سرگرمی و تفریح و بازی و دانلود و آموزش
     
 
دویدن، موجب افزایش طول عمر می‌شود



سلامت نیوز : این متخصصان درعین حال تاكید كردند طول مدت و شدت دویدن در افزایش یا كاهش میزان سلامت قلب و عروق و در نتیجه طول عمر دونده‌ها تاثیر دارد. به بیان دیگر در دو مطالعه مجزا معلوم شد اگر دویدن در هفته بیشتر از 20 مایل نباشد در كاهش احتمال مرگ و میر تاثیر مثبت دارد اما از سوی دیگر در صورتی كه در اثر دویدن فشار زیادی به فرد وارد شود مثلا هنگام دو ماراتن یا دویدن‌های حرفه‌ای مربوط به دوندگان و ورزشكاران رشته‌های دیگر، احتمال اینكه آسیب بلندمدت به قلب وارد شود، افزایش می‌یابد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دكتر "جیمز اوكیف" استاد رشته پزشكی در دانشگاه میسوری و بیمارستان سنت لوك در كنزاس در همین رابطه تاكید كرد: شك نیست كه برای هر فرد ورزش و تحرك بدنی روزانه تضمینی برای حفظ سلامت بدن در بلندمدت است اما اگر تمرینات بیش از طاقت بدن به دستگاه قلب و عروق فشار وارد كند بهایی كه باید در ازای آن بپردازید سلامت قلبتان است و بی‌تردید فشار زیادی ناشی از تمرینات به این عضو حیاتی آسیب جدی می‌رساند.



:.



تاریخ: یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:دویدن, موجب افزایش طول عمر می‌شود,
ارسال توسط اسماعیل عربی

     
 
چرا با چلوکباب سماق می خوریم؟

آیا می دانید چرا توصیه می شود که چلوکباب را با سماق نوش جان کنید پس باید خاصیت آن را بدانید

به گزارش سلامت نیوز از گذشته‌های دور در ایران همراه چلوکباب و برخی از غذاها، سماق استفاده می‌شده است. امروزه مقالات متعددی حاكی از آن است كه این ماده خاصیتی چندکاره دارد و مواد موجود در آن خواص ضدمیکروبی بسیار قوی دارند. به عنوان نمونه، از آنجا كه گوشت مورد استفاده برای طبخ كباب چرب است، سماق موحب كاهش كلسترول و جذب چربی موجود در آن می‌شود. همچنین سماق آلودگی موجود در گوشت را از بین می‌برد و از طرفی خاصیتی قابض دارد؛ یعنی اگر التهابات یا زخم‌هایی در مسیر لوله گوارش باشد تا حدودی موجب بهبود آنها شده و محافظ خوبی برای كبد است.
منبع :سلامت ایران




تاریخ: جمعه 19 خرداد 1391برچسب:چرا با چلوکباب سماق می خوریم؟,
ارسال توسط اسماعیل عربی

روز پدر و تاریخ روز پدر
 

 

روز پدر,تاریخ روز پدر,روز پدر 91,تاریخ روز پدر 91,روز پدر 1391

روز پدر و تاریخ روز پدر

 

15 خرداد ( سیزدهم رجب ) ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر بر تمامی پدران عزیز مبارک باد.

به ادامه مطلب برويد...



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 3 خرداد 1391برچسب:روز پدرروز پدر 1391 - روز پدر مبارك,
ارسال توسط اسماعیل عربی

زمانی كه دیدید دكمه‌های لباس‌تان درست بسته نمی‌شوند، بروید سراغ موز. تحقیقات نشان داده یك موز متوسط 105 كالری و فقط 14 گرم قند دارد. همین مقدار شما را سیر كرده و قند خون را به شكل ملایمی بالا می‌برد. در ضمن همین موز 30 درصد ویتامین B6 مورد نیاز روزانه را تامین می‌كند. ......

به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 4 خرداد 1391برچسب:چه بخـوریم که خوش به حـالمان شود ؟,
ارسال توسط اسماعیل عربی

توصیه ها و هشدارهای مهم سازمان غذا و داروی آمریکا

این ۴ هشدار، هشدارهای مهم سازمان غذا و داروی آمریکا به تمام مردم دنیا هستند؛ هشدارهایی که اگر آنها را جدی بگیرید، می توانید از خریدن میوه هایی تازه و سالم تا حدی مطمئن شوید:...

به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل عربی
ایده طراحی خانه هوشمند و اتصال تمام لوازم برقی منزل به اینترنت از طریق بورد Electric Imp امکانپذیر شد.

در خانه‌های آینده یخچال هم می‌تواند محتویات و یا اتمام شیر و کره را از طریق سیستم Wi-Fi‌ به صاحبش اعلام کند؛ لامپ می‌تواند همزمان با غروب خورشید و بدون نیاز به تنظیمات مخصوص روشن شود، سیستم گلخانه بطور خودکار و در زمان خشک شدن خاک به گیاهان آب بدهد.

پیش از این نیز محققان IBM‌ نمونه اولیه‌ای از دستگاه Mote Runner را طراحی کرده بودند که می‌توانست هر سیستم سخت افزاری را با حسگرهای بی‌سیم به اینترنت متصل کند.

اما با نصب صفحه مدار Electric Imp هر دستگاهی بدون نیاز به سیستم‌های سخت افزاری یا نرم‌افزاری به اینترنت متصل می‌شود.

برنامه این نرم‌افزار بسیار ساده است و از گرافیگ drag-and-drop برای تنظیم دستورات استفاده می‌کند، اما کاربران نیز براحتی می‌توانند آن را برنامه‌ریزی و دستورات جدید اضافه کنند

یک مدل از این صفحه مدار (Hannah Board) شامل دو کلید فشاری، حسگر نور RGB، حسگر دما، شتاب سنج سه محور و دو خروجی است.

قیمت کارت گرافیکی ۲۵ دلار و صفحه مدار بین ۱۰ تا ۲۵ دلار اعلام شده است. این محصول تا ماه آینده میلادی به بازار عرضه خواهد شد.




ارسال توسط اسماعیل عربی
ارسال توسط اسماعیل عربی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
بهداشت و سلامت
امکانات جانبی

پیج رنک