی پیش دختری جوان با حضور در پلیس آگاهی استان تهران از مرد رمالی به نام امیر شکایت کرد. شاکی در اظهاراتش گفت: چند خواستگار داشتم که به همه آنها پاسخ منفی دادم و از چند ماه پیش دیگر کسی به خواستگاری‌ام نیامد و این موضوع مرا به شدت نگران می‌کرد تا این که به توصیه فردی به خانه مرد رمال رفتم تا او به اصطلاح بخت‌گشایی کند. پس از ورود به خانه مرد رمال، او مدعی شد که بخت من بسته شده است و سپس به بهانه نوشتن دعا روی بدنم، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و تهدید کرد در صورت شکایت اجنه را سراغم می‌فرستد و از من سلب آسایش خواهد کرد و ...
در پی این شکایت موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و با کنترل نامحسوس و مستندسازی از رفتارهای مرد رمال‌ ـ که بیشتر مراجعه‌کنندگان به او را زنان و دختران جوان تشکیل می‌دادندـ مشخص شد مرد رمال به بهانه نوشتن دعای حل مشکلات و گشایش بخت روی بدن زنان با زعفران و گلاب آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داده است. با گزارش عملکرد مجرمانه رمال شیطان‌صفت به بازپرس پرونده، دستور قضایی در این ارتباط صادر و متهم دستگیر شد.
با دستگیری متهم، 15 زن و دختر که در دام شیطانی وی گرفتار شده بودند، با حضور در پلیس آگاهی از وی شکایت کردند که تحقیق در این زمینه برای شناسایی دیگر شاکیان ادامه دارد.
سرهنگ گل‌صباحی با اشاره به این پرونده گفت: از ابتدای سال جاری، ماموران پلیس آگاهی استان تهران و البرز ‌8 رمال حلیه‌گر را دستگیر کرده‌اند که 2 نفر از این رمال‌ها زن هستند. برخی از این رمال‌ها حتی سواد خواندن و نوشتن هم ندارند و صرفاً با وعده‌های پوچ و فریبنده نه‌تنها مشکلی از مردم حل نمی‌کردند، بلکه برای آنها مشکلات بیشتری را رقم می‌زدند. در بازرسی از محل سکونت رمال‌های دستگیرشده انواع کتاب‌های رمالی، ادوات شیطان‌پرستی، رمل و اسطرلاب، پوست حیوانات و نسخه‌های عجیب و غریب کشف شده است.




ارسال توسط اسماعیل عربی

تجاوز وحشتناک به دختر 15 ساله در برابر دیدگان 20 تماشاچی !

این صحنه شیطانی در حالی رخ داد که ۲۰ زن و مرد تماشاچی آن بودند و هیچ اقدامی برای نجات دختر ۱۵ ساله که التماس می‌کرد و کمک می‌خواست انجام ندادند.

 
وطن امروز: ۷ دانش‌آموز آمریکا‌یی وقتی دختر نوجوان را پشت در بسته کلاس رقص مدرسه‌شان دیدند به وی حمله کردند و به طرز فجیعی وی را تحت تجاوز قرار دادند. این صحنه شیطانی در حالی رخ داد که ۲۰ زن و مرد تماشاچی آن بودند و هیچ اقدامی برای نجات دختر ۱۵ ساله که التماس می‌کرد و کمک می‌خواست انجام ندادند.
 
بازگشت شوم به مدرسه
 
ظهر ۲۷ اکتبر سال ۲۰۰۹ میلادی- ۵ آبان ماه ۸۸- دختر ۱۵ ساله‌ای در کالیفرنیا بعد از اینکه کلاس رقص مدرسه‌اش تعطیل شد و همه رفتند از میانه مسیر خانه‌اش به مدرسه بازگشت. این دختر که نمی‌دانست چه سرنوشت شومی خواهد داشت وقتی چند پسر جوان را که با خوردن مشروبات الکلی رفتار مناسبی نداشتند روی سکوهای پله کلاس رقص دید با بی‌اعتنایی به آنها از پله‌ها بالا رفت. این در حالی بود که به خاطر تعطیلی مدرسه، ۴ پلیس محافظ که همیشه کلاس‌های رقص را کنترل کرده و از آن حفاظت می‌کردند نیز رفته بودند و آنجا خلوت بود.
 
دختر نوجوان که می‌خواست برگردد ناگهان خود را در محاصره ۷ پسر وحشی دید که اجازه نمی‌دادند وی آن محوطه را ترک کند. التماس‌های این دختر نیز کارساز نشد و پسران مست به سمت وی حمله کردند و بدون ترس از اینکه در روز روشن و محلی عمومی می‌خواهند نیت شیطانی‌شان را به مرحله اجرا درآورند، دختر ۱۵ ساله را هدف ضربات مشت و لگد گرفتند تا وی تسلیم خواسته شوم آنها شود.
 
تماشاچیان خونسرد
 
دختر جوان فریادزنان کمک می‌خواست، این در حالی بود که نزدیک به ۲۰ زن و مرد رهگذر در برابر دبیرستان «ریچموند» کالیفرنیا شاهد این صحنه دردناک بودند و همه خونسردانه به جای اطلاع دادن به پلیس یا هواخواهی از دختر بیچاره تنها نظاره‌گر بودند. این تجاوز گروهی به مدت ۲ ساعت طول کشید و هیچ‌کس پلیس را خبر نکرد تا اینکه ۷ ابلیس پا به فرار گذاشتند و دختر که با کتک‌های متجاوزان نیمه‌جان روی زمین افتاده بود با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد.
 
هلی‌کوپتر اورژانس
 
در بین این تماشاچیان یک مرد وقتی دید ابلیس‌ها، دختر نوجوان را ترک کرده‌اند خود را بالای سر وی رساند و وحشت‌زده برای نجات جان این دختر با پلیس تماس گرفت. این در حالی بود که ۲ ساعت از شروع حمله متجاوزان به دختر آمریکایی گذشته بود و هیچ ردپایی از فراری‌ها نبود. پلیس وقتی دید چه بلایی سر دختر نوجوان آمده است با اورژانس تماس گرفت و خواست به خاطر وخامت حال این دختر هلی‌کوپتر اورژانس به مدرسه ریچموند اعزام شود. دخترک دقایقی بعد در حالی که بدنش کبود بود روی برانکارد گذاشته شد و با هلی‌کوپتر به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال یافت و با اقدامات پزشکی از مرگ حتمی نجات یافت.
 
وحشت در ریچموند
 
این حادثه بازتاب گسترده‌ای در میان ساکنان کالیفرنیا پیدا کرد و همه را به وحشت انداخت. پلیس نیز با دستور دادستان تحقیقات ویژه‌ای را شروع کرد تا پرده از جزئیات این تجاوز گروهی بردارد.
 
ماموران پی بردند که کلاس رقص کاملا تعطیل بوده و به خاطر مراجعه ناگهانی دختر ۱۵ ساله به مدرسه وی در برابر حمله ۷ ابلیس قرار گرفته است. وقتی بازپرس پلیس به محل تجاوز مراجعه کرد از ادعاهایی که می‌شنید تعجب کرد. این حادثه ۲ ساعت طول کشیده و رهگذران به راحتی این صحنه‌ها را دیده اما هیچ اقدامی برای نجات دخترک نکرده بودند. مشخصات تعدادی از متجاوزان در اختیار پلیس قرار گرفت و هنوز ۶ روز طول نکشیده بود که پسر ۱۵ ساله‌ای از دانش‌آموزان همان مدرسه بازداشت شد. این پسر در تحقیقات ادعا کرد سردسته باندشان پسر ۱۹ ساله‌ای به نام «مانوئل اورتگا» بوده که قبلا دانش‌آموز همین مدرسه بوده است؛ آنها به خاطر دوستی با یکدیگر همراه هم‌مدرسه‌ای دیگری و ۴ دوست هم‌محلی‌شان در برابر سکوهای مدرسه مشروب خورده بودند که دختر ۱۵ ساله را دیده و به وی حمله کرده‌اند. ماموران بلافاصله مانوئل اورتگا را نیز بازداشت کردند و دانش‌آموز سوم نیز شناسایی شد اما وی که دخالت زیادی در تجاوز نداشت، خیلی زود آزاد شد.
 
هیولا
 
پلیس پی برد که اورتگا بارها به خاطر تجاوز و سرقت تحت اتهام بوده و بین هم‌مدرسه‌ای‌‌ها و دوستانش لقب «هیولا» را دارد. دارا کاشمان، رئیس واحد حمله جنسی ریچموند با ابراز تاسف از بی‌اعتنایی تماشاچیان به صحنه تجاوز به دختر دانش‌آموز گفت: در حال بررسی شواهد هستیم تا ببینیم آیا اتهامات متجاوزان جنایی است و در صورت وارد شدن به این مرحله مطمئنا مهاجمان با مجازات سنگینی مواجه خواهند بود. وی افزود: تا آنجایی که اطلاع داریم کلاس رقص از سوی ۴ مامور پلیس محافظت می‌شد اما در زمان وقوع حادثه این کلاس تعطیل شده و همه رفته بودند که دیگر نیازی به حضور پلیس نبوده و با بازگشت دخترک به مدرسه، وی مورد حمله قرار گرفته است.
 
ترس در مدرسه
 
مارین تروجیلو، سخنگوی مدرسه ریچموند در این باره گفت: در کلاس رقص مدرسه معلمان و پلیس همزمان حضور دارند اما زمانی این اتفاق افتاده که باید دختر دانش‌آموز در خانه‌شان می‌بود و ما مطمئن بودیم همه بچه‌های مدرسه نزد خانواده‌هایشان هستند. وی افزود: این یک حادثه هشدارآمیز بوده است. باید از این به بعد بین مسؤولان مدرسه و خانواده دانش‌آموزان تماس‌های تلفنی برقرار شود تا مطمئن شویم آنها به خانه رفته‌اند. تروجیلو گفت: مطمئن باشید دیگر چنین حادثه‌ای تکرار نمی‌شود، کلاس‌های رقص با امنیت کامل برگزار خواهند شد و نباید خانواده‌ها نگرانی‌ای داشته باشند. سخنگوی مدرسه ریچموند ادامه داد: پس از این حادثه غم‌انگیز تیم بحران مدرسه تشکیل شده است. ابتدا روی دختر ۱۵ ساله باید کارهای روانکاوی صورت بگیرد تا در این محیط احساس آرامش و امنیت کند سپس قرار گذاشتیم با هزینه زیادی همه محوطه مدرسه را با دوربین‌های مداربسته تحت کنترل قرار دهیم.
 
می‌ترسیم
 
دانش‌آموزان این مدرسه در کالیفرنیا می‌ترسند. استاینبرگ ۱۶ ساله در این باره به آسوشیتدپرس گفت: مادرم دیگر اجازه رفتن به کلاس رقص بویژه سه‌شنبه‌ها را نمی‌دهد. اینجا امن نیست. مادر دانش‌آموز دختری گفت: باید مقصران این حادثه محاکمه و مجازات شوند. من در عجبم زنان و مردانی که این صحنه را می‌دیدند یک لحظه فکر نکردند شاید روزی دختر آنها مورد حمله قرار بگیرد. نمی‌دانم این جامعه به کدام‌سو حرکت می‌کند.
 
محاکمه متجاوزان
 
پس از دستگیری هیولا و نوچه‌هایش با توجه به اینکه بیشتر متجاوزان در سنین نوجوانی بودند، شروع دادگاه‌ آنها تا ۲ سال طول کشید و این در حالی است که دختر نگونبخت بعد از بهبودی هنوز از یادآوری آن روز شوم وحشت دارد.
 
در اوایل سال ۲۰۱۰ میلادی نخستین جلسه محاکمه این ۷ شیطان آغاز شد و هنوز ادامه دارد و این در حالی است که هنوز مشخصات متجاوزان و دختر جوان جز اورتگا معروف به هیولا فاش نشده است.

 
 




تاریخ: جمعه 17 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط اسماعیل عربی

5 عاملی که دختر و پسر را به هم جذب می کند!

مرد و زن حین انتخاب همدیگر به تناسب‌های بدنی یکدیگر توجه می‌کنند. اکثر ما انسان‌ها تناسب بدنی کاملی نداریم. یک نفر چشمان درشتی دارد، دیگری انگشتان بلند و…


 
از نظر روانپزشکان ۵ عامل در انتخاب همسر آینده شما دخیل است . به این ۵ عامل توجه کنید:

 
1. ژن CHM
مطالعه‌های اخیر لکوس و دکونیگ سوئیسی نشان داده ما از نظر ژنتیکی قادر به تشخیص بو هستیم. وقتی فردی به شما می‌گوید بوی خوبی می‌دهید در واقع بدنش در حال تجزیه و تحلیل ژن‌های CHM شماست. این گروه از ژن‌ها، مسوول تدارک سیستم ایمنی هم هستند و وقتی قرار است عضوی اهدا شود، پزشکان توجه می‌کنند که ژن‌های ‍CHM گیرنده و دهنده یکی باشد تا عضو پیوندی پس‌زده نشود.
 
معمولا اعضای یک خانواده ژن‌های CHM مشابهی دارند اما در خارج از خانواده موارد مشابه به سختی پیدا می‌شود. نکته بسیار جالب اینکه افرادی که ژن‌های CHM آنها کاملا متضاد است جذب هم می‌شوند. برای اثبات این قضیه لکوس و دکونیگ تی‌شرت‌های چند مرد را به چند زن دادند تا بو کنند و لباسی را که به نظرشان بوی جذاب‌تری دارد انتخاب کنند. نتایج بررسی‌ها نشان داد زنان لباس‌هایی را انتخاب می‌کنند که متعلق به مردانی است که ژن CHM آنها هیچ شباهتی به ژن‌های CHM آنها ندارد.

 
2. تناسب
مرد و زن حین انتخاب همدیگر به تناسب‌های بدنی یکدیگر توجه می‌کنند. اکثر ما انسان‌ها تناسب بدنی کاملی نداریم. یک نفر چشمان درشتی دارد، دیگری انگشتان بلند و دیگری پاهای کشیده اما این عدم تناسب گاهی به چشم جنس مخالف زیبا به نظر می‌رسد. رندی تورنهیل، روان‌پزشک آمریکایی به این نتیجه رسیده که زنان هر چند به مردان غیرمتناسب علاقه داشته باشند به ویژه در دوره تخمک‌گذاری مردانی را جذاب می‌دانند که بدنی کاملا متناسب دارند. دلیل آن هم تمایلی ناخودآگاه به داشتن فرزندانی متناسب است. مردان نیز زنانی که اندامی متناسب دارند و اندازه دور کمر آنها کمتر از دور باسن شان است را جذاب‌تر و بارورتر می‌دانند.

 
3. هورمون‌ها
تستوسترون هورمونی مردانه است که باعث به‌وجود آمدن خوی خشن ماست. براساس تحقیقات هر چه میزان این هورمون بالاتر می‌رود میزان خوشبختی در میان زوجین کاهش می‌یابد.
 
آمار نشان می‌دهد میزان خیانت، خشونت‌های خانگی و طلاق در میان زوجینی که هورمون تستوسترون در جنس مرد بالاتر است، بیشتر دیده می‌شود. به همین دلیل زنان ناخودآگاه بیشتر به مردانی جذب می‌شوند که صورتی نسبتا زنانه دارند.

 
4. شباهت
شباهت، دلیل دیگر جذب شدن برخی زوجین به هم است. بیشتر مردان به سمت زنانی جذب می‌شوند که نشان یا ردپایی از مادرشان داشته باشند. مدل مو، رنگ چشم، نوع حرف‌زدن، شکلی از رفتار… هر چیزی که در ذهن یک مرد تداعی‌گر مادرش باشد، ممکن است باعث جذب او به یک زن شود.

 
5. مهربانی
جذاب بودن، تنها به دلیل داشتن یک ویژگی فیزیکی نیست. خلاق بودن ، مهربان و باهوش‌بودن از جمله ویژگی‌هایی است که باعث جذب افراد به هم می‌شود. دیوید باس، روان‌شناس آمریکایی ۱۰ سال پیش تحقیقی انجام داد و در آن از ۱۰ هزار زن و مرد با ۳۷ فرهنگ مختلف درخواست کرد معیارهای انتخاب همسر خود را بیان کنند.
 
تمامی این افراد درصدر فهرست خود مهربانی و بعد از آن ذکاوت را قرار داده بودند. به نظر می‌رسد برای بزرگ کردن فرزندان و زندگی کردن در این دنیای ستمکار، زیبایی روح مهم‌تر از زیبایی جسم است.

 
 




تاریخ: پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:5 عملی که دخترو پسر را به هم جذب میکند,
ارسال توسط اسماعیل عربی
محققان "مدرسه عالی سنت آنا" در پیزا با همکاری شرکت "اریکسون" و کنسرسیوم ملی بین دانشگاهی برای مخابرات (CNIT) موفق شدند به اینترنت با سرعت 448 گیگابیت برثانیه دست یابند.

این سریعترین اینترنت دنیا در مدت تنها یک ثانیه قادر است یک حجم اطلاعات برابر با 20 فیلم با کیفیت بالا، 500 فیلم با کیفیت استاندارد، 7 میلیون تماس تلفنی تصویری و 100 میلیون تماس تلفنی استاندارد را جابجا کند.

 

این اولین سیستم در دنیا است که بر روی دو حمل کننده نوری که وارد یک شبکه از فیبرهای نوری تجاری شده اند توانسته است با سرعت 448 گیگابیت بر ثانیه عمل کند.

 

براساس گزارش کورییره دلا سرا، اینترنت با این سرعت معادل 22 هزار و 500 اتصال ADSL با سرعت 20 مگابیت برثانیه است.

 

این محققان در این خصوص اظهار داشتند: "ما با بهره گیری از این فناوری رکورد قبلی سرعت زیرساختهای تجاری را که برابر با 100 گیگابیت برثانیه بود بیش از چهار برابر کردیم."

 

تهیه و تنظیم : پایگاه تکناز




ارسال توسط اسماعیل عربی

از آن جا که همراهی با یک بانوی فوق العاده و جذاب می تواند صدمات زیادی برای قلب مردان به همراه داشته، مردان باید قبل از برخورد و علاقه مند شدن به بانوان زیبا خوب فکر کنند...

 

برخورد با یک خانم خوش قیافه می تواند سطح هورمون مردها را تا حدی که باعث آسیب به قلب می شود، افزایش دهد. استرسی که در این صورت به آقایان وارد می شود همانند همان اثری است که در صورت افتادن از درخت در آن ها به وجود می آید.

جزئیات مطالعه:

در مطالعه ی انجام شده توسط دانشگاه والنسیا در اسپانیا، از 84 دانشجوی مرد که برای شرکت در هر بخش مطالعه 16 دلار دریافت کرده بودند، کمک گرفته شد.

 

سطح کورتیزول شرکت کنندگان قبل و بعد از همراهی با یک خانم جذاب و زیبا اندازه گیری شد. لازم به یادآوری است که کورتیزول یک هورمون مهم است که بدن برای تجزیه ی انرژی برای بقا و تحمل درد به آن احتیاج دارد ولی سطح بالای آن باعث استرس مزمن می شود.

 

این مطالعه نشان داد که سطح کورتیزول دانشجویان بعد از 5 دقیقه به طور قابل توجهی افزایش یافت و این افزایش در حدی بود که بتواند باعث حمله قلبی شود. به عبارتی این افزایش سطح هورمونی می تواند اثرات بدی روی بدن فرد گذاشته باشد، چون به خودی خود بی نظمی هایی را مثل مشکلات ماهیچه ای، دیابت نوع یک بزرگسالی، فشارخون بالا و ضعف به همراه دارد.

کورتیزول در حد طبیعی می ‌تواند تاثیرات مثبتی در بدن داشته باشد و میزان سلامت کلی بدن را افزایش دهد. اما اگر این هورمون به طور مداوم بالا باشد

می ‌تواند منجر به بروز بیماری‌ هایی مانند بیماری ‌های قلبی، دیابت و فشار

خون بالا شود.

روبرو شدن با استرس های فیزیکی و روانی برای یک دوره طولانی مدت باعث افزایش مزمن سطح کورتیزول می شود و از طریق ایجاد بی نظمی هایی در بدن مثل ضعف ماهیچه ای، دیابت نوع یک، فشار خون بالا و ناتوانی جنسی، سلامت بدن را به خطر می اندازد.

سایت تبیان




ارسال توسط اسماعیل عربی

از پشت صندلي دانشگاه تا آن ‌سوي ديوار زندان
 

عاقبت اينجا مي‌پوسم
نام: پوران

سن: 42 سال

تحصيلات: دانشجوي اخراجي

اتهام: مواد مخدر

خانواده از هم‌گسيخته و فقر فرهنگي و اقتصادي از جمله عوامل اصلي است كه سبب مي‌شود يك فرد به بزهكاري روي بياورد. اما اين قاعده استثناهايي هم دارد. پوران يكي از همين استثناهاست، او با اين‌كه خانواده‌اي منسجم داشت، گرفتار مواد مخدر شد و كار به جايي رسيد كه از پشت ميله‌هاي زندان سر درآورد. پوران قبل از اين‌كه درباره اتهام و نحوه دستگيري‌اش توضيح بدهد، از خانواده‌اش مي‌گويد: «پدرم كارمند بود و هميشه به من و خواهرم مي‌رسيد و همه هوش و حواسش به ما بود. واقعا پدر خوبي بود. اين‌كه مي‌‌گويم «بود» به اين خاطر است كه ديگر مرا بچه خودش نمي‌داند، سال‌هاست كه خبري از او ندارم.»

پوران در كمال آرامش درس خواند و ديپلم گرفت بعد از آن هم در روزهاي بازنشستگي پدر نه به خاطر نياز مالي فقط به اين دليل كه سرش گرم باشد و دستش در جيب خودش، مشغول به كار شد. او مي‌گويد: «در يك بوتيك فروشنده شدم، آن موقع 19 سالم بود. كنكور دادم، اما قبول نشده بودم. البته باز‌هم درس مي‌خواندم خيلي دلم مي‌خواست دانشگاه بروم اما قبل از آن ازدواج كردم.»

آشنايي پوران و شوهرش اتفاقي بود. خودش اين‌طور توضيح مي‌دهد: «آرش چند باري براي خريد آمد و بعد گفت از من خوشش آمده. او مهندس بود و وضع مالي خوبي داشت. هيچ‌كس با ازدواج ما مخالفت نكرد و همه چيز به خوبي و خوشي انجام شد و ما سر خانه و زندگي خودمان رفتيم.»

پوران خيلي زود بچه‌دار شد، يك پسر و يك دختر. بعد از آن بود كه قبولي در دانشگاه زن جوان را از خانه و خانواده‌اش دور كرد. او مي‌گويد: «در شهرستان قبول شده بودم و نمي‌خواستم بروم، اما آرش گفت نبايد جلوي پيشرفت خودم را بگيرم. دوري از شوهر و بچه‌ها خيلي برايم سخت بود و من بيشتر اوقات با يكي از بچه‌هاي خوابگاه درددل مي‌كردم و او بود كه مواد مخدر را به من داد.»

هم‌خوابگاهي پوران به اين بهانه كه مخدر غم و غصه را از ياد مي‌برد، او را به سمت مصرف مواد كشاند تا اين‌كه بتدريج پوران وابستگي كامل پيدا كرد و به يك معتاد تبديل شد. زن ميانسال بقيه ماجرا را اين طور شرح مي‌دهد: «به خاطر مصرف مواد از دانشگاه اخراج شدم و پدرم وقتي موضوع را فهميد، طردم كرد. بعد از مدتي هم از آرش جدا شدم، اوضاع هر روز بدتر مي‌شد تا اين‌كه با مرد ديگري ازدواج كردم، البته مخفيانه. او هم مرد خوبي بود، اما هنوز مدت زيادي از ازدواج ما نگذشته بود كه مرا در جاده گرفتند. مواد زيادي همراه داشتم براي مصرف خودم خريده بودم از همان موقع به زندان افتادم و شوهرم تازه فهميد من معتاد هستم.»پوران حالا 5 سال است كه زنداني است. شوهر دومش در يك سانحه رانندگي فوت شده و همسر اولش نيز همراه بچه‌ها ايران را ترك كرده است. اين زن بشدت احساس تنهايي مي‌كند و مي‌گويد: «نه كسي به ملاقاتم مي‌‌آيد و نه كسي به تلفن‌هايم جواب مي‌دهد، عاقبت اينجا مي‌پوسم.»

مريم عفتي




ارسال توسط اسماعیل عربی
ارسال توسط اسماعیل عربی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
بهداشت و سلامت
امکانات جانبی

پیج رنک