ویندوز 8
سرگرمی و تفریح و بازی و دانلود و آموزش

مایکروسافت با هدف افزایش امنیت ویندوز 8 کاری خواهد کرد که ورود به این سیستم عامل به جای کلمات عبور با استفاده از قابلیت شناسایی چهره صورت گیرد . دیگر تردیدی باقی نمانده که ویندوز 8 با برخی تغییرات ساختاری همراه خواهد بود و قابلیت هایی در آن گنجانده خواهد شد که تاکنون توسط مایکروسافت مورد توجه قرار نگرفته بود .

به همین منظور قرار است رابط کاربری ویندوز 8 به طور مبنایی دچار تغییر شود ، امری که در اسناد منتشر شده در مورد نحوه طراحی ویندوز 8 به طور بنیادین مورد توجه قرار گرفته است . در بخشی از این اسناد آمده است : تا سال 2012 حسگرهایی مانند انواع میکروفون ، دوربین ، جی پی اس ، تسریع گرها و حسگرهای حرارتی و مغناطیسی به اکثر رایانه های شخصی اضافه خواهند شد و به ویندوز 8 امکان می دهند تا امکانات جدیدی به کاربرانش ارائه دهد . در این میان حسگرهایی که چهره کاربران را شناسایی می کنند می توانند امنیت افراد را در محیط کار و منزل به خوبی تامین کنند .


 

پیش از این مایکروسافت قابلیت تشخیص چهره کاربران را به برخی سرویس های دیگر خود مانند Kinect و Xbox Live اضافه کرده بود . البته برخی شرکت های سازنده لپ تاپ از سال 2007 دوربین هایی را به همین منظور به لپ تاپ های مختلف اضافه کرده بودند .


منبع خبر : www.ittak.ir
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 9 ارديبهشت 1390برچسب:تشخیص چهره کاربر برای ورود به ویندوز 8,
ارسال توسط اسماعیل عربی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
بهداشت و سلامت
امکانات جانبی

پیج رنک