جذاب و دیدنی
سرگرمی و تفریح و بازی و دانلود و آموزش
از امروز می توان روی ابرها نشست

خیلی از مردم در رویاهای خود روی ابر دراز کشیده اند و روی آن نشسته اند. این رویا توسط یک شرکت طراحی لوازم خانگی در کشور کرواسی با نام ” دیزاجنو ” به حقیقت پیوست.
شرکت دیزاجنو این کاناپه های طرح ابر را سیروس نامید. او این اسم را به دلیل شباهت این کاناپه ها به ابرهای سیروس نام گذاری کرده است. این کاناپه ها در اندازه های متعدد ساخته شده است که با دراز کشیدن و یا نشستن روی آن به راحتی می توان آرامش و نرمی آن را حس کرد.

خانه بیل گیتس


 
 
لوس ترین دختر جهان ؟!

ولی لوس ترین دختر بریتانیا هنوز ماهانه مبلغ گزاف ۱۰۰۰۰ پوند از مادرش به عنوان پول توجیبی دریافت می کند و البته این تنها بخش بسیار کوچکی از دریای خرج های بیشمار اوست.

جینا ریو ۲۳ ساله، که در یک سوئیت هتل ۵ ستاره زندگی می کند با وجود داشتن یک خانه بسیار شیک در لندن هنوز هم از مادرش پول توجیبی دریافت می کند.
والدین جینا وقتی دخترشان ۱۴ ساله بود از هم جدا شدند و از آن پس او زندگی مجللی مانند شاهزاده خانم ها دارد.

او در فروشگاه های برند های معروف خرید کرده و در رستوران های گرانقیمت لندن غذا می خورد.

او آنقدر از کالا های مارک دار خرید می کند که حتی در زندگیش وقت نمی کند یک بار هم آنها را بپوشد، برای مثال او ۳۰۰ جفت کفش و ۷۰ کیف مارک دار دارد که یکی از آنها کیف هرمس است که او پس از آنکه فهمید پدرش برای نامزد خود آن را به مبلغ ۲۰،۰۰۰ پوند خریداری کرده از وی خواست برای او نیز آن را بخرد.

جینا همچنین درماه ۱۰۰۰ پوند هزینه اتومبیل شخصی و تاکسی کرده و اغلب ۶۰۰ پوند نیز هر ماه خرج موهایش می کند و علاوه بر مقرری ماهانه، والدینش هر سال کوهی از هدایا برای وی تهیه می کنند.



پدر جینا که یک شرکت ساختمانی موفق دارد در تولد ۱۶ سالگی او بیش از ۱۰،۰۰۰ پوند هزینه کرده و مادرش نیز به او یک اتومبیل مرسدس به ارزش ۳۰،۰۰۰ پوند هدیه داد.
کوتاه‌‌ قد ترین مرد ایران در کنار دایی
حسین پرکاس که اهل مرودشت استان فارس است کوتاه قامت ترین مرد ایران محسوب می شود که البته بسیار به رکورد خود علاقه دارد.

وی که پیش از این با هنرمندان عکس می گرفت، اخیرا در اماکن ورزشی دیده می شود و از طرفداران پرسپولیس است و در بازی اخیر این تیم نیز حضور داشت.
پرکاس در یکی از جلسات تمرینی پرسپولیس نیز حضور یافت اما نتوانست وارد ورزشگاه شود چراکه تمرین پشت درهای بسته بود.
کوتاه قامت ترین مرد ایران در تمرینات راه آهن نیز حاضر شد و با علی دایی دیدار کرد.

دختر باربی و پسر عروسکی با هم ملاقات کردند!!
دختر باربی و پسر عروسکی که با جراحی های متعدد و تکنیکهای آرایشی بسیار شبیه شخصیت های کارتونی شدند برای نسختین بار باهم ملاقات کردند اما مانند شخصیت های کارتونی عاشق هم نشدند…




باربی زنده اوکراینی که “والریا لوکیانوا” نام دارد و ۲۳ ساله است برای ملاقات با همتای مذکر خود به نیویورک پرواز کرد تا “جاستین جدلیکا” ۳۲ ساله را از نزدیک ملاقات کند.
گفته میشود باربی دنیای حقیقی خیلی از “کن” خوشش نیامده است و معتقد است او لبهایش را بیش از اندازه برجسته کرده است. این دو سابقا در دنیای مجازی انتقاداتی نسبت به چهره هم داشته اند.
بنابرگزارشات این دو از یکدیگر متنفر به نظر میرسیدند. آقای “جدلیکا” سال گذشته با هزینه ای ۱۰۰ هزار دلاری و انجام بیش از ۱۰۰ عمل جراحی چهره جدیدی شبیه چهره “کن” همتای مذکر باربی برای خود ساخت. او کارش را از ۱۸ سالگی و با عمل جراحی بینی اش آغاز کرد. وی میگوید برای زیباتر شدن هرکاری انجام میدهد و از کودکی به آنها آموخته اند که عروسکها زیباترین موجودات هستند.



اما باربی زنده میگوید تنها عمل جراحی که انجام داده است عمل پروتز سینه بوده است و بقیه ترکیب بدنش طبیعی است و با ورزش و تکنیکهای آرایشی خود را شبیه عروسکها میکند. او گفته است از ۵ سالگی عاشق باربی بوده است و همیشه سعی میکرد اندامی شبیه او داشته باشد به همین خاطر با صرف هزینه های گزاف چهره خود را شبیه باربی کرده است


نترس ترین و شجاع ترین زنان جهان
روزنامه دیلی میلی نوشت، این زنان نترس ترین زنان جهان هستند که حاضر در فاصله ۱۰۰۰ پایی از زمین روی دستان خود راه بروند. خانم سارا تانر، دانیل هاگز و استیلا گالدینگز مانوری ایروبیک و بی نظیری را روی بال های هواپیما از خود نشان دادند.
این تیم ورزشی ایروبیک بر روی بال های هواپیما در فاصله ۱۰۰۰ پایی از زمین شروع به حرکات آکروباتیک کرده اند.


الناز و الیکا شاکردوست در پیست اسکی


بلند قدترین بازیگران مرد و زن هالیوودی
در این مقاله بازیگران بلند قد هالیوود را که قد آنها بالای 180 سانتی متر است را معرفی میکنیم. با تماشای ستارگان معروف در صفحه تلویزیون نمی توان نسبت به بلندی یا کوتاهی قد آنها مطمئن شویم. چه بسا آنها در تلویزیون با قد متوسط و ایده آل حاضر شوند ولی در اصل از قد بسیار بلندی برخوردار باشند. ، پیش از این بازیگران و ستارگان کوتاه قد را معرفی کرده ایم و در این گزارش سعی بر این شده تا بازیگران قد بلند را بشناسیم.


تیم آلن با قد یک متر و 98 سانتی متر



تایلر پری با قد یک متر و 98 سانتی متر



ونیس واکن با قد یک متر و 98 سانتی متر



کریستو فرلی با قد یک متر و 98 سانتی متر



لیام نیسون و فامک جانسن به ترتیب 195 و 180 سانتی متر




جوئل مک هال با یک متر و 95 سانتی متر



جیم کری با یک متر و 88 سانتی متر



یوما ترومن با قد یک متر و 85 سانتی متر



جین لینچ با قد یک متر و 82 سانتی متر



تایلور سویفت با قد یک متر و 80 سانتی متر



نیکل کیدمن با قد یک متر و 80 سانتی متر


کشف اسکلت ریچارد سوم زیر پارکینگ عمومی
آزمایش‌های «دی ان اِی» ثابت کرده که اسکلت کشف شده در زیر یک پارکینگ خودرو در انگلیس به یکی از پادشاهان تاریخی این کشور در قرن پانزدهم میلادی به نام «ریچارد سوم» تعلق دارد.

به گزارش شبکه خبری «سی ان ان»، دانشمندان بریتانیایی روز دوشنبه، ۱۶ بهمن، اعلام کردند که بر مبنای آزمایش های خود اطمینان دارند که «بدون هیچ شکی» اسکلت یافت شده در ماه اوت در «لِیسِستِر» انگلیس مربوط به ریچارد سوم، پادشاه سابق این کشور است که در نبردی خونین در سال ۱۴۸۵ کشته شد.


بقایای اسکلت ریچارد سوم

بر این اساس، نمونه‌های «دی ان اِی میتوکندریایی» برگرفته از استخوان‌های اسکلت مزبور 2#1576;ا نمونه دی ان اِی یکی از نوادگان شاهدخت آن، خواهر ریچارد سوم، هماهنگ بوده است.

کارشناسان می‌گویند در کنار نتیجه آزمایش دی ان ای دیگر شواهد موجود نیز مؤید هویت اسکلت کشف شده بوده=‌اند، - از جمله زخم‌های برجای مانده از جنگ و نارسایی فیزیکی کَژپُشتی (اسکولیوز: خمیدگی جانبی ستون مهره‌ها) که در اسکلت فوق مشهود است.




جمجمه و تصویری از ریچارد سوم


​​

بقایای پیکر ریچارد سوم در زیر پارکینگی کشف شد که در گذشته صومعه بوده است.

باستان شناسان بریتانیایی می‌گویند نشانه‌های برجای مانده بر روی اسکلت ریچارد سوم حاکی از قتل فجیع پادشاه در اثر ضربه شدیدی به جمجمه وی بوده است. علاوه بر شکستگی استخوان نوک پیکان یک تیر جنگی نیز در میان مهره‌های ستون فقرات اسکلت پیدا شده است.
در همین حال و در طول چهار ماهی که دانشمندان در حال انجام آزمایش بر روی اسکلت ریچارد سوم بوده‌اند، بعضی موفق شده‌اند به بازدید استخوان‌های مردی بروند که سال‌ها پیش تاج پادشاهی انگلیس را بر سر داشته است.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:جذاب و دیدنی , با حال , تصاویر جالب,
ارسال توسط اسماعیل عربی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
بهداشت و سلامت
امکانات جانبی

پیج رنک