سرگرمی و تفریح و بازی و دانلود و آموزش

دوست یابی

به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 25 تير 1390برچسب:دوست یابی,
ارسال توسط اسماعیل عربی

آشنایی با 10 فایده شگفت‌انگیز سیب
 

سیب نقش مهمی در سلامت بدن دارد و مزیت آن این است که علاوه بر پیشگیری از بیماری‌ها، باعث افزایش سلامتی نیز می‌شود.



ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل عربی


 

یک نکته جالب و مهم از كله پاچه

كله پاچه مفيد براي بافت‌هاي بدن
زبان گاو و گوسفند سرشار از ويتامين‌هاي گروه B مخصوصاً ويتامين B12 است و 100 گرم زبان گوساله حدود 130 كيلوكالري انرژي و 100 گرم زبان گوسفند حدود 260 كيلو كالري انرژي دارد.
مرتضي صفوي گفت: پروتئين موجود در كله‌ پاچه براي رشد و ترميم بافت‌هاي بدن بسيار مفيد است.

اين متخصص تغذيه در گفت و گو با فارس افزود: كله ‌پاچه يك غذاي بسيار چرب و پرانرژي است و از پروتئين بالا و با كيفيتي برخوردار است.

اين متخصص تغذيه اضافه كرد: البته كله پاچه سرشار از كلسترول است. كلسترول يكي از چربي‌هايي است كه در رگ ‌هاي خوني رسوب مي‌كند و موجب گرفتگي آن مي‌شود و مي‌تواند در دراز مدت موجب سكته مغزي و قلبي شود. مقدار كلسترول مغز گاو و گوسفند بسيار زياد است و مغز گاو حدود 120 گرم وزن دارد كه حدود 2 هزار ميلي‌گرم كلسترول دارد و حدود 130 كيلوكالري انرژي دارد.

وي اضافه كرد: زبان گاو و گوسفند سرشار از ويتامين‌هاي گروه B مخصوصاً ويتامين B12 است و 100 گرم زبان گوساله حدود 130 كيلوكالري انرژي و 100 گرم زبان گوسفند حدود 260 كيلو كالري انرژي دارد.

صفوي اضافه كرد: كله‌ پاچه غذايي بسيار سنگين است كه مي‌تواند موجب مشكلات گوارشي شود ؛ بهتر است كله پاچه در وعده صبحانه استفاده شود و مصرف آن در وعده شام مي‌تواند، موجب بي‌خوابي و ناراحتي‌هاي معده شود.

اين متخصص تغذيه اضافه كرد: برخي افراد در كله پزي‌ها از كله ميش يا بز استفاده مي‌كنند كه طعم نامطبوعي دارد و نسبت به كله گوسفند ارزان‌تر است. بايد براي خريد كله‌پاچه از مكان‌هاي مجاز استفاده شود و هرگونه بوي غيرطبيعي و نامطبوع و تغيير رنگ مي‌تواند نشان از فاسد بودن كله‌ پاچه باشد.

تابناک




ارسال توسط اسماعیل عربی

نرگس محمدي</p>
<p>

رسانه آرمانی در جدیدترین مصاحبه خود با هنرمندان این بار به سراغ نرگس محمدی بازیگر سریال ستایش رفته است تا مصاحبه ای متفاوت با این هنرمند داشته باشد.

نرگس محمدي

نرگس محمدی دختر خوب اين روزهاي تلویزیون است که این روزها با نقش ستایش خود را به عنوان چهره اول جعبه جادویی معرفی کرده و توانسته با بازی خوب و تاثیرگذارش جای خود را بین خانواده‌های ایرانی پیدا کند. این گفت وگو به بهانه درخشش نرگس در نقش ستایش با او انجام شده است. خيلي‌ها دوست دارند او را بيشتر بشناسند، او و مادرش مهمان دوربين ما بودند.


پرستار بازیگر

نهم فروردین در تهران متولد شدم، همزمان با تحصیل در دانشگاه ( رشته پرستاری) در کلاس‌های بازیگری کارنامه شرکت کردم و از آن‌جا برای بازی در فیلم «مرگ یک پینوکیو» معرفی شدم که فیلم خوبی هم بود اما به دلایلی هنوز به اکران عمومی در نیامده است. بعد از این فیلم حدود یک سال در تئاتر فعالیت کردم که در همین مدت موفق شدم جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره «ماه» حوزه هنری دریافت کنم. بعد از تجربه‌ای که در تئاتر کسب کردم به سینما بازگشتم و در فیلم‌هایی چون ریسمان؛ باز، آناهیتا، سوپر استار و اخراجی‌ها2 بازی کردم. البته فیلم‌هایی مثل سوپراستار و اخراجی‌ها 2 بیشتر برایم جنبه تجربی داشت.


اتفاقی که باعث جدایی از هنر شد...

از ابتدا دوست داشتم در رشته هنر ادامه تحصیل دهم اما روزی که باید در آزمون ورودی هنرستان صدا و سیما شرکت مي‌کردم اتفاقی برایم افتاد که امتحان را از دست دادم. به همین دلیل در شاخه تجربی کنکور دادم و در رشته پرستاری پذیرفته شدم، درسم تقریبا در رشته پرستاری به پایان رسیده و فقط برای ارائه طرح، باید مدتی در یک بیمارستان مشغول به کار شوم. که ان‌شاا... به زودی این کار را انجام خواهم داد.

 

شاگرد پرويز پرستويي و...

ما جزو آخرین هنرجویان موسسه کارنامه بودیم که استاد پرستویی و آقای حبیب رضایی در آن‌جا حضور داشتند. آقای رحمانیان نيز در کنار این دو بزرگوار حضور داشتند، خانم تیموریان و استاد رایگان، پیام دهکردی و رضا بهبودی هم درس‌های زیادی از بازیگری به ما آموختند. در مجموع، کلاس‌ها بسیار پر بار و خوب بود اما بد نیست بدانید همان روز اولی که برای ثبت نام به «کارنامه» مراجعه کردم، آقای پرستویی و رضایی گفتند که ما شرایطی را برای بچه‌ها فراهم مي‌کنیم که به شدت سخت است و به همین دلیل ممکن است خیلی از بچه‌ها در میانه کار عطای بازیگری را بر لقایش ببخشند و همین هم شد، ما در ابتدای کلاس‌ها بیست هنرجوی دختر و بیست هنرجوی پسر بودیم، اما اواخر کار، از این جمع چهل نفره فقط پانزده نفر باقی مانده بود. من از ابتدا خودم را برای این سختی‌ها آماده کرده بودم و از آن‌جایی که این حرفه و هنر را دوست داشتم تمام سختی‌ها را تحمل کردم.


حس و تکنیک مکمل یکدیگرند

به نظر من حس و تکنیک مکمل هم هستند.تو به عنوان یک بازیگر اگر مي‌خواهی موفق باشی باید از تکنیک این کار سررشته داشته باشی و آن را با حس دربیامیزی تا به نتیجه مطلوبی در کار دست پیدا کنی... اگر بازیگر بخواهد صرفا از تکنیک استفاده کند، شبیه ربات مي‌شود و اگر هم قرار باشد، فقط از حس در بازی استفاده کند، باز هم نمي‌تواند به موفقیت کامل دست پیدا کند.


به شهرت و پول فکر نمي‌کردم

آن زمان كه مي‌خواستم وارد اين عرصه شوم اصلا به پول و شهرت فکر نمي‌کردم، نمي‌دانم چه بود، شاید اگر از اکثر بازیگرها این سوال را بپرسید نتوانند به طور دقیق به این سوال جواب دهند. وقتی بچه بودم تنها تفریح و لذت‌بخش‌ترین تفریح برایم فیلم دیدن بود و ساعات زیادی از روز را به این کار اختصاص مي‌دادم، اما الان وقتي به دختر دایی‌هایم که سن و سال کمتری هم دارند مي‌گویم فیلم ببینید توجهی نمي‌کنند، این علاقه‌ای است که باید در وجود هر کس باشد و نمي‌توان آن را توصیف کرد.


باید برای کبوترها دونه پاشید

تئاتر «باید برای کبوترها دونه پاشید» از فیلتر بازبینی نيز عبور کرده بود و خود را برای اجرای عمومی آماده مي‌کرد که متاسفانه مشکلی برای یکی از بازیگران اصلی به وجود آمد و من به فاصله 10 روز مانده به اجرا جایگزین او شدم. در این مدت کم، فقط و فقط به دلیل صمیمیتی که در گروه وجود داشت توانستم با نقش ارتباط خوبی برقرار کنم و خدا را شکر در جشنوار «ماه» هم توانستم جایزه بهترین بازیگر آن دوره را از آن خود کنم.


براي مردم كار كن

ماندگاری یعنی تلاش و با عشق برای مردم کار کردن.این خیلی مهم است که بازیگر برای مردم کار کند.باید مردم تو را بپذیرند و محبوب مردم باشی و بتوانی کارهای خوبی به مخاطب ارائه دهی تا ماندگار شوی. من به شخصه تلاش زیادی مي‌كنم تا مردم را از خودم راضی نگه دارم و امیدوارم در این کار موفق باشم.


همیشه وام‌دار محبت مردم هستم

این روزها متاسفانه حال مادربزرگ عزیزم خوب نیست و به دلیل بیماری در بیمارستان بستری هستند، دیروز که برای عیادت به بیمارستان رفته بودم خانم میانسالی به اتاق آمد و من را شناخت و لطف کرد و خواست که با هم در راهرو عکسی به یادگار بیندازیم. همین که وارد راهروي بیمارستان شدم، دیدم جمعیت زیادی برای دیدن من در راهرو جمع شده‌اند، اینها واقعا لطف خدا و محبت مردم است که معقتدم اگر نباشند ما هم نیستیم و همیشه وام‌دار محبت‌های این مردم عزیز و دوست‌داشتنی‌ام.


من و ستايش

نمی‌شود گفت که من و ستایش شبیه هم هستیم اما به هرحال برخی از خصلت‌های من در ستایش دیده مي‌شود اما این‌طور نیست که بگویم من خودم را بازی کردم. ستایش بعضی اوقات یک کارهایی انجام مي‌دهد که قطعا اگر من (نرگس) جای او بودم هیچ وقت آن کارها را انجام نمي‌دادم. البته برخی از ویژگی‌هایش هم بی‌شباهت به من نیست، مثل مهربانی، صبوری و... . یکی از مواردی که وجود داشت این بود که ستایش هم‌نسل من نبود و برای رسیدن به این شخصیت باید حال و هوای بیست سال پیش را درک مي‌کردم و با آن روزگار کمی آشنا مي‌شدم.


يك‌سال مقابل دوربين بودم

من هشت ماه بعد از آغاز پروژه، جلوی دروبین آقای سلطانی رفتم و همین موضوع باعث شد کمی جو براي‌مان سنگین باشد اما گروه این‌قدر صمیمی و خوب برخورد کرد که سختی‌های کار برایم آسان شد. من تقریبا یک سال مداوم سرکار بودم اما سختی کار برایم لذت‌بخش بود چون به نتیجه آن امیدوار بودم و برای دیدن کار لحظه شماری مي‌کردم.


فيلمي را مي‌پسندم که بفروشد...

به نظرم نمي‌شود سینماي هنری و سینمای تجاری را از هم جدا کرد چون این دو سینما به نوعی مکمل یکدیگرند و من به عنوان یک بازیگر اگر توانایی این را داشته باشم که در یک کار تجاری یک تعداد تماشاگر و مخاطب جذب کنم و حالا بتوانم با بازی در یک فیلم هنری آن مخاطب و تماشاگر را باخود برای دیدن فیلم هنری به سینما بکشانم يا به عبارتی دیگر برای دیدن فیلم هنری که به نظرمن، حرف‌ها و مفاهیم خیلی بیشتری را به مخاطب منتقل مي‌کند و به نوعی پل ارتباط شوي فکر می‌کنم و وظیفه‌ام را انجام داده‌ام. در مجموع به شخصه فیلم خوبی را مي‌پسندم که بفروشد. چون فکر می‌کنم یک کارگردان فیلمي را مي‌سازد که تماشاگر آن را ببیند. به نظر من اگر دست اندرکاران اصلی سینما بتوانند فیلمی را تولید کنند که در ضمن داشتن مفاهیم خوب، تمام معیارهای یک فیلم هنری و شاخص‌های فروش را نيز رعایت کرده باشد، سینمای آرماني به وجود مي‌آید.


دوست دارم بازیگر خوبی باشم

دوست دارم مردم من را به عنوان یک بازیگر خوب بشناسند و حداقل وقتی بعد از چند سال خودم به یاد کارهایم افتادم و کارنامه کاری‌ام را مرور کردم از کارهایم لذت ببرم و به رزومه‌ام افتخار کنم. برایم مهم نیست که به عنوان بازیگر سینما شناخته شوم یا بازیگر تئاتر یا تلویزیون، هرجا که کار خوب باشد اولویت من است و ترجیح مي‌دهم فقط به خود بازیگری فکر کنم نه به مدیوم آن. البته این را کتمان نمي‌کنم که من هم مثل خیلی از بازیگران دیگر دوست دارم روزی صاحب سیمرغ فجر شوم یا با کارگردان‌هاي بزرگی مثل اصغر فرهادی، داریوش مهرجویی، حسن فتحی و... كار کنم.


کلیشه شدن هرگز

اگر دخترهای آن دوره را با دخترهای هم نسل خودمان مقایسه کنیم مي‌بینیم که ستایش مطابق با نسل خودش پیش مي‌رود و زیاد هم مثبت نیست. دخترهای آن موقع همین‌طور مطیع و حرف گوش کن و البته صبور بودند، برعکس من و هم نسل‌های من (خنده). اما در مجموع دوست ندارم در نقش‌های مثبت کلیشه شوم و به همین دلیل در همین مدت چند کار که نقش‌های مثبت داشت را رد کرده‌ام تا کلیشه نشوم. همه آدم‌ها خاکستری‌اند، کسی مطلقا سیاه يا مطلقا سفید نیست.


نرگس؛ تنها دوست من

من از بین کارهای منزل فقط آشپزی را دوست دارم و هر وقت که بتوانم به مادرم در این زمینه کمک مي‌کنم.

مادر نرگس مي‌گويد: من از نرگس در مورد کارهای خانه راضی‌ام. نرگس از کودکی تنها دوست من بوده و هست و همیشه در کنار من حضور داشته، البته این چند ساله به دلیل مشغله کاری کمی در کارهای منزل تنبل شده که آن را هم مي‌گذاریم به حساب مشغله کاری‌اش (خنده).


مادر؛ بهترين نعمت خدا

مادر، عزیزترین و بهترين نعمتي است که خداوند به هر بنده‌اش مرحمت مي‌نماید، برای من هم عزیزترین موجود روی زمین مادرم است و با تمام وجود دوستش دارم. بعد مادرش را بغل مي‌كند و مقابل دوربين ماهنامه «خانه آرماني» مي‌ايستد.

مصطفی امامی




 

 




ارسال توسط اسماعیل عربی

رضا عطاران و همسرش

 كنسرت سيروان خسروي هميشه جزء كنسرت‌هاي پر شور و هيجان است. آهنگ‌هاي سيروان معمولا پرانرژي است و همين موضوع باعث مي‌شود فضاي كنسرت‌هاي اين خواننده جوان هميشه پر از انرژي مثبت و حرارت مخاطبان جوانش باشد. سيروان را اگر بهترين خواننده پاپ ايران ندانيم قطعا يكي از ده خواننده برتر و همچنين آهنگساز و تنظيم‌كننده موسيقي پاپ بعد از انقلاب اسلامي ايران است و اين را هيچ كس نمي‌تواند انكار كند. يكي از مسايلي كه نمره قبولي يك خواننده را بالا مي‌برد تسلط خواننده در اجراي زنده است. سيروان علاوه بر اين‌كه در دو آلبوم رسمي عرضه شده در بازارش توانست مخاطبان زيادي براي خود دست و پا كند با تسلط فوق‌العاده‌اش روي استيج و اجراي بي نظيرش در مقابل ديدگان حاضران برج ميلاد نشان داد كه يك خواننده تمام عيار است.

بد نيست بدانيد سيروان در كنار خوانندگي كار تنظيم را هم به خوبي انجام مي‌دهد و در عرصه ميكس و مستر هم جزء به نامان اين هنر است. تنظيم آهنگ‌هايي چون: وايسا دنيا(رضا صادقي) و عشق من باش(بهنام صفوي) كار سيروان بوده و در خيلي ديگر از آلبوم‌هاي موسيقي كه اين روزها در بازار است اسم سيروان خسروي به عنوان تنظيم‌كننده ديده مي‌شود. در آخرين كنسرت سيروان كه چندي پيش در برج ميلاد تهران برگزار شد هنرمندان زيادي حضور داشتند، از رضا عطاران، رامبد جوان و صابر ابر بگيريد تا حسن معجوني و سحر دولتشاهي و زانيار خسروي، وقت را غنيمت شمرديم و با رضا عطاران كه به همراه همسرش به ديدن كنسرت آمدند، گفتگويي پس از اجرا انجام داديم.

جا دارد از دو عكاس خانواده‌سبز يعني سعيد عبداللهي و اميرحسين بزرگ‌زادگان كه در اين كنسرت عكس‌هاي زيادي گرفتند، اما صفحات زيادي براي چاپ آنان نداريم، تشكر كنيم.

همچنين تشكر ويژه از رضا عطاران و همسرش كه وقتشان را در اختيار ما گذاشتند.

 

ديپلمه اقتصاد

 

در ۲۰ ارديبهشت ۱۳۴۷ در يكي از محله‌هاي شهر مشهد بنام خيابان «ضد» به دنيا آمد. با اين‌كه او مشهدي است اما اصليتش به شهر كاخك كه يكي از بخش‌هاي گناباد در استان خراسان رضوي است، مي‌رسد. او ديپلم خود را در رشته اقتصاد در مشهد گرفت و براي ادامه تحصيل در رشته طراحي صنعتي در دانشكده هنرهاي زيباي دانشگاه تهران به تهران آمد. با وجود علاقه به رشته تحصيلي‌اش، به بازيگري، فيلمنامه‌نويسي و كارگرداني روي آورد. وي كار اصلي خود رادر دهه ۱۳۶۰در تئاتر مشهد با مرحوم حسن حامد شروع كرد، در اين دوران او تماما نقش‌هاي غيركميك بازي كرد و اين همكاري تا فوت حسن حامد در سال ۱۳۷۱ ادامه داشت. درسال ۱۳۷۳ با مجموعه «ساعت خوش» به كارگرداني مهران مديري در كنار بازيگراني چون رضا شفيعي جم، نصرا... رادش، ارژنگ اميرفضلي و نادر سليماني كارهاي كمدي خود رادر تلويزيون آغاز كرد. در سال ۱۳۷۷ به همراه مجيد صالحي و يوسف تيموري در گروه كودك و نوجوان شبكه يك تلويزيون، مجموعه«مجيد دلبندم» و در سال ۱۳۷۹ مجموعه «قطار ابدي» را عرضه كرد و از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۲ مجموعه‌هاي سيب خنده، ستاره‌ها، كوچه اقاقيا را ماهرانه جلوي دوربين برد. در سال ۱۳۸۳ وارد عرصه توليد سريال‌هاي مناسبتي ماه رمضان شد و سريال «خانه به دوش» را ساخت. پس از آن در سال ۱۳۸۴ مجموعه «متهم گريخت» را به نويسندگي سعيد آقاخاني، كارگرداني كرد. او همچنين در فيلم‌هاي سينمايي «هوو» و «تيغ‌زن» هر دو ساخته عليرضا داودنژاد بازي كرد و پس از آن در فيلم سينمايي «كلاهي براي باران» ساخته مسعود نوابي به ايفاي نقش پرداخت. ديگر ساخته وي سريالي به نام ترش و شيرين بود كه در نوروز ۱۳۸۶ از شبكه سوم تلويزيون ايران پخش شد. او همچنين در ماه رمضان سال ۸۷ با مجموعه تلويزيوني «بزنگاه» به خانه‌هاي مردم آمد و توانست طرفداران زيادي را جذب خود كند. عطاران دو خواهر بزرگ‌تر از خود دارد. او در سال ۱۳۷۳ ازدواج كرد. همسر عطاران فريده فرامرزي نام دارد كه براي بازي در فيلم «صندلي خالي» سامان استركي نامزد دريافت سيمرغ بلورين نقش مكمل زن جشنواره فجر شده است. با مرد طناز سينماي ايران به گفتگو نشستيم.


خانه به دوش

«خانه به دوش» اولين سريال مناسبتي بود كه عطاران براي شبكه سه سيما و در ايام ماه مبارك رمضان در سال 83 جلوي دوربين برد، سريالي كه در آن بازيگراني چون حميد لولايي، مريم اميرجلالي، آناهيتا همتي و رضا عطاران حضور داشتند و با استقبال بسيار خوبي از سوي مخاطبان مواجه شد. شبكه سه تصميم گرفت و در روزهاي گرم تابستان باز هم اين سريال را پخش كرد. عطاران در اين مورد مي‌گويد: «من خبر نداشتم كه خانه به دوش دوباره روي آنتن شبكه سه رفته است، از طريق يكي از دوستان مطلع شدم كه هر روز اين سريال پخش شده است. به هرحال اين سريال متعلق به تلويزيون است و هر زمان كه دوست داشته باشند مي‌توانند آن را نمايش دهند.»


پركاري

 

طي يك سال اخير شاهد حضور چشمگير و پررنگ رضا عطاران بر پرده نقره‌اي سينما بوده‌ايم. از نيش زنبور كه با فروش ميلياردي همراه بود بگيريد تا «ورود آقايان ممنوع»، عطاران در اين باره مي‌گويد:

«وقتي در تلويزيون فعاليت مي‌كردم، هر سريال حدود هفت، هشت ماه وقتم را مي‌گرفت و به خاطر همين مشغله، پيشنهاد كار زياد داده نمي‌شد و اگر هم پيشنهادي بود نمي‌توانستم قبول كنم.

اما الان چون در تلويزيون فعاليت نمي‌كنم وقت آزاد تري دارم و بازيگري اين وقت آزاد را پر مي‌كند. فكر مي‌كنم تعداد كارهايي كه در اين مدت در آنها بازي كردم زياد بود و به همين دليل تصميم گرفته‌ام مدتي به خودم استراحت دهم.»

او در ادامه مي‌گويد: «ان‌شاءا... در آينده كارگرداني در سينما را هم تجربه خواهم كرد. تا اينجا همه كارهايي را كه انجام داده‌ام از روي احساس و دل به سراغشان رفته‌ام و منتظرم، اين حس در من به وجود بيايد كه بايد در زمينه كارگرداني سينما هم فعاليت كنم، تا آن زمان وارد اين حيطه نمي‌شوم.»

ورود آقايان ممنوع

يكي از آخرين كارهايي كه آقاي طنز ايران در آن جلوي دوربين رفت فيلمي به كارگرداني «رامبد جوان» بود. فيلمي كمدي كه به مسايل مربوط به يك دبيرستان دخترانه مي‌پردازد و طبق شنيده‌ها در اين فيلم چهره‌اي متفاوت از عطاران را شاهد خواهيم بود. عطاران مي‌گويد:«فيلم ورود آقايان ممنوع به كارگرداني رامبد جوان يكي از بهترين كارهايي است كه تا به حال بازي كرده‌ام. كارهاي اخيرم را سعي كرده‌ام با وسواس و دقت بيشتري انتخاب كنم و كار رامبد را هم به دليل متن خوب پيمان قاسم‌خاني و حضور رامبد جوان به عنوان كارگردان پذيرفتم، با آن چيزي كه من در طول فيلمبرداري اين كار شاهد بودم، فكر مي‌‌كنم يكي از بهترين كارهاي چند سال اخير خواهد بود.»


ماندگاري

«فكر مي‌‌كنم ما بايد تلاش كنيم كارمان را به نحو احسن و به دور از مسايل حاشيه‌اي انجام دهيم. براي ماندگاري بايد از خيلي مسايل چشم پوشي كرد كه شايد گذشتن از آنها زياد آسان هم نباشد. به نظرم ماندگاري به اين‌كه تو چند سال كار كردي هم مربوط نيست. آقاي فني‌زاده مي‌‌آيد وبه يكباره تبديل به يك چهره ماندگار در عرصه بازيگري مي‌شود. هر كدام از بازيگران ماندگار ما به خاطر ويژگي‌هايي كه داشتند در ذهن مخاطب ماندگار شدند. خيلي نمي‌دانم دليل اين ماندگاري چيست ولي حس مي‌كنم بازيگر اگر از صميم قلب جلوي دوربين قرار بگيرد و با تمام وجود بازي كند، مي‌تواند به ماندگاري نزديك شود و اميدوارم اين اتفاق براي من هم بيفتد.»


خانواده خوشبخت

رضا عطاران و فريده فرامرزي زوج خوشبخت و البته هنرمندي هستند كه از سال 73 تصميم گرفتند زير يك سقف به زندگي ادامه دهند. شايد برايتان جالب باشد تعريف بازيگر خوب و با اخلاق كشورمان را در مورد خوشبختي بدانيد:

«هر چه قدر كه در زندگي پيش مي‌روم احساس مي‌كنم هر اندازه ازخودگذشتگي بيشتر باشد، تو بتواني مسايلي را كه به نظرت چيزهاي خوبي نيست، تحمل كني، هم خودت از زندگي بيشتر لذت مي‌بري و هم اطرافيان و خانواده‌ات از زندگي در كنار تو خوشحال و راضي‌اند. پول چيز خوبي است اما به خوشبختي ربطي ندارد و به تنهايي نمي‌تواند ضامن خوشبختي خانواده باشد. قصه خوشبختي ما هم، اين چنين بود.»

 

علاقه به موسيقي

هر كس كه كار‌هاي عطاران را دنبال مي‌كند مي‌داند كه او به موسيقي و خوانندگي هم علاقه دارد. صدايي كه پر از صميميت است و خيلي خوب مي‌‌تواني با آن ارتباط برقرار كني. از او در مورد علاقه‌اش به موسيقي مي‌پرسم كه درجواب مي‌گويد: «كارهايي كه در زمينه موسيقي انجام داده‌ام را نمي‌توان به حساب دانش موسيقي من گذاشت، بلكه شايد مي‌‌توان علاقه‌ام به موسيقي را دليل اين كارها دانست. در آن زمان كه خوانده‌ام، احساس كرده‌ام. چيزي كه قرار است خوانده شود، خيلي به درجه كيفي صدا و درست خواندن مرتبط نيست و بيشتر احساس است كه بايد برانگيخته شود. مثل سريال «متهم گريخت» كه با آقاي مدرس خوانديم و يا ترانه «كوچه اقاقيا»، كه خودم خيلي آن را دوست دارم. شما وقتي اين ترانه‌ها را گوش مي‌دهيد، شايد صداي من خيلي فالش باشد، اما چون صميميت در كار ديده مي‌شود، كسي احساس نمي‌كند كه دارد صداي بدي مي‌شنود.»


طنز سينمايي

اين روزها بحث بر سر فيلم‌هاي سينمايي طنز بسيار داغ است و عده‌اي مخالف توليد انبوه اين فيلم‌ها در سينماي ايران هستند.

از عطاران كه خود يكي از اركان طنز در ايران به شمار مي‌رود سوال مي‌كنم كه چه عواملي در سينماي طنز موثر‌ند كه در جوابي كوتاه مي‌گويد: «مشكل طنز در سينما به مسايل مختلفي بستگي دارد. متن، بازيگري، كارگرداني و... به خوب شدن يك كار طنز كمك مي‌كند و نبايد به طور خاص به يكي از اين مسايل توجه كرد. مسايل فني مثل فيلمبرداري، هم در خوب شدن يك كار طنز موثر است.»


علي صادقي

علي صادقي يكي از بازيگران ثابت كارهاي عطاران است، عطاران مي‌گويد: علي خيلي بچه خوبي است و روحيه طنازي دارد كه اين روحيه به كار او هم منتقل مي‌شود و اگر يك جمله را صد نفر بگويند علي يك جوري آن را ادا مي‌كند كه از همه جالب‌تر مي‌شود با اين‌كه تلاشي هم نمي‌كند، دليل اصلي حضور او در كارهاي من، همين موضوع است.


از احمد پورمخبر تا حليمه سعيدي

رضا عطاران چهره‌هاي زيادي را به جامعه بازيگري معرفي كرده است. از احمد پورمخبر بگيريد تا حليمه سعيدي(سوري خانم) كه اين روزها كارشان هم خوب در سينما و تلويزيون گرفته است و شايد به نوعي موفقيت خود را مديون عطاران هستند. عطاران در اين مورد مي‌گويد: «ايده از قبل برنامه‌ريزي شده‌اي براي معرفي بازيگران جديد ندارم. در كار و بر اساس شخصيت‌هايي كه در فيلمنامه حضور دارند از آدم‌هايي كه احساس مي‌كنم به آن شخصيت‌ها نزديك هستند و همچنين به انسان‌هاي معمولي نزديك‌ترند، استفاده مي‌كنم، ولي متاسفانه از اين آدم‌ها يك جاهايي استفاده مي‌شود كه زياد مناسب نيست، فقط به اين دليل كه مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند از آنها استفاده مي‌شود و در نهايت نتيجه خوبي هم نخواهد داشت.


از لابه لاي حرف‌ها:

نقشم در «ازما بهترون» نيمه‌جدي و نيمه‌كمدي است. فيلمي كه در آن بازي مي‌كنم هم كمدي است و هم ترسناك.

وقتي خودم بازيگرم به كارگردان مشورت مي‌دهم. اما سعي مي‌كنم جايگاه كلي كارگرداني فيلم به هم نخورد. اين كه يك كارگردان احساس كند، فيلم متعلق به خودش است، خيلي مهم است.

مردم تركيب من و رضا كيانيان را دوست داشتند. تركيب بازيگران خيلي مهم است. مثلا در فيلم توفيق اجباري (لطيفي)‌ تركيب من و محمدرضا گلزار خوب بود و جواب داد.

از او مي‌پرسم دوست داريد با چه بازيگراني همبازي شويد. او پاسخ مي‌دهد:‌ بستگي به جنس متن دارد و اين كه شخصيت چه سني داشته باشد. نمي‌توانم از فرد خاصي نام ببرم.

عطاران در مورد مردم مي‌گويد: من در ارتباط با مردم مشكلي ندارم. چون خودم را جاي آنها مي‌گذارم. من خودم دوست داشتم از خسرو شكيبايي عكس و امضا داشته باشم. اين اصلا چيز بدي نيست.

 

Persianv.com At site



Persianv.com At site

 


Persianv.com At site

 
 




تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:عکس و گفتگو با رضا عطاران و همسرش,
ارسال توسط اسماعیل عربی

تجاوز به 15زن و دختر به بهانه بخت‌گشایی و مداوای نازایی
 

روزنامه جام‌جم نوشت: با شکایت دختر جوانی که از سوی یک رمال شیطان صفت مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، ماموران پلیس آگاهی این متهم را دستگیر کردند. در تحقیقات مشخص شد، مرد رمال به بهانه بخت‌گشایی و مداوای نازایی، 15 زن و دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده است.
چندی پیش دختری جوان با حضور در پلیس آگاهی استان تهران از مرد رمالی به نام امیر شکایت کرد. شاکی در اظهاراتش گفت: چند خواستگار داشتم که به همه آنها پاسخ منفی دادم و از چند ماه پیش دیگر کسی به خواستگاری‌ام نیامد و این موضوع مرا به شدت نگران می‌کرد تا این که به توصیه فردی به خانه مرد رمال رفتم تا او به اصطلاح بخت‌گشایی کند. پس از ورود به خانه مرد رمال، او مدعی شد که بخت من بسته شده است و سپس به بهانه نوشتن دعا روی بدنم، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و تهدید کرد در صورت شکایت اجنه را سراغم می‌فرستد و از من سلب آسایش خواهد کرد و ...
در پی این شکایت موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و با کنترل نامحسوس و مستندسازی از رفتارهای مرد رمال‌ ـ که بیشتر مراجعه‌کنندگان به او را زنان و دختران جوان تشکیل می‌دادندـ مشخص شد مرد رمال به بهانه نوشتن دعای حل مشکلات و گشایش بخت روی بدن زنان با زعفران و گلاب آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داده است. با گزارش عملکرد مجرمانه رمال شیطان‌صفت به بازپرس پرونده، دستور قضایی در این ارتباط صادر و متهم دستگیر شد.
با دستگیری متهم، 15 زن و دختر که در دام شیطانی وی گرفتار شده بودند، با حضور در پلیس آگاهی از وی شکایت کردند که تحقیق در این زمینه برای شناسایی دیگر شاکیان ادامه دارد.
سرهنگ گل‌صباحی با اشاره به این پرونده گفت: از ابتدای سال جاری، ماموران پلیس آگاهی استان تهران و البرز ‌8 رمال حلیه‌گر را دستگیر کرده‌اند که 2 نفر از این رمال‌ها زن هستند. برخی از این رمال‌ها حتی سواد خواندن و نوشتن هم ندارند و صرفاً با وعده‌های پوچ و فریبنده نه‌تنها مشکلی از مردم حل نمی‌کردند، بلکه برای آنها مشکلات بیشتری را رقم می‌زدند. در بازرسی از محل سکونت رمال‌های دستگیرشده انواع کتاب‌های رمالی، ادوات شیطان‌پرستی، رمل و اسطرلاب، پوست حیوانات و نسخه‌های عجیب و غریب کشف شده است.




ارسال توسط اسماعیل عربی

تجاوز وحشتناک به دختر 15 ساله در برابر دیدگان 20 تماشاچی !

این صحنه شیطانی در حالی رخ داد که ۲۰ زن و مرد تماشاچی آن بودند و هیچ اقدامی برای نجات دختر ۱۵ ساله که التماس می‌کرد و کمک می‌خواست انجام ندادند.

 
وطن امروز: ۷ دانش‌آموز آمریکا‌یی وقتی دختر نوجوان را پشت در بسته کلاس رقص مدرسه‌شان دیدند به وی حمله کردند و به طرز فجیعی وی را تحت تجاوز قرار دادند. این صحنه شیطانی در حالی رخ داد که ۲۰ زن و مرد تماشاچی آن بودند و هیچ اقدامی برای نجات دختر ۱۵ ساله که التماس می‌کرد و کمک می‌خواست انجام ندادند.
 
بازگشت شوم به مدرسه
 
ظهر ۲۷ اکتبر سال ۲۰۰۹ میلادی- ۵ آبان ماه ۸۸- دختر ۱۵ ساله‌ای در کالیفرنیا بعد از اینکه کلاس رقص مدرسه‌اش تعطیل شد و همه رفتند از میانه مسیر خانه‌اش به مدرسه بازگشت. این دختر که نمی‌دانست چه سرنوشت شومی خواهد داشت وقتی چند پسر جوان را که با خوردن مشروبات الکلی رفتار مناسبی نداشتند روی سکوهای پله کلاس رقص دید با بی‌اعتنایی به آنها از پله‌ها بالا رفت. این در حالی بود که به خاطر تعطیلی مدرسه، ۴ پلیس محافظ که همیشه کلاس‌های رقص را کنترل کرده و از آن حفاظت می‌کردند نیز رفته بودند و آنجا خلوت بود.
 
دختر نوجوان که می‌خواست برگردد ناگهان خود را در محاصره ۷ پسر وحشی دید که اجازه نمی‌دادند وی آن محوطه را ترک کند. التماس‌های این دختر نیز کارساز نشد و پسران مست به سمت وی حمله کردند و بدون ترس از اینکه در روز روشن و محلی عمومی می‌خواهند نیت شیطانی‌شان را به مرحله اجرا درآورند، دختر ۱۵ ساله را هدف ضربات مشت و لگد گرفتند تا وی تسلیم خواسته شوم آنها شود.
 
تماشاچیان خونسرد
 
دختر جوان فریادزنان کمک می‌خواست، این در حالی بود که نزدیک به ۲۰ زن و مرد رهگذر در برابر دبیرستان «ریچموند» کالیفرنیا شاهد این صحنه دردناک بودند و همه خونسردانه به جای اطلاع دادن به پلیس یا هواخواهی از دختر بیچاره تنها نظاره‌گر بودند. این تجاوز گروهی به مدت ۲ ساعت طول کشید و هیچ‌کس پلیس را خبر نکرد تا اینکه ۷ ابلیس پا به فرار گذاشتند و دختر که با کتک‌های متجاوزان نیمه‌جان روی زمین افتاده بود با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد.
 
هلی‌کوپتر اورژانس
 
در بین این تماشاچیان یک مرد وقتی دید ابلیس‌ها، دختر نوجوان را ترک کرده‌اند خود را بالای سر وی رساند و وحشت‌زده برای نجات جان این دختر با پلیس تماس گرفت. این در حالی بود که ۲ ساعت از شروع حمله متجاوزان به دختر آمریکایی گذشته بود و هیچ ردپایی از فراری‌ها نبود. پلیس وقتی دید چه بلایی سر دختر نوجوان آمده است با اورژانس تماس گرفت و خواست به خاطر وخامت حال این دختر هلی‌کوپتر اورژانس به مدرسه ریچموند اعزام شود. دخترک دقایقی بعد در حالی که بدنش کبود بود روی برانکارد گذاشته شد و با هلی‌کوپتر به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال یافت و با اقدامات پزشکی از مرگ حتمی نجات یافت.
 
وحشت در ریچموند
 
این حادثه بازتاب گسترده‌ای در میان ساکنان کالیفرنیا پیدا کرد و همه را به وحشت انداخت. پلیس نیز با دستور دادستان تحقیقات ویژه‌ای را شروع کرد تا پرده از جزئیات این تجاوز گروهی بردارد.
 
ماموران پی بردند که کلاس رقص کاملا تعطیل بوده و به خاطر مراجعه ناگهانی دختر ۱۵ ساله به مدرسه وی در برابر حمله ۷ ابلیس قرار گرفته است. وقتی بازپرس پلیس به محل تجاوز مراجعه کرد از ادعاهایی که می‌شنید تعجب کرد. این حادثه ۲ ساعت طول کشیده و رهگذران به راحتی این صحنه‌ها را دیده اما هیچ اقدامی برای نجات دخترک نکرده بودند. مشخصات تعدادی از متجاوزان در اختیار پلیس قرار گرفت و هنوز ۶ روز طول نکشیده بود که پسر ۱۵ ساله‌ای از دانش‌آموزان همان مدرسه بازداشت شد. این پسر در تحقیقات ادعا کرد سردسته باندشان پسر ۱۹ ساله‌ای به نام «مانوئل اورتگا» بوده که قبلا دانش‌آموز همین مدرسه بوده است؛ آنها به خاطر دوستی با یکدیگر همراه هم‌مدرسه‌ای دیگری و ۴ دوست هم‌محلی‌شان در برابر سکوهای مدرسه مشروب خورده بودند که دختر ۱۵ ساله را دیده و به وی حمله کرده‌اند. ماموران بلافاصله مانوئل اورتگا را نیز بازداشت کردند و دانش‌آموز سوم نیز شناسایی شد اما وی که دخالت زیادی در تجاوز نداشت، خیلی زود آزاد شد.
 
هیولا
 
پلیس پی برد که اورتگا بارها به خاطر تجاوز و سرقت تحت اتهام بوده و بین هم‌مدرسه‌ای‌‌ها و دوستانش لقب «هیولا» را دارد. دارا کاشمان، رئیس واحد حمله جنسی ریچموند با ابراز تاسف از بی‌اعتنایی تماشاچیان به صحنه تجاوز به دختر دانش‌آموز گفت: در حال بررسی شواهد هستیم تا ببینیم آیا اتهامات متجاوزان جنایی است و در صورت وارد شدن به این مرحله مطمئنا مهاجمان با مجازات سنگینی مواجه خواهند بود. وی افزود: تا آنجایی که اطلاع داریم کلاس رقص از سوی ۴ مامور پلیس محافظت می‌شد اما در زمان وقوع حادثه این کلاس تعطیل شده و همه رفته بودند که دیگر نیازی به حضور پلیس نبوده و با بازگشت دخترک به مدرسه، وی مورد حمله قرار گرفته است.
 
ترس در مدرسه
 
مارین تروجیلو، سخنگوی مدرسه ریچموند در این باره گفت: در کلاس رقص مدرسه معلمان و پلیس همزمان حضور دارند اما زمانی این اتفاق افتاده که باید دختر دانش‌آموز در خانه‌شان می‌بود و ما مطمئن بودیم همه بچه‌های مدرسه نزد خانواده‌هایشان هستند. وی افزود: این یک حادثه هشدارآمیز بوده است. باید از این به بعد بین مسؤولان مدرسه و خانواده دانش‌آموزان تماس‌های تلفنی برقرار شود تا مطمئن شویم آنها به خانه رفته‌اند. تروجیلو گفت: مطمئن باشید دیگر چنین حادثه‌ای تکرار نمی‌شود، کلاس‌های رقص با امنیت کامل برگزار خواهند شد و نباید خانواده‌ها نگرانی‌ای داشته باشند. سخنگوی مدرسه ریچموند ادامه داد: پس از این حادثه غم‌انگیز تیم بحران مدرسه تشکیل شده است. ابتدا روی دختر ۱۵ ساله باید کارهای روانکاوی صورت بگیرد تا در این محیط احساس آرامش و امنیت کند سپس قرار گذاشتیم با هزینه زیادی همه محوطه مدرسه را با دوربین‌های مداربسته تحت کنترل قرار دهیم.
 
می‌ترسیم
 
دانش‌آموزان این مدرسه در کالیفرنیا می‌ترسند. استاینبرگ ۱۶ ساله در این باره به آسوشیتدپرس گفت: مادرم دیگر اجازه رفتن به کلاس رقص بویژه سه‌شنبه‌ها را نمی‌دهد. اینجا امن نیست. مادر دانش‌آموز دختری گفت: باید مقصران این حادثه محاکمه و مجازات شوند. من در عجبم زنان و مردانی که این صحنه را می‌دیدند یک لحظه فکر نکردند شاید روزی دختر آنها مورد حمله قرار بگیرد. نمی‌دانم این جامعه به کدام‌سو حرکت می‌کند.
 
محاکمه متجاوزان
 
پس از دستگیری هیولا و نوچه‌هایش با توجه به اینکه بیشتر متجاوزان در سنین نوجوانی بودند، شروع دادگاه‌ آنها تا ۲ سال طول کشید و این در حالی است که دختر نگونبخت بعد از بهبودی هنوز از یادآوری آن روز شوم وحشت دارد.
 
در اوایل سال ۲۰۱۰ میلادی نخستین جلسه محاکمه این ۷ شیطان آغاز شد و هنوز ادامه دارد و این در حالی است که هنوز مشخصات متجاوزان و دختر جوان جز اورتگا معروف به هیولا فاش نشده است.

 
 




تاریخ: جمعه 17 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط اسماعیل عربی

5 عاملی که دختر و پسر را به هم جذب می کند!

مرد و زن حین انتخاب همدیگر به تناسب‌های بدنی یکدیگر توجه می‌کنند. اکثر ما انسان‌ها تناسب بدنی کاملی نداریم. یک نفر چشمان درشتی دارد، دیگری انگشتان بلند و…


 
از نظر روانپزشکان ۵ عامل در انتخاب همسر آینده شما دخیل است . به این ۵ عامل توجه کنید:

 
1. ژن CHM
مطالعه‌های اخیر لکوس و دکونیگ سوئیسی نشان داده ما از نظر ژنتیکی قادر به تشخیص بو هستیم. وقتی فردی به شما می‌گوید بوی خوبی می‌دهید در واقع بدنش در حال تجزیه و تحلیل ژن‌های CHM شماست. این گروه از ژن‌ها، مسوول تدارک سیستم ایمنی هم هستند و وقتی قرار است عضوی اهدا شود، پزشکان توجه می‌کنند که ژن‌های ‍CHM گیرنده و دهنده یکی باشد تا عضو پیوندی پس‌زده نشود.
 
معمولا اعضای یک خانواده ژن‌های CHM مشابهی دارند اما در خارج از خانواده موارد مشابه به سختی پیدا می‌شود. نکته بسیار جالب اینکه افرادی که ژن‌های CHM آنها کاملا متضاد است جذب هم می‌شوند. برای اثبات این قضیه لکوس و دکونیگ تی‌شرت‌های چند مرد را به چند زن دادند تا بو کنند و لباسی را که به نظرشان بوی جذاب‌تری دارد انتخاب کنند. نتایج بررسی‌ها نشان داد زنان لباس‌هایی را انتخاب می‌کنند که متعلق به مردانی است که ژن CHM آنها هیچ شباهتی به ژن‌های CHM آنها ندارد.

 
2. تناسب
مرد و زن حین انتخاب همدیگر به تناسب‌های بدنی یکدیگر توجه می‌کنند. اکثر ما انسان‌ها تناسب بدنی کاملی نداریم. یک نفر چشمان درشتی دارد، دیگری انگشتان بلند و دیگری پاهای کشیده اما این عدم تناسب گاهی به چشم جنس مخالف زیبا به نظر می‌رسد. رندی تورنهیل، روان‌پزشک آمریکایی به این نتیجه رسیده که زنان هر چند به مردان غیرمتناسب علاقه داشته باشند به ویژه در دوره تخمک‌گذاری مردانی را جذاب می‌دانند که بدنی کاملا متناسب دارند. دلیل آن هم تمایلی ناخودآگاه به داشتن فرزندانی متناسب است. مردان نیز زنانی که اندامی متناسب دارند و اندازه دور کمر آنها کمتر از دور باسن شان است را جذاب‌تر و بارورتر می‌دانند.

 
3. هورمون‌ها
تستوسترون هورمونی مردانه است که باعث به‌وجود آمدن خوی خشن ماست. براساس تحقیقات هر چه میزان این هورمون بالاتر می‌رود میزان خوشبختی در میان زوجین کاهش می‌یابد.
 
آمار نشان می‌دهد میزان خیانت، خشونت‌های خانگی و طلاق در میان زوجینی که هورمون تستوسترون در جنس مرد بالاتر است، بیشتر دیده می‌شود. به همین دلیل زنان ناخودآگاه بیشتر به مردانی جذب می‌شوند که صورتی نسبتا زنانه دارند.

 
4. شباهت
شباهت، دلیل دیگر جذب شدن برخی زوجین به هم است. بیشتر مردان به سمت زنانی جذب می‌شوند که نشان یا ردپایی از مادرشان داشته باشند. مدل مو، رنگ چشم، نوع حرف‌زدن، شکلی از رفتار… هر چیزی که در ذهن یک مرد تداعی‌گر مادرش باشد، ممکن است باعث جذب او به یک زن شود.

 
5. مهربانی
جذاب بودن، تنها به دلیل داشتن یک ویژگی فیزیکی نیست. خلاق بودن ، مهربان و باهوش‌بودن از جمله ویژگی‌هایی است که باعث جذب افراد به هم می‌شود. دیوید باس، روان‌شناس آمریکایی ۱۰ سال پیش تحقیقی انجام داد و در آن از ۱۰ هزار زن و مرد با ۳۷ فرهنگ مختلف درخواست کرد معیارهای انتخاب همسر خود را بیان کنند.
 
تمامی این افراد درصدر فهرست خود مهربانی و بعد از آن ذکاوت را قرار داده بودند. به نظر می‌رسد برای بزرگ کردن فرزندان و زندگی کردن در این دنیای ستمکار، زیبایی روح مهم‌تر از زیبایی جسم است.

 
 




تاریخ: پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:5 عملی که دخترو پسر را به هم جذب میکند,
ارسال توسط اسماعیل عربی

 

 
یوزر پسوردپنج شنبه 16تیرماه 1390

NOD32/Eset  3.0 And 4.0



 
www.uni1.loxblog.com - 400x372px
 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل عربی

 

 
 
یوزر و پسورد ناد32 سه شنبه 14 تیرماه 1390
NOD32/Eset  3.0 And 4.0 

    
 

     www.uni1.loxblog.com - 400x372px
 

 

  
 

 

 

 

 

 
Eset Smart Security And Antivirus

Username: TRIAL-49129893
Password: 5mm67huj3v

Username: TRIAL-49129908
Password: c7a26vrcd8

Username: TRIAL-49129912
Password: rhartkcrev

Username: TRIAL-49129915
Password: mjp2m2nuvk

Username: TRIAL-49129919
Password: 3vprbnba2a

Username: TRIAL-49129919
Password: 3vprbnba2a

Username: TRIAL-49129923
Password: xx6245kcf2

Username: TRIAL-49129957
Password: pa54r4m8ds

Username: EAV-48859815
Password: k3et6vb8kp

Username: EAV-48859818
Password: 6umv2hm5c2

Username: EAV-48859902
Password: mfna8fj43t

Username: EAV-48859903
Password: f2e25hukc8

Username: EAV-48859252
Password: x8k74mssbv

Username: EAV-48859259
Password: uet3jvp45u

Username: EAV-48859826
Password: e84vekjkud

Username: EAV-48859827
Password: seb4edjsmt

Username: EAV-48859851
Password: 4ptasfch2d

Username: EAV-48859852
Password: v7k2nhn2as

Username: EAV-48859905
Password: 7cub45uxs4

Username: EAV-48859907
Password: d2u7ux7ntv

Username: EAV-48832233
Password: v886nhj4m2

Username: EAV-48832297
Password: 4rv64pmms7

Username: EAV-48833131
Password: 2k5beh88df

Username: EAV-48853397
Password: aafnxbrevr

Username: EAV-48828793
Password: mm25cnst6e

Username: EAV-48822346
Password: e72cutud6p

Username: EAV-48821763
Password: pmtske8s7v

Username: EAV-48821763
Password: pmtske8s7v




ارسال توسط اسماعیل عربی
یوزر پسورددو شنبه 13تیرماه 1390

NOD32/Eset  3.0 And 4.0


4/7/2011


 

www.uni1.loxblog.com - 400x372px

 

 

 

 

 

 

 

 
Eset Smart Security And Antivirus

Username: TRIAL-49103329
Password: hdua3b5ts3

Username: TRIAL-49103322
Password: j7mej37j24

Username: TRIAL-49103312
Password: jfr45c8n2t

Username: TRIAL-49103299
Password: fj552spjnc

Username: TRIAL-49103297
Password: au586xdumh

Username: TRIAL-49103293
Password: dun2cj4r6s

Username: TRIAL-49103287
Password: stnbu36n4a

Username:EAV-48833399
Password:8f6dpvtepf

Username:EAV-48833400
Password:kmdjpptkfv

Username:EAV-48833434
Password:c2cmdpuhdp

Username: EAV-48838785
Password: vxuvxu5fv3

Username: EAV-48838786
Password: pemmsxd27e

Username: EAV-48838787
Password: es42rhddnb

Username: EAV-48838790
Password: 2mb3j6paek

Username: EAV-48838819
Password: hrkpfveu68

 

 



ارسال توسط اسماعیل عربی
یوزر پسوردیکشنبه 12تیرماه 1390

NOD32/Eset  3.0 And 4.0


2011/7/3


 

www.uni1.loxblog.com - 400x372px
 

 

 

 

 

 

 

 
Eset Smart Security And Antivirus

Username: TRIAL-49086414

Password: 7fudca56cj

Username: TRIAL-49086421
Password: 5n58tk3e6h

Username: TRIAL-49086424
Password: 3pjem2cjn7

Username: TRIAL-49086426
Password: 8djcftn8n3

Username: TRIAL-49086428
Password: e3j8bnxxpu

Username: TRIAL-49086431
Password: 2vra5batf6

Username: TRIAL-49086447
Password: xtuf3a63ac


Username: EAV-48807832
Password: 5mfxspbaa4

Username: EAV-48807833
Password: ftn5shbf2h

Username: EAV-48807900
Password: a66x6vdte8

Username: EAV-48807900
Password: a66x6vdte8

Username: EAV-48807158
Password: mccb4mud6e

Username: EAV-48817799
Password: x6b5tcrbj8

 
Username:EAV-48770259
password:8bx5a7uks6

Username:EAV-48770263
password:6cdb4m6pau

Username:EAV-48794075
password:akxau6mcsn

Username:EAV-48790893
password:uxrdfxef4j

Username:EAV-48790903
password:7fx2kv26×۷

Username:EAV-48790916
password:p8a8bh6ahn

Username:EAV-48793387
password:rtk84fxm8x



 



ارسال توسط اسماعیل عربی

مهمترین عوامل در افزایش میل ج ن ×س ی
روش هاي افزايش علاقه بين زن و شوهر چيست؟
دلايل سرد شدن آقايون در روابط زناشويي
مشکلات زنان در ایجاد روابط جنسی
تاثیر فیلم‌های مستهجن بر رابطه زناشویی
درصد خیانت در زندگی زناشویی بین مردان و زنان؟
سوالات خواستگاری
3 مشكل اساسی خانم ها در رابطه ی جنسی
اصرار بر برقراری رابطه میان زوجین در شب عروسی
11 روش برای آنکه بیشتر عمر کنید
9 كاری كه مردها در یک رابطه زناشویی باید بدانند!
13 نکته برای درخواست ازدواج از فرد مورد علاقه
8 عادت بد که بعد از ازدواج باید ترک کنید!
45درصد زوج‌های ایرانی از زندگی خود ناراضی هستند
عشق بعد از ازدواج آغاز می شود یا قبل از آن؟
چگونه پيشنهاد ازدواج بدهيم؟
چطوری همسرتان را مثل موم نرم کنید ؟
چه صدایی درمردان جذابیت بیشتری دارد
نظر يك رياضيدان در باره زن و مرد (فوق العاده جالب)
مردهايي كه نبايد با آنها ازدواج كنيد!
راهکاري براي جوش نزدن صورت پس از اصلاح آقايان
 




ارسال توسط اسماعیل عربی

احمدرضا عابدزاده و آدرس پیتزا فروشی اش‌ و جذب هواداران !
 

عابدزاده: پیتزا فروشی‌ام بهانه‌ دیدار با هوادارانم است
- تماشاگر نوشت:

اسطوره دروازه‌بانی فوتبال ایران با اینکه کنار گود نشسته‌، اما هنوز هم تمام حرکاتش زیرنظر اصحاب رسانه قرارداد. این‌بار اما از زاویه دیگری با عابدزاده صحبت کردیم واو از شغل دومش حرف زد.

چه شد تصمیم گرفتید وارد کار فست‌فود شوید؟
من این فست‌‌فود را بیشتر به خاطر هوادارانم راه‌اندازی کردم و خیلی دنبال درآمدش نبودم. فست‌فود عابدزاده 22 واقع در خیابان شریعتی نرسیده به تجریش قرار دارد. این پیتزا فروشی بیشتر بهانه‌ای است برای دیدار با هوادارانم. خلاصه پیتزافروشی دارم تا هنوز بتوانم مردم و هوادارانم را ببینم.

به عنوان یک شغل روی آن حساب کرده‌اید؟
تصمیم داشتم یک کار شخصی برای خودم راه‌اندازی کنم تا وقت خالی‌ام پر شود. چون من نه رابطه دارم و نه فامیل که بتوانم با چاکر و مخلص شدن تیم بگیرم برای همین وقت خالی‌ام را این جا می‌گذرانم و بیشتر بعدازظهرها می‌توانید مرا در پیتزافروشی‌ام ببینید.

به نظر می‌رسد فروش خوبی هم دارید؟
خدا را شکر. همیشه لطف مردم شامل حال من شده است و خیلی از هواداران می‌آیند لطف دارند.

پس بیشتر مشتریان شما هواداران فوتبال هستند؟
نه به طور کامل، مرم عادی هم می‌آیند سعی کرده‌‌ام در کنار حضور دائم در مغازه، کیفیت خدمات را بالا نگه دارم تا هواداران و مشتریان تنها برای یک‌بار مراحعه نکنند.

به نظر می‌رسد با این فروش، آخر وقت تابلوی «غذا تمام شد» را نصب کنید؟
بعضی مواقع این طوری می‌شود. همین چند وقت پیش روز تولدم، هواداران برایم در مغازه سنگ تمام گذاشتند.

جدا از پیتزافروشی شغل دیگری ندارید؟
در یک مقطع دوستان گفتند، مدرسه فوتبال دایر کنیم، اما چون خودم نمی‌توانستم حضور دائمی داشته باشم فعلاً دست نگه داشته‌ام.

شایعه شده بود قصد دارید مغازه را بفروشید برای زندگی در آمریکا؟
من واقعاً ‌نمی‌دانم چندبار باید توضیح بدهم که برای زندگی به آمریکا نرفته‌ام و قصد مربیگری هم ندارم. تنها قرار است وقتی برای دیدن پسرم به آمریکا رفتم. به آن‌‌‌ها کمک کنم. هر کسی باور نمی‌‌کند می‌تواند هر روز بعدازظهر مرادر فست‌فود عابدزاده ملاقات کند.
 




ارسال توسط اسماعیل عربی
انتظار مي‌رود يک زن استراليايي به ثروتمندترين فرد جهان تبديل شود.

به گزارش ايسنا، جينا رينهارت در حال حاضر ثروتمندترين فرد استرالياست و انتظار مي‌رود به زودي به عنوان ثروتمندترين فرد جهان معرفي شود.

گروه مالي سيتي گرپ اعلام کرد که دارايي خانم رينهارت در سال گذشته و به دليل افزايش قيمت کالاها دو برابر شده و به 13 ميليارد و 400 ميليون دلار رسيد و انتظار مي‌رود ثروت او به زودي از ثروت 90 ميليارد دلاري کارلوس اسليم مکزيکي و 70 ميليارد دلاري بيل گيتس فراتر برود.

شرکت خانم رينهارت در سال 1952 و هنگامي که پدر او به نام لانگ هانکوک بزرگترين ذخيره سنگ آهن جهان را در منطقه پيلباراي استراليا کشف کرد، تاسيس شد.

و اينک يک وب‌سايت استراليايي اعلام کرده است که توليد آهن و زغال‌سنگ اين شرکت سالانه بيش از 12 ميليارد دلار براي خانم رينهارت سود دارد و اکنون ثروت شخصي وي چيزي بيش از 122 ميليارد دلار است.

سيتي گروپ معتقد است که خانم رينهارت بدون مشارکت با هيچ سهامداري صاحب شرکت است و از اين نظر ثروتمندترين فرد جهان است.

در حال حاضر کريستي والتون، بيوه جان والتون (وارث وال مارت) با ثروت 52 ميليارد دلاري ثروتمندترين زن جهان است.




تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:ثروتمندترین فرد جهان,
ارسال توسط اسماعیل عربی

شکم وگوارش:چطور تورم وباد را برطرف کنیم
 

هضم موادغذایی از یک مرحله تخمیر باکتریایی می‌گذرد. در برخی موارد، در جریان این فرآیند، حجم زیادی گاز تولید و باعث بروز نفخ و باد شکم می‌شود. چرا گاهی اوقات هضم غذا دشوار است و برای اجتناب از مشکلات آن باید چه کار کرد؟

تجمع گازها
در مراحل پایانی گوارش، هنگامی که موادغذایی به رودۀ بزرگ یا کولون می‌رسند، براساس فرآیند طبیعی تخمیر باکتریایی، گازهایی تولید می‌شوند. تجمع این گازهای روده‌ای می‌تواند باعث ایجاد نفخ، باد و ورم بشود. برخی پدیده‌ها باعث بروز این مشکلات می‌شوند.

برخی موادغذایی بیشتر از بقیه گاز تولید می‌کنند
این موادغذایی حاوی قند، هیدرات‌های کربن (قندهای ملایم) و فیبرهای غذایی هستند. مصرف مقدار زیاد محصولات لبنی در کوتاه مدت ممکن است باعث تولید گاز و ایجاد نفخ شود. کسانی که برای مدت زیادی (چندین ماه) از محصولات لبنی استفاده نکرده‌اند، عدم تحمل در برابر لاکتوز، در آنها ممکن است به صورت نفخ و تورم بروز پیدا کند. شایان ذکر است که غذای زیاد و چرب نیز روند هضم شدن غذا را مشکل می‌کند و می‌تواند باعث بروز ناراحتی شود زیرا این غذاها فعالیت روده را کند می‌کنند.

یبوست، آئروفاژی و برخی بیماری‌های کبدی و روده‌ای
در زمان یبوست، مدفوع جمع شده در رودۀ بزرگ فرآیند تخمیر باکتریایی و در نتیجه تولید گازها را افزایش می‌دهد. آئروفاژی نیز منشأ بروز نفخ و باد است. برخی بیماری‌های کبدی و روده‌ای مستعد به همراه داشتن افزایش حجم روده (سرطان، بیماری‌های کرُن) هستند، به حدی که سیروز کبدی ممکن است باعث جمع شدن آب در شکم شوند.

چند توصیه
درمان معجزه آسایی برای این مشکلات وجود ندارد اما می‌توان بر علائم آنها مسلط شد. در اینجا چند توصیۀ بسیار ساده ارائه می‌شود که می‌توانند مشکلات تورم روده‌ای را بهبود بخشند.

غذاهایی کمتر و با چربی‌های کمتری بخورید.

وعده‌های غذایی کوچک را در الویت قرار دهید.

زمانی را برای خوب جویدن غذا اختصاص دهید.

از نوشابه‌های گازدار و آب جو پرهیز کنید.

حبوبات را به مدت طولانی خیس کنید و بپزید.

بعد از غذا یک ربع راه بروید.

بعد از غذا دم کرده‌ (بابونه، نعناع، رازیانه) بنوشید.

از داروساز مشورت بگیرید:
داروهایی برای کاهش نفخ و گاز وجود دارند که بدون نسخه هم به فروش می‌رسند، مانند کربن فعال، سیمتکُن، … .

برای درمان یبوست، مصرف فیبرهای غذایی را افزایش دهید، البته این افزایش باید به تدریج و به مرور زمان باشد تا روده به آن عادت کند.

در صورت ناراحتی‌های شدید و یا علائم بیماری، با پزشک تان مشورت کنید.

مهم‌ترین غذاهایی که باعث ایجاد نفخ و باد می‌شوند:
غذاهای چرب (گوشت خوک، چیپس، شکلات، …)

آب جو و نوشابه‌های گازدار

غلاتی مانند گندم، برنج و جو که تصفیه و شیرین شده باشند

سبزیجات خام

میوه‌ها (اکثر میوه‌ها خصوصاً زردآلو و موز)

سبزیجات خانوادۀ کلم‌ها (بروکلی، کلم سبز، گل کلم، کلم چینی، کلم بروکسل)

حبوبات (لوبیا، عدس، نخود … )

پیاز

نان سفید

سیب زمینی

نخود فرنگی

مصرف لبنیات در حجم زیاد و در مدت کوتاه
.noorsabet.com




ارسال توسط اسماعیل عربی
 
 

 

     

 

   

   

 

      

 


 



تاریخ: پنج شنبه 15 تير 1390برچسب:عکس های دیدنی , عکس قلب های زیبا و عاشقانه , عکس های دیدنی تولد نوزاد با عمل جراحی سزارین ,عکسهای دیدنی از اسپرت کردن ماشین ها , عکس از مجسمه های یافت شده در جنگل , عکس طرفداران تیم ها در جام جهانی ,عکسهای مهناز افشار و لادن مستوفی با لباسی متفاوت ,کاریکاتور - شخصیت های مهم - کاریکاتور مشاهیر جهان - مشاهیر جهان , عکس های جام جهانی 2010 , 30 تصویر زیبا از بازیگران ایرانی , عکس های زیبا , گلهای بسیار زیبای بهاری , تصاویری از چرت زدن پاندای خپل , عکسهای تنها موجود زنده فضایی در زمین ,تصاویری از 9 ترن هوایی برتر جهان , تصاویر جالبی از خانواده هاشمی رفسنجانی , عکس های دیدنی از حیوانات , ترکیب رنگها و اجسام توسط طبیعت , گرانترین هواپیماهای نظامی جهان , مدل های مو بلند , عکس همسران فوتبالیست ها ,مدلهای زیبا از پیراهن های دخترانه مجلسی , عکس های مدرن ترین کشتی مسافرتی , عکس های جدیدترین شینیون مو , عکس های یوسف تیموری ,درب بازکن های جالب و ابتکاری بطری , گالری عكس های نیما علامه , فرورفتگی های عجیب روی زمین , جدیدترین عکس های محمدرضا گلزار ,عکس های خنده دار برخورد توپ با صورت ,مدل های جدید لباس عروس اسلامی با حجاب , جدیدترین کارت پستال های عاشقانه و رمانتیک , مدل کت و شلوار مردانه , لباس مجلسی , لباس مردانه , لباسهای جدید , مدل لباس مردانه , تصاویر دیدنی از ماشین های پلیس , ,
ارسال توسط اسماعیل عربی

خطاهای دخترانه در ازدواج

 

۱۲ مورد وجود دارد که دختر خانم‌ها را در همان شروع انتخاب و تصمیم‌گیری برای ازدواج به اشتباه می‌اندازد. به عبارت دیگر، باید برای انتخاب همسر مناسب از این ۱۲ خطا دوری کنید:

- تهیه یک فهرست بلند بالا از خصوصیات همسر مورد نظر با تمام جزئیات و ریزه‌ کاری‌ها اشتباه است. درست است که باید فردی را انتخاب کنید که خصوصیات او به نظرات شما شبیه‌تر باشد اما اگر زیاده از حد محافظه‌کارانه عمل کنید و تمام زیر و بم او را مورد قضاوت قرار دهید، بالاخره مواردی پیش می‌آید که با فهرست شما همخوانی ندارد و همین موضوع باعث می‌شود به دلیل مسائل جزئی، فرد مورد نظر را قبول نکنید.

- اگر تا یک سنی ازدواج نکرده‌اید و حالا فکر می‌کنید دیر شده و دیگران شما را زیر ذره‌بین قرار داده‌اند و بعد فقط به همین دلیل، فورا به یک خواستگار بله می‌گویید، اشتباه می‌کنید.

 


- مقایسه همیشه کار را خراب می‌کند. اگر دائم خواستگارها را با هم یا با سایر افرادی که اطرافتان هستند و مورد تایید شما قرار گرفته‌اند، مقایسه ‌کنید، مطمئنا نمی‌توانید تصمیم درستی بگیرید.

- اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که دو دستی به غم و غصه یا گذشته چسبیده‌اید، اشتباه می‌کنید. اگر به هر دلیل موقعیت‌هایی را در گذشته از دست داده‌اید، دیگر به آن فکر نکنید. پویا باشید و خودتان را برای آینده آماده کنید.

اگر به هر دلیل موقعیت‌هایی را در گذشته از دست داده‌اید، دیگر به آن فکر نکنید پویا باشید و خودتان را برای آینده آماده کنید

- بعضی‌ها به خودشان اجازه نمی‌دهند کسی را دوست داشته باشند و این مساله برایشان مشکل ایجاد می‌کند. مثلا ممکن است فردی از بسیاری جهات مورد تایید شما و دوست داشتنی باشد اما به دلیل حرف و حدیث‌ بی‌منطق و دور از عقل دیگران، مورد تایید خیلی‌ها قرار نگیرد. در این شرایط اگر فرصت دوست داشتن و بله گفتن را از خودتان بگیرید، خطای بزرگی مرتکب شده‌اید.

- گاهی بعضی دختر خانم‌ها اعتماد به نفس پایینی دارند و فکر می‌کنند پر از اشکال هستند و مورد تایید دیگران قرار نمی‌گیرند، در حالی که اگر به نکات مثبت خودشان توجه کنند، از خیلی‌ها بهتر به نظر می‌رسند.
دخترها هم اشتباه می کنند

- در مواردی، دختر خانم‌ها انتظار دارند فورا عشق و علاقه شدید و رویایی بین آنها و همسر آینده‌شان به وجود بیاید و به عبارتی طرف مقابل فورا یک دل نه صد دل عاشقشان بشود. وقتی چنین توقعی دارند و زلزله مورد نظر آنها اتفاق نمی‌افتد، فورا دلسرد شده، عقب می‌کشند. اگر انتظار دارید در همان برخورد اول یک رابطه شدید عاشقانه به وجود بیاید؛ جلوی این ازدواج، یک پرچم قرمز بزرگ نگه داشته‌اید. با این کار واقع‌بینی را کنار گذاشته‌اید، در حالی که دنیای ما کاملا واقعی است.

- مرد ایده‌آل زندگی شما با مردهای به اصطلاح ایده‌آل فیلم‌ها کاملا فرق می‌کند. به عبارتی منتظر چنین موجوداتی نباشید، چون فقط به فیلم‌ها تعلق دارند.

- گاهی دخترها سراغ فردی می‌روند که هیچ شباهتی به آنها ندارد و فقط به یک دلیل خاص مورد تایید آنهاست. یادتان باشد تنها با یک خصوصیت نمی‌توان زندگی کرد.

- تمرکز روی نکات منفی خطای بزرگی است. یادتان باشد اگر به هر دلیلی درباره مردها احساسات منفی در شما ‌وجود داشته، آنها را کنار بگذارید و با دیدگاه مثبت، انتخابی مناسب داشته باشید.

- بعضی دختر خانم‌ها که تحصیل و شغل مناسبی دارند، فکر می‌کنند به دلیل رفع نیاز مالی می‌توانند از موضع بالا صحبت کنند و به کمک یک مرد احتیاج ندارند. این دختر خانم‌ها با این طرز تفکر سد بزرگی مقابل خودشان ایجاد می‌کنند و نمی‌توانند درست انتخاب کنند، چون مدام دیگران را از خود می‌رنجانند.

- ایثار و فداکاری بیش از حد، به دیگران بیش از خود فکر کردن و نیاز دیگران را به خود مقدم دانستن اشتباه بزرگی است که بعضی دخترها مرتکب می‌شوند. اگر به هر دلیل بار مسئولیتی به دوش شماست قبول؛ اما باید اول به خودتان، نیازهایتان و آینده شخصی‌تان فکر کنید و موقعیت‌ها را از دست ندهید.
منبع: سایت علمی دانشجویان ایرانی




ارسال توسط اسماعیل عربی
سال ۱۹۵۷ بیست هزار زن روسپی که عمدتا نیز خارجی بودند، در خانه‌های فساد زندگی می‌کردند اما ظرف مدت هفت سال تعداد زنان روسپی به ۴۰۰ هزار نفر رسید و تایلند در کنار فیلیپین به بهشت جنسی سربازان آمریکایی تبدیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، طی نزدیک به ۱۰ سال نبرد سنگین در ویتنام مهم ترین اولویت برای فرماندهان نظامی آمریکا و مقامات سیاسی این کشور حفظ روحیه سربازان آمریکایی برای ادامه اشغال این کشور بود.

جنایات بی شمار، نبود یک هدف مشخص برای نبرد و سربازان جوانی که هزاران کیلومتر دورتر از خانه و خانواده خود در حال نبرد با دشمنی سرسخت بودند، شرایط ناگواری را از لحاظ روحی و روانی برای ارتش ایالات متحده آمریکا فراهم کرده بود.

تمرد از دستور مافوق، خودکشی، استفاده از مواد مخدر تنها گوشه ای از مشکلاتی بود که گریبانگیر نیروهای آمریکایی شده بود.

از همین مسئولان ارتش ایلات متحده برای تخدیر فضای ذهنی سربازان آمریکایی و پیش گیری از معضلاتی که ناشی از نبود روحیه نبرد در بین سربازان آمریکایی می شد، شروع به برگزاری برنامه هایی در قالب سفرهای تفریحی به کشورهای هم پیمان آمریکا همچون تایلند، فیلیپین، کره و ژاپن کرد.

این برنامه ها در وا‍ژگان ارتش ایلات متحده معنایی جز فراهم کردن شرایط مناسب برای ارضای جنسی سربازان ایالات متحده از طریق خانه های فساد نداشت.

*فساد و تن فروشی ارمغان آمریکایی برای کشورهای جنوب شرقی آسیا

سابقه گسترش فحشا و خانه های فساد برای استفاده سربازان آمریکایی در منطقه جنوب شرق آسیا به تصرف فیلیپین در اوایل قرن یستم بر می گردد.

فیلیپین که پیش از این به صورت مستعمره ای در اختیار کشور اسپانیا قرار داشت، بار دیگر در جنگ های بین آمریکا و اسپانیا تحت کنترل یک قدرت استعماری دیگر قرار گفت.

تن فروشی تا زمان ورود اسپانیایی ها در فیلیپین ناشناخته بود و هیچ واژه بومی برای آن وجود نداشت. حتی در دوران تسلط اسپانیا هم این کار کاملا ناشناخته بود و در سال ۱۹۰۰ میلادی سرشماری ها نشان می داد که در شهر مانیل تنها ۱۱ زن تن فروشی می کردند که چهار تن از آنان خارجی بودند.

اما در اوایل قرن بیستم و پس از اشغال فیلیپین به واسطه حضور ارتش ایالات متحده روسپی گری سازماندهی شده در مقیاسی وسیع پایه گذاری شد. ارتش ایالات متحده در همان زمان قانونی را به تصویب رساند که براساس آن “خانه های فساد ” جهت “محافظت ” از نیروهای آمریکایی در مقابل بیماریهای مقاربتی اجازه تأسیس پیدا می کرد.
پس از پیروزی آمریکا در جنگ جهانی دوم نیز ارتش ایالات متحده خود برای این کار وارد عمل شد و به پایگاه “کلارک ایر ” در کشور فیلیپین فرمان داد تا برای سرگرمی سربازان آمریکایی ده خانه فساد را تأسیس کند و از کشورهای مجاور زنانی را در اختیار سربازان آمریکایی قرار دهند.

نکته جالب در اینجا بود که درصد وسیعی از این خانه فساد در تصاحب نیروهای ارتشی پیشین ایالات متحده قرار داشت.

*فیلیپین پایگاه اصلی عیاشی سربازان آمریکایی در ویتنام

در دوران جنگ ویتنام به دلیل حضور صدها هزار سرباز آمریکایی در منطقه آسیای جنوب شرقی، فیلیپین به دلیل موقعیت آن و سابقه طولانی حضور ارتش آمریکا تبدیل به پایگاه اصلی برای عیاشی سربازان آمریکایی شد.
در دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰، آمریکایی ها و سرمایه داران فیلیپنی چندین مرکز “استراحت و سرگرمی ” برای سربازان آمریکایی ایجاد کردند که به این ترتیب روزانه ۱۰.۰۰۰ سرباز آمریکایی برای استفاده از این خانه های فساد توسط هواپیماهای آمریکایی از جبهه های ویتنام به این کشور منتقل می شدند.

در اوج جنگ ویتنام حدود ۷۰۰۰ زن فیلیپینی مشغول سرگرم کردن سربازان آمریکایی در اوکیناوا، ژاپن و فیلیپین بودند. البته تمام این اقدامات با پشتیبانی بانک جهانی از سیاست دولت فیلیپین در رابطه با توسعه خانه فساد بود و کلیسای کاتولیک نیز به عنوان اصلی ترین مرجع مذهبی مردم این کشور نسبت به این سیاست هیچ اعتراضی تکرد.

*۵۰ هزار کودک بدون پدر ثمره توریسم جنسی

نتیجه پیگیری چنین سیاستی درفیلیپین از سوی آمریکا بر جای ماندن پنجاه هزار کودک بی پدر تا سال ۱۹۹۲ بود که اغلب زنان فحشه فیلیپینی موفق به سقط کردن آن ها نشده بودند.

بسیاری از این کودکان بار دیگر به چرخه توریسم جنسی بازگردانده می شوند و یا به گروهای قاچاق انسان فروخته می شوند.

گذشته از تبعات اجتماعی چنین مسئله ای گسترش بیماری های مقاربتی در فیلیپین و به خصوص گسترش ایدز از مهم ترین تبعات اتخاذ چنین سیاستی در این کشور بود.

فیلیپین هنوز هم از گسترش فحشا و خانه های فساد در دوران جنگ ویتنام که زمینه های آن از زمان تسلط ایالات متحده در این کشور فراهم شده است، رنج می برد.

*تایلند، قربانی دیگر سرگرمی آمریکایی

تایلند کشوری که امروز به عنوان مهد توریسم جنسی مطرح است، تا قبل ازجنگ ویتنام میانه ای با این صنعت کثیف نداشت.

درحقیقت اولین نشانه های مرتبط با گسترش صنعت فحشا زمانی بود که برخی از زنان چینی که توسط سربازان ژاپنی به اجبار برای تن فروشی به سربازخانه های ژاپنی برده شده بودند، برای کسب درآمد بیشتر از این طریق وارد تایلند شدند.

با وجود این هم چنان تعداد زنان روسپی در تایلند به هیچ عنوان درصد بزرگی از جمعیت این کشور را تشکیل نمی دادند.

بر طبق آخزین آمار سال ۱۹۵۷ تنها بیست هزار زن روسپی که عمدتا نیز خارجی بودند، در خانه های فساد زندگی می کردند، اما ناگهان با آغاز حضور نظامی آمریکا در جنگ ویتنام همه چیز عوض شد.

مسئولان آمریکایی گسترش خانه های فساد را به عنوان سیاستی پر رونق برای گسترش گردشگردی در کشورهای منطقه به دولتمردان آسیای جنوب شرقی معرفی کردند.

رشد آمار حیرت آور است. ظرف مدت هفت سال تعداد تعداد زنان روسپی به ۴۰۰ هزار نفر رسید و تایلند در کنار فیلیپین به بهشت جنسی سربازان آمریکایی تبدیل شد.

رونق بی نظیر خانه فساد سبب شد تا تایلند در سال ۱۹۶۷ خود را به عنوان مرکز توریسم جنسی و در رقابتی نزدیک با فیلیپین معرفی کند. کاری که تنها انگیزه آن دلارهای سربازان آمریکایی بود که روزانه بالغ بر ۱۸۰ هزاردلار می شد.

*نتیجه چنین سیاستی تبدیل تایلند به مرکز توریسم جنسی بود

با پایان جنگ ویتنام، نه تنها ازادامه روند تبدیل شدن تایلند به مرکز توریسم جنسی نکاست، بلکه دولت تایلند که به دلارهای آمریکایی معتاد شده بود، مجبور به پیگیری این سیاست در دهه ۷۰ شد.

بانک جهانی به رهبری “رابرت مک نامارا ” وزیر سابق آمریکا نیز دولت تایلند را به بهانه توسعه گردشگری و جهانگردی با دادن اعتبارات چشمگیر تشویق به گسترش این سیستم کرد.

نتیجه چنین سیاستی تبدیل تایلند به مرکز توریسم جنسی بود.

هم اکنون نه تنها زنان تایلندی بلکه زنان چینی، فیلیپینی،‌ اندونزیایی، اروپای شرفی و حتی آسیای میانه برای تامین درآمد خود در خانه های فساد تایلند مشغول کار می شوند.

البته عواقب چنین سیاستی نیز کاملا روشن است. گسترش بی بند و باری، تجاوز، فرزندان بدون والدین مشخص همه و همه نتیجه عیاشی سربازان آمریکایی در این منطقه بوده است




ارسال توسط اسماعیل عربی
فال روز پنجشنبه 9 تیر 1390
فروردین: اعتماد به نفس داشتن ویژگی خیلی خوبی است، ولی بدین معنی نیست كه شما به خاطر اینكه می‌دانید حتماً برنده خواهید شد، مسابقه‌ای را راه بیندازید. اگر شما خسته شده‌اید و این بی‌حوصلگی را می‌خواهید با دردسر درست كردن پر كنید، راه تخلیه بهتری برای توانایی‌هایتان پیدا كنید. با ناامید كردن یك نفر دیگر خودتان را سرگرم نكنید.


اردیبهشت: ممكن است شما دوست داشته باشید كه رویه خود را تغییر داده و از زندگی‌تان لذت ببرید، اما به نظر می‌رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی كنید كه با توجه به برنامه‌هایتان پیش بروید، اما اگر به نقطه‌ای رسیدید كه فكر كردید نباید تا اینجا پیش روی می‌كردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق كشیده و مرزهایی را كه برای خودتان تعیین كرده‌اید را به دیگران نیز بگویید تا از راهی كه شما برگزیده‌اید متعجب نشوند.


خرداد: شما فكر می‌كنید كه یك نفر عمداً می‌خواهد در خفا به شما استرس وارد كند و این موضوع خوشایند شما نیست. به جای اینكه سعی كنید اتفاقاتی را كه در خفا پیش آمده به دیگران بگویید، فقط با دیگران روراست باشید و به مشغله‌های شغلی خودتان بپردازید. اگر شما سعی كنید با كسی كه شما را فریب داده است متقابلاً رفتار كنید مطمئناً برنده نخواهید شد.

تیر: شما امروز در زمان حال زندگی نمی‌كنید. درعوض در حال برنامه‌ریزی و رویاپردازی كردن برای فعالیتهای مربوط به آینده خود هستید. اما این برنامه‌ریزی‌ها در مورد توهمات غیرواقعی نیست؛ حتی اگر استراتژی شما همیشه این گونه نبوده باشد، ولی یكی از ویژگی‌های شما این بوده كه دوست داشتید آینده را برای خودتان ملموس كنید. با تجسم كردن چیزهایی كه می‌خواهید بهشان برسید، می‌توانید اموری را در حال حاضر غیرممكن به نظر می‌رسند را در آینده به واقعیت تبدیل كنید.


مرداد: دوستان و اعضای خانواده‌تان امروز از شما می‌خواهند كه آنها را راهنمایی كنید. درعوض ماه در برج ثور قرار گرفته و به شما پیشنهاد می‌شود كه به استراحت كردن و بازسازی نیروهایتان بپردازید. شما امروز می‌توانید برای دیگران نمونه بارز شخصی باشید كه فقط هركاری را كه نسبت بهش احساس خوبی دارد انجام می‌دهد، حالا چه این كار تماشا كردن تلویزیون باشد، چه شنا كردن در استخر و یا پیاده‌روی كردن در هوای آزاد، نوع فعالیت زیاد مهم نیست.


شهریور: شما امروز می‌توانید فرصت خیلی خوبی برای استراحت كردن داشته باشید. در حال حاضر آسان‌تر گرفتن زندگی باعث می‌شود شما احساس خوبی داشته باشید. اما در حالی كه ماه در پنجمین خانه شما خودش را با ژوپیتر سازگار می‌كند همچنین شما را تشویق می‌كند كه به كار كردن ادامه بدهید. مادامی كه شما نتوانسته‌اید از وقتتان برای استراحت كردن استفاده كنید نخواهید توانست از زندگی‌تان لذت ببرید.


مهر: امروز شما در بین خانواده و دوستانتان جنجالی به پا كرده‌اید برای اینكه می‌خواهید كه آنها بدانند كه شما در مورد یك مسأله خاص چه احساسی دارید. اگرچه ممكن است شما امروز نسبت به همیشه خودرأی‌تر باشید، ولی عاقلانه‌تر است كه تفكراتتان را با دیگران در میان نگذارید. اگر شما می‌خواهید ایده‌هایتان را به مرحله اجرا بگذارید، اگر آنها را خیلی زود و سریع برای دیگران افشا كنید به نتیجه نخواهید رسید.

آبان: شما دوست دارید امروز را طوری بگذرانید كه انگار هیچ برنامه و نقشه از پیش تعیین شده‌ای نداشته‌اید. حتی اگر این جریان یك روش غیرمعمولی و بی‌قاعده برای شما باشد، ولی اكنون اگر خودتان را به این جریان بسپارید لذت بردن از زندگی خیلی آسان می‌شود. محكم و ثابت قدم باشید، ولی نباید دیگران را به خاطر كارهایتان سرزنش كنید. درضمن با دیگران مهربان باشید، به خصوص وقتی كه یك نفر تصمیم دارد با شما ارتباط برقرار كند.


آذر: شما امروز از برنامه‌هایتان عقب افتاده‌اید و اگر خیلی زود شروع به كار نكنید، فرصتهای زیادی را از دست خواهید داد. اگر برای كاری تحت فشار قرار بگیرید شاید به شما انگیزه بدهد كه با هیجان بیتشری كار كنید. چه این كار را بكنید چه نكنید مجبور خواهید بود شرایط سختی كه در حال حاضر به وجود آمده را تحمل كنید. اما واقعاً مهم نیست كه شما چه كاری انجام می‌دهید و اینكه چقدر آن را ادامه می‌دهید، بلكه آن چیزی كه اهمیت دارد این است كه بتوانید تعهداتی را كه به دیگران داده‌اید را عملی كنید.


دی: دو جمله «عجله نكنید» و « نگران نباشید» امروز می‌تواند دو پند مناسب برای شما باشد. هر چیزی به وقت خودش اتفاق خواهد افتاد و نیازی نیست كه شما سعی و تلاش اضافی بكنید. عجیب اینكه شما در حال حاضر نمی‌خواهید این واقعیت را قبول كنید، ولی این انكار كردن‌ها زیاد ادامه نخواهد داشت. به جای اینكه به دنبال راههایی باشید كه به امكاناتی كه دارید در آینده توسعه بدهید، سعی كنید از چیزهایی كه در اختیار دارید هم اكنون لذت ببرید.


بهمن: ممكن است امروز با یكی از اعضای خانواده‌تان جر و بحث داشته باشید. كاملاً واضح است كه این مشكل مربوط به شما نیست، برای اینكه دوست داشته‌اید كه از مجادله‌ها دوری كنید. حتی اگر با صحبت كردن هم توانستید این مشكل را حل كنید، اما شما در این آزمایش می‌فهمید كه شما در شرایط جدی و مهم عدم توانایی خود را به دیگران ربط می‌دهید. تمرین كردن انعطاف پذیری باعث می‌شود كه دیگران بیشتر با شما احساس راحتی كنند.


اسفند: به نظر می‌رسد كه اتفاقاتی بر خلاف میل شما رخ داده است. یكی از طرافیان شما تغییر كرده است، او روش جدیدی را در پیش گرفته است و با وجود اینكه این رویه شما را نگران كرده است ولی باز هم به كار خود ادامه می‌دهد. از امكانات و نفوذ خود استفاده كنید تا امور را تحت كنترل خود درآورید. به جای اینكه ذهنتان را درگیر موضوعات بی‌اهمیت كنید و انرژی خودتان را هدر دهید، آن را برای آخر هفته و مواقعی كه بهش نیاز داشتید ذخیره كنید.




تاریخ: پنج شنبه 9 تير 1390برچسب:فال روز پنجشنبه 9تیر1390,
ارسال توسط اسماعیل عربی

طنز --- با عرض پوزش از تمامی خانمها !!

 

تصویر یک مرد ایده آل


.


.



.

.



.


.


.


.


.


.



.


 Persianv.com At site

( عکس در دسترس نیست !!! )

.

.

.

.

  Persianv.com At site

طنز --- با عرض پوزش از تمامی خانمها !!
 




تاریخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:تصویر یک مرد ایده آل خانم ها,
ارسال توسط اسماعیل عربی

مجموعه تخت سلیمان در سال 1382 به عنوان چهارمین اثر باستانی ایران در یونسکو ثبت شد.

 

به گزارش آخرین نیوز به نقل از برنا، تخت سلیمان یا شهر گنجک (شیز) در 45 کیلومتری شمال شرقی شهرستان تکاب در دره سرسبز در بلندی 3000 متری، سرشار از جاذبه‌های کم نظیر طبیعی- تاریخی واقع شده و قله 3200 متری بلقیس هم در آنجا قرار دارد.

ویرانه‌های بجا مانده از آتشکده آذرگُشنَسب؛آتشکده پادشاهان و جنگاوران در اطراف دریاچه ای همیشه جوشان و زیبا با دریاچه‌ای به عمق حدود 120متر، روی صخره ای سنگی ناشی از رسوبات آهکی دریاچه، میان برج و باروی سنگی، آثار معماری خاص مانند چهار طاقی آتشکده و سازه های آیینی،نیایشگاه آناهیتا،کاخ‌های دوران ساسانی و ساختمان‌هایی مربوط به پادشاهان ایلخانی قرار دارد.


قدمت این منطقه از نظر حضور انسان‌ها در آن به 3 هزار سال قبل می رسد.این منطقه به عنوان چهارمین اثر ایرانی در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. 


 در این مجموعه بی نظیر تاریخی آثاری از اوایل دوره ساسانی تا دوره ایلخانان مغول شناسایی شده است.

 


روند شكل گیری كوه‌های رسوبی در منطقه تخت سلیمان روندی طبیعی،مربوط به شكل خاص زمین و نوع املاح موجود در آب چشمه های منطقه است.


این منطقه شهری است که بنا به نوشته های کهن، زادگاه زرتشت است.گیتا نویسان عرب آن را «شیز» گفته اند.گذشته نگاران رومی و یونانی «گزکا» نوشته اند و حمدالله مستوفی آن را به زبان مغولان «ستوریق» نامیده است. امروزه تمام این اثر را تخت سلیمان می نامند.
 


آب دریاچه ی سحرآمیز و باشکوه تخت سلیمان در همه فصل‌های سال یکسان است و کسی نمی تواند به عمق آن دست پیدا کند.

 


مجموعه تخت سلیمان در سال 1382 به عنوان چهارمین اثر باستانی ایران در یونسکو ثبت شد و پس از ثبت پرسپولیس، نیایشگاه چغازنبیل و میدان نقش جهان اصفهان در سال 1358 سکوت ایران را شکست.

 


در فاصله 20 کیلومتری تخت سلیمان  دریاچه ای سحرآمیز  وجود دارد که جزیره‌ای روی آن شناور است. قطر دریاچه 80 متر و قطر جزیره شناور روی آن 60 متر است.وزش باد،هر روز دو بار این جزیره را از این سو به آن سو جابجا می کند؛نام این جزیره شناور «چملی» است.


در 3 کیلومتری غرب تخت سلیمان،کوه مخروطی میان تهی وجود دارد که هزاران سال پیش، بر اثر وقوع آتش فشان شکل گرفته است. محلی‌ها این کوه زیبا را زندان سلیمان یا زندان دیو می شناسند.این افراد معتقد هستند حضرت سلیمان دیوهایی که از فرمانش سرپیچی می کردند در این کوه زندانی می‌کرده است.
 



برای رفتن به این منطقه می توانید از مسیرهای زنجان و تکاب حرکت کنید. اگر فقط قصد دیدن تخت سلیمان را دارید از مسیر تکاب بروید. تخت سلیمان 24 کیلومتر بعد از تکاب قرار دارد.



ارسال توسط اسماعیل عربی
خوابگاه دختران چینی
خوابگاه دختران چینی 

  www.irannaz.com خوابگاه دختران چینی




تاریخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:خوابگاه دختران چینی,
ارسال توسط اسماعیل عربی
فال و طالع بینی روز چهارشنبه 8 تیر 1390
فال و طالع بینی روز چهارشنبه 8 تیر 1390
فروردین:
در حالیکه شما با شرایط آشفته ی حاضر خود را وفق داده اید، همه چیز در حال عوض شدن است. شما امروز در محیطی آرام تر و ساکت تر قرار دارید. به جای فعالیت کردن ، امروز را کاملا ً به استراحت اختصاص داده و اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. ممکن است کمی احساس بی حوصلگی کنید، اما شما در حال حاضر واقعاً به استراحت کردن نیاز دارید.
 
اردیبهشت:
شما امروز کاملاً احساس راحتی می کنید،برای اینکه ماه در نشانه شما قرار گرفته است. با آغوش باز پذیرای خوشی ها باشید، شما می توانید به درستی از آنها استفاده کنید.اما فکر نکنید که تمام روز را باید استراحت کنید. فعالیت های آرامش بخش مثل رفتن به پیک نیک و طبیعت بیشتر از گوشه ای نشستن و کار نکردن به شما انرژی می دهد.
 
خرداد:
باوجود اینکه شما هنوز در حال رقابت کردن هستید و با سرعت به جلو پیشروی می کنید، در پیرامون شما همه چیز روال آرامی را طی می کند، و این موضوع کمی شما را عصبانی می کند. این سخن به این معنی نیست که شما نمی توانید از یک محیط آرام لذت ببرید؛ بلکه به معنی این است که شما دوست دارید با کسانی که روابط متقابل دارید روزتان را سپری کنید. اگر احساس می کنید که نیاز به تحرک و هیجان دارید پس این کار را بکنید، اما در عین حال باید از آرامش و سکون نیز لذت ببرید.
 
تیر:
با وجود اینکه شما می خواهید مهمان ای را که برای شام در خانه تان تدارک دیده اید را کنسل کنید،و یا به خاطر کارهایی که دارید در خانه بمانید، ولی پیگیری کردن برنامه های اجتماعی شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زمانی که شما فرصت استفاده کردن از لحظه های لذت بخش را دارید، فراموش نکنید که برای فعالیتهایتان برنامه ریزی کنید.
 
مرداد:
شما امروز گزینه های زیادی برای انتخاب کردن ندارید، برای اینکه دیگران به شما تکیه کرده اند و شما باید تعهداتی که به دیگران داده اید را عملی کنید. با وجود اینکه شما از تحت فشار قرار گرفتن ناراحت می شوید، همه چیز طبق انتظار شما پیش نمی رود. در حالی که خودتان را برای تغییرهای بزرگ آماده می کنید، فکر نکنید که در آینده همه چیز عالی خواهد شد.
 
شهریور:
شما آخر هفته را با آرامش سپری کرده اید. با وجود اینکه بعداً در طول روز کمی دچار تضاد خواهید شد، ولی قادر خواهید بود بین چیزهایی که دارید و چیزهایی که می خواهید داشته باشید تعادل ایجاد کنید. حتی اگر شما از چیزهایی که دارید راضی هستید، الان نباید از کار کردن بیشتر هراس داشته باشید. درحالی که تلاش مضاعف باعث می شود شما زودتر به نتیجه برسید.
 
مهر:
امروز اتفاقات جدیدی افتاده است و تصمیم گیری درست برایتان مشکل شده است. شما همان طوری که قبلاً انتظار داشته اید، تعطیلات آخر هفته هفته خوب و آرامی داشته اید. اما الان دست ندارید وظایفی که به شما محول شده است را انجام دهید. شما زمانی به فکر شاد کردن دیگران می افتید، که آنها به خاطر از منافع خود گذشته و شما را خوشحال کرده باشند.

آبان:
ممکن است شما متوجه این نشوید که با مانع و مخالفت روبرو شده اید، اما وقتی در نیمه راه با فردی سرسخت بر خوردید واقعاً این حس به شما دست می دهد. به جای اینکه دیگران را متقاعد کنید که عملکردشان اشتباه بوده است، سعی کنید که این مشکل را با روشی درست حل کنید. باید تا موقعی که توانایی پیدا کنید یک موضوع را از جنبه های مختلف بررسی کنید، رویش کار کنید، حتی اگر نتوانستید با روش خود عمل کنید حداقل با افرادی که دچار مشکل شده اند یبشتر همدردی خواهید کرد.

آذر:
شما امروز کارهای خسته کننده ای برای انجام دادن که نمی توانید از زیر بار آنها شانه خالی کنید. بنابراین باید به زودی کارهایتان را شروع کرده و تا جایی که امکان دارد آنها را زود به اتمام برسانید. به جای اینکه با نقشه کشیدن برای فرار کردن از زیر بار وظایفتان عصبانیت فرد دیگری را تحریک کنید، از قوه تخیل خود استفاده کنید تا راهی را بیابید که به واسطه آن بتوانید به هدفهایتان برسید. در این صورت وقتی که تحت فشار قرار گرفتید قادر خواهید بود از موقعیت جدیدی که اتخاذ کرده اید بیشتر لذت ببرید.

دی:
امروز که ماه به سمت سیاره بخت شما یعنی ونوس متمایل شده است برای شما هم فوایدی دارد. ولی نباید سعی کنید که همه کارها را در مدت زمان کوتاهی به اتمام برسانید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و در عوض بهتر است که ابتدا به آرامی کارهایتان را شروع کنید و انرژی تان را برای آخر کار ذخیره کنید. شما در پایان روز وظایفتان را به طور کامل تمام خواهید کرد و احساس بهتری خواهید داشت.

بهمن:
ممکن است که شما در طول روز بدون دلیل خاصی احساس اضطراب و نگرانی داشته باشید. مطمئن باشید که احساسات خود را با منطق و برهان تفسیر کرده اید، اما پیدا کردن دلیل منفی بافی خود اهمیت بیشتری دارد. درست عمل کردن از شاد بودن مهم تر است، اما قدرت و توانایی ای که باعث می شود روزتان تبدیل به روزی پر از انرژی های مثبت بشود به واسطه خود شما حاصل می شود.
 
اسفند:
اگر شما در طول روز آزادانه به خیال پردازی کردن در محیطی آرام بپردازید، ممکن است بعداً کمی احساس نگرانی داشته باشید. با وجود این زیر ساخت مسئولیتها و قرارهایتان باعث می شود که شما احساس جدیت بکنید، برای اینکه شما قصد ندارید که انرژی تان را با فکر کردن در مورد کارهایی که باید در آینده انجام دهید تلف کنید. با مسائل بدیهی و غیر قابل اجتناب مقابله نکنید. فقط طبق یک برنامه از پیش مشخص شده به جلو بروید و تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید.



تاریخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:فال و طالع بینی روز چهارشنبه 8 تیر 90,
ارسال توسط اسماعیل عربی
عکس های جالب و دیدنی چهارشنبه 8 تیر 1390
عکس های جالب و دیدنی چهارشنبه 8 تیر 1390
www.irannaz.com عکس های جالب و دیدنی چهارشنبه 8 تیر 1390
 
www.irannaz.com عکس های جالب و دیدنی چهارشنبه 8 تیر 1390
 
www.irannaz.com عکس های جالب و دیدنی چهارشنبه 8 تیر 1390
 
www.irannaz.com عکس های جالب و دیدنی چهارشنبه 8 تیر 1390
 
www.irannaz.com عکس های جالب و دیدنی چهارشنبه 8 تیر 1390
 
www.irannaz.com عکس های جالب و دیدنی چهارشنبه 8 تیر 1390
 

www.irannaz.com عکس های جالب و دیدنی چهارشنبه 8 تیر 1390




تاریخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:عکس های جالب و دیدنی چهارشنبه 8 تیر 1390 ,
ارسال توسط اسماعیل عربی

هنگامی كه شما رایانه جدیدی خریداری می‌كنید یا اینكه ویندوز آن را مجددا نصب می‌كنید، به خاطر نو بودن رایانه و یا پس از نصب مجدد ویندوز، كارایی رایانه‌تان بسیار بالاتر از گذشته شده است. حالا با انجام چند ترفند شما می‌توانید سرعت و كارایی رایانه‌تان را باز هم بیشتر كنید.
اولین كار،تمیز كردن سیستم رایانه است. (مخصوص رایانه‌هایی كه چندین ماه از خرید آن گذشته است)
ابتدا رایانه را خاموش و سپس برق آن را قطع كنید. حال با احتیاط قاب كیس رایانه خود را باز كنید. خیلی دقت كنید و مراقب باشید، مخصوصا اگر برای اولین بار این كار را تجربه می‌كنید. هیچ جسم فلزی را داخل كیس و نزدیك بردهای رایانه نبرید چون امكان دارد به قطعات الكترونیكی آن صدمه بزند. از لمس كردن قطعات الكترونیكی روی بردهای(مدارهای الكترونیكی) رایانه‌تان پرهیز كنید، زیرا احتمال دارد الكتریسته ساكن حاصل از اصطكاك لباس شما و... باعث صدمه زدن و سوختن آن قطعه شود. حالا با احتیاط گرد و غبار جمع شده در كف كیس را تمیز كنید. مطمئن شوید كه فن‌های سیستم‌تان به نرمی می‌چرخند و گرد و غباری هم روی آنها نیست.
بعد از اتمام این كار قاب كیس را ببندید، برق را وصل و رایانه‌تان را روشن كنید. حالا نوبت حذف برنامه‌های غیرضروری روی سیستم است، برای این منظور به منوی Start رفته و بعد Control panel را انتخاب كنید تا پنجره آن باز شود.
سپس Add or Remove Programs را انتخاب كرده و روی آن كلیك كنید. پنجره‌ای باز می‌شود و لیست برنامه‌های نصب شده بر روی رایانه‌تان را نشان می‌دهد. نرم‌افزارهایی را كه نصب كردید و نیازی به آنها ندارید انتخاب كرده و حذف كنید. با سایر برنامه‌های نصب شده كاری نداشته باشید چون در صورتی كه یك راه‌انداز سخت‌افزار و یا یك برنامه ضروری سیستم خود را حذف كنید، سیستم شما با مشكل روبه‌رو می‌شود.
پس از اتمام این كار فرصت خوبی است كه هارد‌دیسك خود را مرتب كنید. برای این منظور درایو C «هر درایوی كه ویندوز در آن نصب شده است» را انتخاب و سپس كلیك راست كنید و گزینه آخر یعنی Properties را انتخاب كنید، پنجره جدیدی باز می‌شود، روی Disk Cleanup كلیك كنید تا اجرا شود سپس قسمت‌هایی كه حجم زیادی اشغال كردند، در صورتی كه نیازی به آنها نداشتید انتخاب كرده و سپس روی OK كلیك كنید.
پس از اتمام این مرحله، نوبت مرتب كردن فایل‌ها در هارد دیسك‌تان است، با چیده شدن فایل‌ها به طور مرتب و منظم در كنار هم سرعت و كارایی‌ هارد دیسك و مسلما رایانه‌تان بیشتر می‌شود. این كار به Defrag كردن معروف است. باید Tools را از همان پنجره Properties درایوتان انتخاب كنید. در این قسمت سه بخش وجود دارد كه ما بخش Defragmentation را انتخاب می‌كنیم تا پنجره آن باز شود. حالا درایو C را انتخاب و سپس روی دكمه Defragment كلیك می‌كنیم تا كار Defrag آغاز شود ممكن است انجام این كار زمان زیادی ببرد، البته این بستگی به ظرفیت‌ هارد دیسك‌تان و این‌كه چقدر از آن اشغال شده است دارد. این كار را برای سایر درایوهایتان نیز انجام دهید.
پس از انجام این كارها حالا وقت آن رسیده تا از شر یكسری برنامه‌های غیرضروری كه در هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا می‌شوند و با اشغال فضایی از حافظه و گهگاه استفاده از Cpu، سرعت و كارایی رایانه‌تان را كاهش می‌دهند، خلاص شوید. برای این منظور به منوی Start، بروید و Run را انتخاب كنید. (در شماره قبل راه ساده‌تر را یاد گرفتیم و آن استفاده از كلید ویندوز + كلید R است) حالا در پنجره باز شده عبارت msconfig را تایپ و سپس ok را كلیك كنید.

پنجره جدیدی باز می‌شود. گزینه آخر یعنی Start up را انتخاب كنید. حالا لیست تمامی برنامه‌هایی كه در هنگام شروع به كار ویندوز، آنها نیز اجرا می‌شوند ظاهر می‌شود. باید برنامه‌های غیرضروری را انتخاب كنید و تیك جلوی آنها را بردارید. به طور مثال دنبال برنامه‌هایی مانند Nero، winamp، iTunes Helper و... بگردید و دقت كنید كه فقط تیك آنها را بردارید و Disable نكنید و به سایر بخش‌ها نیز اكیدا دست نزنید كه امكان دارد ویندوزتان صدمه جدی ‌ببیند و احتمال این‌كه ویندوزتان بالا نیاید بسیار زیاد است. پس از اتمام این مراحل یك‌بار رایانه خود را خاموش و سپس دوباره آن را راه‌اندازی كنید.




ارسال توسط اسماعیل عربی
كمك‌های اولیه هنگام روشن نشدن رایانه
 
كمك‌های اولیه هنگام روشن نشدن رایانه
 
آیا تا به ‌حال برایتان پیش آمده كلید رایانه را زده و آن‌را روشن كنید اما صفحه نمایش سیاه بماند؛ به گونه‌ای كه نه تصویری روی آن نمایان شود و نه هیچ صدایی از بلندگوهایش شنیده شود؟ در این حالت دستگاه روشن شده و فن خنك كننده آن به‌كار می‌افتد اما از كار كردن آن خبری نیست.

بسیاری مكرر كلید روشن/خاموش را می‌زنند، صفحه نمایش را دستكاری كرده، سیم‌های ارتباط آن با رایانه را تعویض می‌كنند یا ماژول‌های حافظه رم و كارت گرافیك را بیرون كشیده و دوباره در جای خود می‌زنند اما باز هم نتیجه‌ای نمی‌گیرند. در این حالت تنها اشكالی كه به ذهن خطور می‌كند این است كه شاید ایراد از پردازنده یا مادربرد دستگاه باشد اما باز هم نمی‌توان ایراد را از این دو قطعه دانست. خب، پس باید چه‌كار كرد؟ ما در اینجا روشی را برای شما شرح می‌دهیم كه دقیقا می‌توانید تشخیص دهید كه ایراد دستگاه مربوط به كدام قسمت و كدام قطعه رایانه است و خیلی راحت و مطمئن اقدام به تعمیر، تعویض و رفع آن كرده و سیستم خود را دوباره راه‌اندازی كنید.

در اینگونه مواقع انگشت اتهام به طرف قطعه‌ای است كه مسوول تامین انرژی و قدرت دستگاه و تغذیه برق مصرفی آن است و این قطعه چیزی نمی‌تواند باشد مگر منبع تغذیه یا پاور دستگاه. پیش از این‌كه دست به تعویض منبع تغذیه بزنید، مشخصات مورد نیاز مربوط به ولتاژ، آمپر و وات قطعاتی مثل كارت گرافیك، پردازنده و تمام سیستم خود را با مشخصات خروجی منبع تغذیه رایانه‌تان تطبیق دهید. اگر این مشخصات با آن نیازها مطابقت داشت وقت آن است كه به سراغ كابل‌ها و سوکت‌های منبع تغذیه بروید و به‌دقت امتحان کنید که آیا به‌درستی به سوکت‌های مخصوصشان روی مادربرد متصل شده‌اند یا نه؟ اگر کارت‌های گرافیک سوکت‌های پاور خارجی داشته و برق مصرفی‌شان را مستقیما از منبع تغذیه دریافت می‌کنند، امتحان کنید که درست متصل شده‌اند یا نه. در غیر این‌صورت باید آنها را با یک کابل و سوکت 4پین به پایانه‌ای زد (EZ Plug) که نزدیک اتصال اصلی برق ATX واقع شده است. پس از انجام این کارها همه چیز در مورد اتصالات و کابل‌ها درست به‌نظر می‌رسد و اگر باز هم مشکلی در کار بود،‌ می‌توانید یک منبع تغذیه قدرتمند از دوستان خود قرض کرده و با آن امتحان کنید. اگر رایانه شما با آن منبع تغذیه کار کرد كه ایراد صددرصد از پاور است. اگر هیچ‌کدام از این کارها مؤثر واقع نشد، ممکن است پاک کردن اطلاعات حافظه بلادرنگ مادربرد ( ریست کردن CMOS مادربرد ) کمک کند.

برای این‌کار رایانه را خاموش کرده و از برق بکشید. سپس باتری مادربرد را درآورده و جامپر CLRTC را از روی پین‌های 2-1 برداشته و روی پین‌های 3-2 گذاشته و برای چند ثانیه به حال خود رها کنید و دوباره برداشته و سر جای اولش بگذارید و باتری مادربرد را نیز در جایش بیندازید. اگر همه این ترفندها شکست خورد، کامپیوتر را خاموش و کابل برق آن‌را از پریز جدا سازید و الکتریسیته ساکن آن‌را به ترتیب زیر تخلیه کنید:

در محلی که روی فرش و موکت نباشد رایانه را روی یک میز گذاشته درب بغل کیس را باز کرده یک تکه سیم برداشته یک سر آن‌را به زمین متصل کرده و سر دیگر آن‌را به قسمتی فلزی از کیس رایانه اتصال دهید. خنک کننده پردازنده و خود آن‌را به‌آرامی از جایش درآورده و دوباره و با دقت در محل مخصوصش در سوکت مادربرد جاانداخته و فن خنک کننده آن‌را نیز دوباره به‌صورت صحیح نصب کنید. اگر پس از انجام این مراحل مشکل رفع نشد باید به سلامت مادربرد شک کنیم.




ارسال توسط اسماعیل عربی

نگهداری صحیح از کامپیوتر

 


دستگاه کامپیوتر بنا به نحوه نگهداری و استفاده از آن می تواند با طول عمرهای متفاوتی انجام وظیفه کند. در صورتی که مایلید به طول عمر دستگاه کامپیوتر خود بیفزایید بد نیست توصیه های زیر را مطالعه کرده و آنها را بکار گیرید: بزرگ ترین دشمن کامپیوتر گرماست که باعث می شود چیپ ها و دیگر اجزای داخلی کامپیوتر گرم شوند و از کارایی آن کاسته شود. قبل از هر چیز باید از جریان هوا در اطراف کامپیوتر خود مطمئن شوید.

اگر کامپیوتر را داخل محفظه ای قرار می دهید، حداقل تا فضای ۱۰ سانتیمتری پشت کیس نباید هیچ مانعی وجود داشته باشد تا جریان هوا برقرار شود. کتاب ها، ورق های کاغذ، جعبه ها و سایر اشیا را روی مانیتور خود قرار ندهید. همیشه به شکاف های بالای مانیتور توجه کافی داشته باشید تا گرمای اضافی به راحتی دفع شود. اگر این گرما دفع نشود گرمای اضافی به قطعات الکترونیکی مانیتور سرایت کرده که نتیجه آن بهم ریختگی رنگ، لرزش تصویر و مشکلات دیگری برای مانیتور است.

حداقل دو بار در سال اقدام به پاک کردن گرد و غبار از سطوح داخلی کامپیوتر کنید. به گرد و غبار همانند یک پتو نگاه کنید که چیپ های کامپیوتر را داغ نگه می دارند، هر چه گرد و خاک بیشتری روی آنها نشسته باشد، بیشتر داغ می شوند. تجمع گرد و خاک فقط به اندازه ای که قابل مشاهده باشد می تواند دمای داخلی چیپ ها را پنج درصد افزایش دهد. این مقدار می تواند سال ها از عمر کامپیوتر شما بکاهد. راحت ترین راه برای نظافت داخل کامپیوتر استفاده از یک جاروبرقی خانگی است. بعد از اینکه با یک مکنده مانند جاروبرقی آن را تمیز کردید، می توانید از هوای فشرده (با فشار کم طوری که به قطعات کامپیوتر صدمه وارد نشود) برای بیرون راندن گرد و غبار باقیمانده استفاده کنید. مطمئن شوید که پره های فن های خنک کننده را کاملاً تمیز کرده اید. فن منبع تغذیه برق و سی پی یو و کیس را تمیز کنید. همانطور که می دانید هارددیسک نیز از اجزای بسیار مهم کامپیوتر محسوب می شود. توجه داشته باشید که هارددیسک به گونه ای طراحی شده است که به صورت افقی نصب شود بنابراین نمی توانید هارد دیسک را به پهلو نصب کنید و از آن انتظار کار بیش از دو سال را داشته باشید. ۹۰ درصد هارددیسک ها که به پهلو در کیس نصب می شوند بعد از دو سال مشکل پیدا می کنند و احتیاج به تعویض دارند. این شیوه نصب باعث فشار وارد شدن به هارد می شود و آن را خراب می کند.

با نصب افقی هارد وزن آن به طور یکنواخت در کل سطح تقسیم می شود و هارد دچار خرابی پیش از موعد نمی شود. معمولاً هارددیسک هایی که روی قطعاتی که تولید گرما می کنند قرار می گیرند یا بین قطعات دیگر ساندویچ شده اند و برای تبادل حرارت و جریان هوا فضای کافی وجود ندارد زودتر دچار مشکل می شوند. در ضمن هارد نسبت به لرزش و تکان های شدید به خصوص در حال کار حساس است پس مراقب هارددیسک خود باشید و کامپیوتر خود را روی میزی قرار دهید که محکم و ثابت است.


روزنامه سرمایه




تاریخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:آموزش نگهداری صحیح از کامپیوتر,
ارسال توسط اسماعیل عربی
اگر تا به حال از حافظه‌های فلش تنها برای ذخیره سازی اطلاعات و به عنوان یك انبار دیجیتال استفاده می كردید، سخت در اشتباهید. این ابزار بندانگشتی كاركردهای مفید دیگری هم دارند كه نباید از آنها غفلت كنید.

به گزارش فارس، این ابزار، امكانات و توانمندی های جالبی دارد كه به برخی از آنها اشاره می‌كنیم.

** اجرای نسخه‌های پرتابل برنامه های مختلف

حافظه های فلش در كنار ذخیره سازی انواع اطلاعات برای اجرای نسخه های پرتابل یا قابل حمل برنامه های مختلف هم قابل استفاده هستند. برنامه هایی كه نیاز به نصب ندارند و تنها با یك كلیك از روی حافظه های فلش اجرا می شوند.

یكی از انواع این برنامه ها كه بسیار كاربردی است اوپن آفیس نام دارد. این برنامه تمامی امكانات برنامه آفیس مایكروسافت را در خود دارد.همچنین نباید از نسخه های پرتابل مرورگرهایی مانند فایرفاكس و تاندربرد غفلت كرد كه به ترتیب برای مرور وب و تبادل ایمیل به كار می روند. وقتی امكانات مجموعه آفیس با این دو برنامه تركیب شود، بخش اعظم نیازهای اداری و تجاری هم رفع می گردد. برای كسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های پرتابل قابل نصب بر روی حافظه های فلش می توانید به آدرس PortableApps.com مراجعه كنید.

** راه‌اندازی سیستم عامل

از حافظه های فلش برای راه اندازی یك سیستم عامل كامل با تمامی امكاناتش هم می توان استفاده كرد. این كار در مورد سیستم عامل های ویندوز و لینوكس بدون مشكل خاصی ممكن است. هر چند امكانات نسخه های پرتابل این سیستم عامل ها تفاوت هایی با نسخه های عادیشان دارد. اطلاعات بیشتر در این زمینه در سایت های تخصصی فناوری و با انجام یك جستجوی ساده در دسترس است.

** اتصال به شبكه‌های بی‌سیم

اگر یك شبكه بی سیم دارید می توانید با استفاده از تنظیمات مربوط به شبكه بی سیم در ویندوز پیكربندی مناسب را برای اتصال حافظه فلش خود به این شبكه انجام دهید. با این كار می توان حافظه فلش را برای اتصال رایانه ها، چاپگرها و دیگر وسایل جانبی به یك شبكه بی سیم مورد استفاده قرار داد.

** تنظیم مجدد كلمه عبور

اگر كلمه عبور خود در ویندوز را فراموش كنید حتما به مشكل برمی خورید. راه حل این مساله آن است كه اطلاعات ضروری در این زمینه را ذخیره كنید تا در صورت فراموشی یا هر مشكل دیگری به سرعت به اطلاعات مورد نظر دسترسی داشته باشید.
در گذشته این اطلاعات بر روی فلاپی دیسك ها ذخیره می شد، اما امروزه با استفاده از حافظه های فلش هم می توان این اطلاعات را ذخیره كرده و در صورت لزوم آنها را اجرا كرد.

** ارتقاء عملكرد سیستم

با استفاده از حافظه فلش می توان عملكرد ویندوزهای ویستا و 7 را ارتقا داد. فناوری ReadyBoost به منظور افزایش سرعت ویندوز از طریق حافظه های فلش ابداع شده است.
این فناوری از فضای خالی موجود در حافظه فلش به عنوان حافظه اضافی كمكی برای افزایش ظرفیت حافظه Cache هارد دیسك رایانه استفاده می كند. از آنجایی كه سرعت حافظه های فلش از حافظه های سنتی مغناطیسی بیشتر است، استفاده از آنها در این زمینه سرعت سیستم و عملكرد آن را ارتقا می دهد.
دستور العمل های مربوط به این كاركرد حافظه های فلش از طریق بخش كمك یا Help ویندوز در دسترس است.

** مدیریت انتقال اطلاعات

اگر از ویندوز XP استفاده می كنید می توانید برای بهبود و مدیریت بهینه انتقال اطلاعات از USB Flash Drive Manager مایكروسافت استفاده كنید. بعد از نصب این برنامه كپی كردن فایل، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات كل حافظه فلش یا هارد دیسك، تغییر برچسب درایو و حتی ایجاد فایل Autorun راحت تر می شود.

** تبدیل به mp3 player

حافظه های فلش را با اعمال اندكی تغییرات می توان به عنوان ابزاری برای گوش كردن به فایل های mp3 به كار برد. با این كار در وقت و هزینه كاربر نیز صرفه جویی می شود. برای این كار كافیست فایل های موسیقی خود را بر روی حافظه فلش كپی كنید و آن را به رایانه متصل كنید. سپس نرم افزار Windows Media Player را اجرا كرده و فهرستی از قطعات موسیقی مورد علاقه تان را با استفاده از امكانات این نرم افزار ایجاد كنید.

** حفاظت از اطلاعات حساس با رمزگذاری

اگر از حافظه فلش خود برای انتقال و نگهداری اطلاعات حساس و محرمانه استفاده می كنید، قادر خواهید بود برای آن كلمه عبور تعیین كنید تا هر كسی نتواند به محتوای آن دسترسی پیدا كند.
Rohos Mini Drive از جمله ابزار امنیتی است كه با استفاده از آن می توانید یك بخش یا پارتیشن حفاظت شده بر روی حافظه فلش ایجاد كرده و سپس برای آن كلمه عبور در نظر بگیرید. با این كار امنیت خود را تضمین كرده اید.

** مدیریت وب سایت

با استفاده از حافظه های فلش حتی می توان وب سایت های مورد نظر را مدیریت كرد. اگر شما ادمین یك سایت هستید می توانید با استفاده از برنامه Server2Go، انواع وب سرورهایی كه از Apache، PHP، MySQL، Perl پشتیبانی می كنند را مدیریت كنید.
نسخه پرتابل این برنامه به راحتی و با یك كلیك بر روی حافظه های فلش قابل استفاده است. این برنامه كه با همه نسخه های ویندوز سازگار است، از اكثر مرورگرهای اینترنتی هم پشتیبانی می كند.

** قفل كردن رایانه

برنامه پرتابل Predator برای قفل كردن رایانه ها با استفاده از حافظه های فلش قابل استفاده است. این برنامه كم حجم و كاربردی حافظه فلش را به یك كلید مطمئن مبدل می كند. با نصب این برنامه اگر حافظه فلش به رایانه متصل باشد، همه چیز به طور عادی كار خواهد كرد، در غیر این صورت و به محض برداشتن حافظه فلش رایانه قفل خواهد شد و حتی صفحه كلید و موشواره هم از كار می افتند و نمایشگر هم سیاه می شود.



ارسال توسط اسماعیل عربی

taknaz.ir at site

 

شاید تاكنون برای شما این سوال مطرح شده باشد كه علت افت ناگهانی سرعت كامپیوتر و كند كار كردن آن چیست و برای بهبود و یا افزایش سرعت آن می بایست چه اقدام و یا اقداماتی را انجام داد ؟ پاسخ به سوال فوق متغیر بوده و ممكن است دلایل متعددی در این رابطه وجود داشته باشد . در برخی موارد ممكن است با رعایت برخی نكات ساده در خصوص نحوه نگهداری سیستم مشكل برطرف گردد و در موارد دیگر ممكن است مجبور به ارتقاء سیستم و یا تعویض قطعات مسئله دار گردیم . در ادامه به برخی نكات اولیه به منظور بهبود كارآئی سیستم اشاره می گردد .

 

اجرای دقیق Scan disk :
وجود اشكال در فایل های ذخیره شده بر روی هارد دیسك ممكن است كاهش كارآئی سیستم و بروز اشكالات فیزیكی هارد دیسك را بدنبال داشته باشد . با اجرای برنامه Scan disk می توان تعداد زیادی از خطاهای موجود بر روی هارد دیسك را برطرف نمود . برنامه فوق بررسی لازم در خصوص وجود اشكالات فیزیكی بر روی هارد دیسك را نیز انجام خواهد داد . بخاطر داشته باشید كه با توجه به ظرفیت هارد دیسك نصب شده بر روی كامپیوتر ، فرآیند بررسی وضعیت هارد دیسك می تواند مدت زمان زیادی بطول انجامد و نمی بایست در این فاصله عملیات خاصی را انجام داد .

 

حذف فایل های موقت موجود بر روی هارد دیسك :
فایل های موقت به آندسته از فایل ها اطلاق می گردد كه معمولا " پس از نصب یك برنامه همچنان بر روی هارد دیسك باقی می مانند و می توان بدون نگرانی اقدام به حذف آنان نمود .

 

حذف اطلاعات موجود در Cache برنامه مرورگر :
فایل های cache شده ، به آندسته از فایل هائی اطلاق می گردد كه در زمان استفاده از اینترنت بر روی سیستم شما باقی مانده و اغلب شامل تصاویری می باشند كه به منظور نمایش صحیح صفحات وب ، برنامه مرورگر مجبور به دریافت آنان از اینترنت شده است .

 

defrag نمودن فایل های موجود بر روی هارد دیسك :
defrag ، سازماندهی فایل های موجود بر روی هارد دیسك را بگونه ای انجام خواهد داد كه امكان بازیابی آنان با سرعت بیشتری میسر می گردد .

 

اجرای یك برنامه ویروس یاب :
اغلب ویروس های كامپیوتری درصد بالائی از منابع سیستم را استفاده می نمایند . همین موضوع می تواند كاهش كارآئی سیستم را بدنبال داشته باشد . برخی از ویروس ها حتی می توانند باعث از كارافتادن كامل سیستم گردند . به منظور برخورد موثر با ویروس های موجود همواره سعی نمائید كه از یك برنامه آنتی ویروس بهنگام شده استفاده كرده و عملیات پویش به منظور یافتن ویروس را در فواصل زمانی خاصی تكرار نمائید

 

بررسی سیستم به منظور وجود Spyware :
تعداد زیادی از وب سایـت ها بدون آگاهی شما اقدام به نصب Spyware بر روی سیستم شما می نمایند . یك spyware می تواند صرفا " در حد و اندازه یك كوكی ساده باشد كه وب سایت های ملاقات شده توسط شما را در خود ثبت می نماید و یا برنامه هائی باشند كه امكان دستیابی سایر افراد به كامپیوتر شما را فراهم می نمایند . در این رابطه می توان از برنامه های متعدد Anti Spyware به منظور پویش و برخورد با این نوع برنامه ها استفاده نمود .

 

غیرفعال نمودن برنامه های نصب شده غیرضروری :
یكی دیگر از دلایلی كه می تواند كاهش سرعت كامپیوتر را بدنبال داشته باشد ، تعداد و تنوع برنامه هائی است كه در زمان راه اندازی سیستم اجراء می گردند. در ویندوز XP می توان با استفاده از برنامه كاربردی MsConfig برنامه هائی را كه در زمان راه انداری سیستم فعال می گردند مشاهده و در رابطه با آنان تعیین تكلیف نمود . با استفاده از برنامه MsConfig صرفا " می توان لیست برنامه هائی را كه در زمان راه اندازی سیستم اجراء می گردند مشاهده نمود و نمی توان از این طریق آنان را حذف نمود . پیشنهاد می گردد كه حتی المقدور از نصب برنامه های غیر ضروری بر روی كامپیوتر اجتناب گردد ، چراكه هر برنامه پس از نصب درصدی از منابع سیستم را استفاده خواهد كرد و بدیهی است كه در اینچنین مواردی می بایست در انتظار كاهش كارآئی سیستم بود. بخاطر داشته باشید كه برای حذف یك برنامه از روی كامپیوتر از برنامه هائی موسوم به Uninstall می بایست استفاده گردد . حذف فولدرهای حاوی برنامه به تنهائی در این رابطه كافی نبوده و اطلاعات مربوط به آنان همچنان در ریجستری باقی خواهد ماند .

 

پاك كردن ریجستری :
ریجستری تنظیمات و اطلاعات مورد نیاز ویندوز و سایر برنامه های نصب شده را در خود نگهداری می نماید . به موازات افزایش فرآیندهای نصب و یا Uninstall ممكن است اطلاعات غیرضروری متعددی در ریجستری باقی بماند . در چنین مواردی می توان برای حذف اطلاعات غیرضروری موجود در ریجستری از برنامه های كاربردی متعددی استفاده نمود .

 

ایجاد یك فایل Swap با ظرفیت ثابت :
هر یك از نسخه های ویندوز تابع یك رویكرد خاص برای Paging و فایل swap ذخیره شده بر روی هارد دیسك می باشند. پس از اشغال تمامی فضای حافظه اصلی از فایل swap به منظور ذخیره اطلاعات استفاده خواهد شد . اندازه فایل فوق ثابت نبوده و می تواند با توجه به شرایط موجود تغییر نماید . پس از استفاده از تمامی فضای حافظه و ظرفیت اختصتاص یافته برای فایل swap ، ویندوز اقدام به افزایش ظرفیت آن می نماید . در صورت تحقق چنین شرایطی سرعت و كارآئی سیستم كاهش پیدا خواهد كرد . برای مشخص نمودن ظرفیت فایل swap می توان از گزینه System موجود در control panel استفاده نمود ( System |Advanced | Performance Settings | Advanced | Virtual memory ) . مثلا " می توان حداقل و حداكثر ظرفیت فایل swap را مشابه و معادل سیصد مگابایت در نظر گرفت .

 

بهنگام نمودن درایورهای سیستم :
پیشنهاد می گردد همواره درایورهای مربوط به كارت ویدئو و كنترل كننده IDE بهنگام شده و از جدیدترین درایورهای ارائه شده مرتبط با آنان استفاده گردد .
استفاده از حافظه RAM بیشتر و هارد درایوهائی با 7200 دور در دقیقه ( RPM ) :
حافظه اصلی و هارد درایو دو قطعه اصلی در كامپیوتر می باشند كه نسبت به پردازنده دارای سرعت بمراتب كمتری می باشند . افزایش حافظه RAM می تواند اثرات مثبتی را در ارتباط با سرعت اجرای برنامه های كامپیوتری بدنبال داشته باشد . سعی گردد از هارد درایوهائی استفاده گردد كه RPM ( دور در دقیقه ) بالائی داشته باشند ( نظیر 7200 دور در دقیقه ) .

 

تبدیل سیستم فایل :
در صورتی كه بر روی سیستم شما ویندوز 95 نصب شده است ، ویندوز از سیستم فایل FAT 16 استفاده می نماید . در صورت تبدیل سیستم فایل فوق به FAT 32 ، سرعت سیستم افزایش نخواهد یافت ولی حجم و تعداد فایل هائی را كه می توان بر روی هارد دیسك ذخیره نمود ، افزایش می یابد . در صورت استفاده از ویندوز XP و یا 2000 ، ارتقاء FAT16/32 به NTFS بهبود كارآئی و امنیت سیستم را بدنبال خواهد داشت . توجه داشته باشید كه پس از تبدیل سیستم فایل ، امكان برگشت به وضعیت قبلی وجود نخواهد داشت. نسخه های ویندوز 95 ، 98 ، SE و ME قادر به خواندن اطلاعات از سیستم فایل NTFS نمی باشند . بنابراین در صورتی كه قصد استفاده از سیستم به صورت dual-booting ( نصب بیش از یك سیستم عامل و انتخاب یكی از آنان در زمان راه اندازی سیستم ) را داشته باشید و یا تمایل به اشتراك درایوهای موجود بین چندین سیستم عامل را دارید ، بهتر است كه از FAT32 استفاده نمائید .

در صورتی كه تمامی موارد اشاره شده منجر به حل مشكل كاهش سرعت نگردد ، می توان هارد دیسك را مجددا " فرمت و اقدام به نصب سیستم عامل و سایر نرم افزارهای دلخواه نمود و یا در صورت ضرورت سخت افزار سیستم را ارتقاء داد .

منبع:asriran.com

 




ارسال توسط اسماعیل عربی
چگونه یک لپ تاپ مناسب خرید کنیم؟

چگونه یک لپ تاپ مناسب خرید کنیم؟

لپ تاپ های امروزی حتی از قدرتمندترین کامپیوترهای دیروزی نیز قویتر هستند. البته سبکی و زیبایی آن ها را هم نباید نادیده گرفت و به همین دلایل است که بسیاری افراد ترجیج می دهند به جای استفاده از کامپیوتر از یک لپ تاپ استفاده کنند. اگر شما هم به فکر خرید لپ تاپ هستید به نکات زیر توجه کنید:

قدم 1:
در مورد کامپیوتر های خانگی اطلاعات کافی داشته باشید چون این اطلاعات حتماً برای انتخاب لپ تاپ به شما کمک می کند.

قدم 2 :
لپ تاپ را در مغازه انتخاب کرده و در صورت امکان آن را از بسته بندی خارج کنید. لپ تاپی را انتخاب کنید که مستحکم و بادوام، اما نه سنگین باشد.

قدم 3 :
صفحه کلید آن را امتحان کنید. از آنجائیکه هرگز نمی توانید صفحه کلید یک لپ تاپ را عوض کنید باید با آن راحت باشید. آن را روی میز و روی پای خود امتحان کنید.

قدم 4 :
بخش های جهت نمایی (مثل صفحه لمسی) را حتماً امتحان کنید چون کارکردن با برخی از آنها بسیار سخت است. شما همیشه می توانید از یک موس خارجی استفاده کنید اما به یاد داشته باشید در صورت جابجایی زیاد استفاده از قطعات خارجی چندان عاقلانه نیست.

قدم 5 :
در مورد گرم شدن کامپیوتر همگام استفاده از آن و مقدار این گرما اطمینان حاصل کنید چون استفاده از آن روی پا به این عامل مهم بستگی دارد.

قدم 6:
به سایز و وضوح صفحه نمایش دقت کنید. صفحه نمایش های LCD لپ تاپ ها می توانند سایزی بین 13 تا 21 اینچ داشته باشند و وضوح آنها می تواند بین 800x600 پیکسل تا 1600x1200 پیکسل متغیر باشد. هرچه پیکسل صفحه نمایش بیشتر باشد تصاویر روی صفحه نمایش پویاتر خواهد بود. صفحه نمایش را در نورهای مختلف امتحان کنید چون صفحه نمایشی که در نور معمول اتاق بسیار عالی است ممکن است در نور بیشتر یا کمتر بسیار بد باشد.

قدم 7 :
لپ تاپی انتخاب کنید که حداقل 2 پورت USB2، و یک پورت Firewire داشته باشد چون به وسیله این پورت ها می توانید به قطعات جانبی مثل دوربین، تلفن یا آی پاد متصل شوید.

قدم 8 :
اطمینان حاصل کنید که لپ تاپ شما به کارت وایرلس(برای اتصال بی سیم) و بلوتوث مجهز است. چرا که این روزها بسیاری از قطعات جانبی مثل موبایل ها به بلوتوث مجهزند و به این ترتیب ارتباط با آنها آسان خواهد بود.

قدم 9 :
مطمئن شوید که لپ تاپ مورد نظر DVD Burner (کپی کننده DVD) دارد به این ترتیب می توانید به راحتی نسخه های پشتیبان از مدارک فایل های موسیقی و عکس های خود را داشته باشید.




ارسال توسط اسماعیل عربی

عکس های سمیرا حسینی

عکس های سمیرا حسینی

عکس های سمیرا حسینی

عکس های سمیرا حسینی

عکس های سمیرا حسینی

عکس های سمیرا حسینی

عکس های سمیرا حسینی


 




ارسال توسط اسماعیل عربی

چگونه عکس های یادگاری دیگران را خراب کنیم!  

www.iranfars.ir گروه ایران فارس
 
www.iranfars.ir گروه ایران فارس
 
 
www.iranfars.ir گروه ایران فارس
 
www.iranfars.ir گروه ایران فارس
 
www.iranfars.ir گروه ایران فارس
 
www.iranfars.ir گروه ایران فارس
 
www.iranfars.ir گروه ایران فارس
 
 
www.iranfars.ir گروه ایران فارس
 
www.iranfars.ir گروه ایران فارس
 
 
www.iranfars.ir گروه ایران فارس
 
www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 

 

 

 
 

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 

 

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 

 

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 

 

 

 

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 

 

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 

 

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 

 

 

www.iranfars.ir گروه ایران فارس
 
 



ارسال توسط اسماعیل عربی
تابناک اجتماعی:مسئول ستاد ترویج احکام با اشاره به استفاده فراوان از اینترنت در عصر کنونی، عنوان کرد: تغییر زمان باعث تغییر احکام فقه نمی‌شود بلکه آنچه تغییر می‌کند، موضوعات فقه است.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام محمد حسین فلاح‌ زاده اظهار داشت: عالم دینی باید احکام دینی را به خوبی بداند و از موضوع پرسشهای مطرح‌شده آگاه باشد، برخی افراد به دلیل این که موضوعات را نمی‌شناسند یا قدرت تطبیق ندارند، نمی‌توانند به پرسشها پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه یکی از ضرورت‌های پاسخگویی به سئوالات دینی، همگامی با زمان در شناخت موضوعات است، افزود: همه موضوعاتی که به نحوی مرتبط با کارهای مکلفان است، حکمی شرعی دارد بنابراین باید حکمش مشخص شود.

پرسش فقهی بدون پاسخ نداریم

مسئول ستاد ترویج احکام عنوان کرد: امروزه، هیچ پرسش فقهی بدون پاسخ نیست و اگر حوزه‌های علمیه احکام را به خوبی بشناسند و موضوعات را با احکام تطبیق دهند، می‌توانند به پرسش‌های فقهی پاسخ گویند.

وی، با بیان نمونه‌هایی از مسائل فقهی امروزی و تطبیق آن با مسائل گذشته، اظهار کرد: اینترنت و چت، مانند موبایل، از ابزارهای ارتباطی هستند؛ بنابراین، اگر احکام چت گفته شد، احکام اینترنت و موبایل نیز مشخص می‌شود.

فلاح‌زاده با اشاره به ارتباط ذهنی، نوشتاری، گفتاری، دیداری و بدنی تصریح کرد: اگر می‌خواهید مسئله‌ای را بررسی کنید باید آن را تقسیم‌بندی کنید، به این معنا که مشخص شود کدام بخش حرام و کدام بخش حلال است، رابطه ذهنی، با قصد لذت و همراه با تحریک شهوت حرام است.

حجت‌الاسلام فلاح‌زاده افزود: اگر مطالب مکتوب و گفتار حرام و تحریک‌کننده نباشد و مفسده نداشته باشد، جایز است بنابراین، کارهای حرام از قبیل دروغ، تهمت و تحریک شهوت، در اینترنت مانند گفتار و نوشتار حرام است.

حکم دیدن فیلم و عکس نامحرم

وی افزود: از روش‌های ارتباط دیداری، دیدن فیلم، عکس و شخص نامحرم است، نگاه به تصویر باحجاب، بدون قصد لذت و مفسده اشکال ندارد، دربارۀ غیرمسلمان بدون حجاب، اگر قصد لذت نباشد، اشکال ندارد.

مسئول ستاد ترویج احکام افزود: ولی نگاه کردن به عکس بد‌حجاب یا بی‌حجاب فرد مسلمانی که او را می‌شناسیم، مانند نگاه کردن به خود نامحرم حرام است در صورتی که مسلمان باشد و نشناسیم، نگاه کردن بدون قصد لذت اشکال ندارد.

وی تأکید کرد: نگاه کردن به فیلم، مانند نگاه کردن به عکس است، البته فیلمی که پخش زنده است با عکس و سایر فیلم‌ها تفاوت دارد؛ برخی از مراجع، بنا بر احتیاط واجب، نگاه کردن به فیلم زنده را همانند نگاه کردن به عکس دانسته‌اند.
 



ارسال توسط اسماعیل عربی
محققان "مدرسه عالی سنت آنا" در پیزا با همکاری شرکت "اریکسون" و کنسرسیوم ملی بین دانشگاهی برای مخابرات (CNIT) موفق شدند به اینترنت با سرعت 448 گیگابیت برثانیه دست یابند.

این سریعترین اینترنت دنیا در مدت تنها یک ثانیه قادر است یک حجم اطلاعات برابر با 20 فیلم با کیفیت بالا، 500 فیلم با کیفیت استاندارد، 7 میلیون تماس تلفنی تصویری و 100 میلیون تماس تلفنی استاندارد را جابجا کند.

 

این اولین سیستم در دنیا است که بر روی دو حمل کننده نوری که وارد یک شبکه از فیبرهای نوری تجاری شده اند توانسته است با سرعت 448 گیگابیت بر ثانیه عمل کند.

 

براساس گزارش کورییره دلا سرا، اینترنت با این سرعت معادل 22 هزار و 500 اتصال ADSL با سرعت 20 مگابیت برثانیه است.

 

این محققان در این خصوص اظهار داشتند: "ما با بهره گیری از این فناوری رکورد قبلی سرعت زیرساختهای تجاری را که برابر با 100 گیگابیت برثانیه بود بیش از چهار برابر کردیم."

 

تهیه و تنظیم : پایگاه تکناز




ارسال توسط اسماعیل عربی

دانستنی‌های لازم‌ درباره رب‌ گوجه‌فرنگیرب‌ گوجه‌فرنگی از جمله فرآورده‌هایی است كه تولید آن در سال‌های اخیر از رشد بسیار زیادی برخوردار بوده است. این محصول یكی از مهم‌ترین چاشنی‌‌های غذاهای ایرانی است و علاوه بر آن، ماده اولیه بسیاری از محصولاتی نظیر سس‌ها و كنسروهای مختلف به شمار می‌آید.....

به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل عربی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
بهداشت و سلامت
امکانات جانبی

پیج رنک